<Sorry for everything>
Part:28
«Lanna~~~អូនធ្វើឆ្កួតអីនិង~~?? >> ស្របពេលនោះជេយ៍ស្រែករហូតដល់បែកសម្លេង ព្រោះពេលចូលមកដល់ឃើញឡាន់ណាកំពុងជិះពីលើជុងវ៉ុន ថែមទាំងប្រើរបស់ដែលមិនគួរទៀតផង ជេយ៍ស្ទុះបំបែកLannaចេញពីជុងវ៉ុន ហើយក៏បោះLannaទៅផ្នែកម្ខាងព័ន្ធជើងដួលត្រឡាប់ត្រឡួសជ្រុលទៅបុកនិងទ្វារ (ស្លាប់ចុះ🌚)
<<ជុង ជុងវ៉ុន!យ៉ាងមិចហើយ??>> ជេយ៍លើកដៃទះថ្ពាល់ជុងវ៉ុនតិចៗដាស់គេឲងើប តែទោះជាខំដាស់ខំហៅយ៉ាងណាក៏ជុងវ៉ុនមិនងើបដែល ព្រោះពេលនេះគេខ្សោយនិងគ្មានកម្លាំងអីក្នុងខ្លួនឡើយ ហើយត្រូវមកឈឺខ្លួនដោយសារLanna ទៀត
<<បងជេយ៍ ខ...ខ្ញុំ...>>
<<បិតមាត់ទៅ~~~អ្នកណាឲនាងចូលមក ហេតុអីក៏នាងវៃជុងវ៉ុន ហើយថែមទាំងប្រើឧបករណ៍នេះទៀតផង>> ជេយ៍ស្រែកទាំងមុខក្រហមងាំង ព្រមទាំងលើកឧបករណ៍ឆក់នោះឡើងទៀតផង ក្នុងចិត្តខឹងនិងLannaសឹងតែហក់ទៅសម្លាប់នាងទាំងរស់ហើយ ហេតុអីក៏ធ្វើវាទាំងដែលគេមិនបានបញ្ជា នេះហ៊ានដល់ថ្នាក់ប្រើដែកឆក់ផង គេខ្លួនឯងផ្ទាល់សឹងតែមិនចង់លើករបស់និងផង តែLannaវិញមិនត្រឹមតែឆក់ទេថែមទាំងយកទៅវាយមុខរបស់ជុងវ៉ុនទៀតផងនេះបើគេចូលមកមិនទាន់ជុងវ៉ុនមិនស្លាប់ក្នុងដៃLannaហើយទេហ្អេស?? ទោះបីជាគេខឹងនិងគំគួនជុងវ៉ុនក៏ដោយ ក៏គេមិនដល់ថ្នាក់ធ្វើបាបជុងវ៉ុនដល់សន្លប់បែបនេះដែល យ៉ាងហោចណាស់ក៏ស្រែក ច្រានឲដួលទៅនិងឥដ្ឋហើយក៏ដើរចេញទៅរំងាប់អារម្មណ៍កន្លែងផ្សេងដែល (បែបនេះគេថាចិត្តអាណិតស្រឡាញ់ច្រើនជាងស្អប់)
<<ហ៊ានតែជុងវ៉ុនកើតអីនាងនិងខ្ញុំច្បាស់ជាមានរឿងមិនខាន>> ជេយ៍ងាកទៅសម្លក់មុខLannaបន្តិច គេមិនអាចឲជុងវ៉ុនកើតអីនោះទេព្រោះគេមិនទាន់ជម្រះបញ្ជីជាមួយជុងវ៉ុនហើយ ថាហើយជេយ៍ក៏បីជុងវ៉ុនចេញទៅរកពេទ្យ....
<<អាយយយយ ចង្រៃយ៎>> Lannaទន្រ្ទាំជើងស្រែកឡើងចង់បែកក្រដាសត្រចៀក ឈឺចិត្តនិងជេយ៍និយាយថាឲផង ឈឺខ្លួននិងជេយ៍ច្រានមិញនេះផង
[មនុស្សអាក្រក់វាចឹងហើយ មិនចាំដល់ស្អែកទេ តែមួយភ្លែតនរកមករកសុីក្បាលនាងឯងវិញហើយ😌🌚]
_____________________
@Sunki scene@
ពីមួយថ្ងៃទៅមួយថ្ងៃទំនាក់ទំនងរវាងNi-Ki និងSunooកាន់តែប្រសើរឡើង។ ប៉ុន្តែមិនប្រាកដថាមានក្តីសុខគ្រប់េពលនោះទេ ថ្ងៃណាមួយក៏គង់តែមានទំនាស់ទាស់គ្នាដដែល ហើយថ្ងៃដែលមិនចង់ឲមាននោះនៅតែមានដដែល
YOU ARE READING
Sorry for everything (ចប់)
Romanceតួឯក: Jaywon តួរង: Jakehoon, Sunki អាចថាជានិស្ស័យ គ្រាន់តែឃើញភ្លាមឲរាងក្រាស់លង់ស្រលាញ់ភ្លែត,ស្នេហាដែលកើតចេញមកពីទង្វើរល្អរបស់រាងតូច ធ្វើឲរាងក្រាស់លង់ស្រលាញ់ដកចិត្តមិនរួច... តែ... រឿងអាក្រក់មួយក៏ចូលមកដល់ ធ្វើឲរាងក្រាស់ផ្លាស់ប្តូរពីមនុស្សផ្អ...