" Hayallerin katili değersiz insanlardır . "
Kıyafet seçerken dolap çekmecelerinden biri dikkatini çekti . Hafif açık duruyordu . Çekmece de Kaya ' nın eşyaları vardı ve daha önce hiç açıp bakmamıştı . Suna , çekmeceyi açtı ve gördü şeyler karşısında öylece bakakaldı . Çekmecenin bir köşesinde eskiz defteri , onun yanında arkası çevrilmiş ve üst üste duran resim kağıtları ve yanında da bir tesbihler vardı .
Suna , şoku atlattıktan sonra ilk önce tesbihler dikkatini çekti . Bunlar Kaya ' ya aitti . Tesbihlerden birini eline alınca boncukları dikkatini çekti .
Kendi kendine , " Boncukları ne güzel . " dedi .
" Boncukları ne güzelmiş . "
" Habbe , boncuk değil habbe . "
Daha sonra gülerek , " Tabii ya habbe . Boncuk değil . " dedi .
Daha sonra biraz daha dikkatli bakınca o gün aldıkları habbelerden yapıldığını fark etti .
Biraz sonra onu yerine geri bırakıp resim defterini eline aldı . İçini açıp bakmaya başladı . Bir sürü kolye , bileklik , yüzük ve küpe çizimleri vardı .
Daha sonra arkası çevrili çizimleri incelemeye başladı . Yine aynı şekilde mücevher çizimleri vardı .
Kendi kendine düşündü Suna . Bu çizimler Halis ağa ve Ferit ' in tasarımlarına bin basardı ama neden hiç kimse bunun farkında değildi . Kaya ' ya hak vermeye baslamıştı . Varsa yoksa Ferit . Kaya ne kadar başarılı olursa olsun yine de Ferit .
Daha sonra çizimleri tek tek incelerken bir resme bakakaldı . Bu bir mücevher resmi değildi . Bu kendisiydi . Kaya , kendisini çizmişti . Uçakta oturup öylece cama bakarken ki halini .
Suna ' nın dudağının kenarı hafif yana doğru kıvrıldı . Nedenini kendisi de bilmiyordu .
Tam o sırada o güzel anı bozacak birşey oldu . Kapı çaldı .
Daha sonra Asuman , " Suna , artık hazırsındır herhalde . " diye seslendi .
Ama Suna hala hazırlanmamıştı . Şimdi hazırlanmaya başlarsa da bir garip olacaktı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYSUN : KISKANÇLIK
FanfictionNot : Yalı Çapkını dizisinin 59. Bölümünden başlayarak devam ediyor !