" Seni hayal kurmak için değil , hayat kurmak için seviyorum . "
Kaya , bir süre sonra kafasını çevirip havuza baktı . Ardından Suna ' ya baktı .
Kaya , " Belki de ... Sadece ilk defa baş başa dışarıda bir akşam yemeği yemeyiz . " dedi .
Suna , gözlerini hafif kısarak , " Nasıl ? " dedi .
Kaya , " Belki de ilk defa beraber , ( Eliyle Suna ' nın saçını kulağının arkasına attı . ) baş başa havuza gireriz . " dedi .
Suna , kaşlarını çatarak , " Nasıl yaa , şimdi mi ? " dedi .
Kaya , gülerek kafasını salladı . Suna ' nın bu şaşkın halinin onu eğlendirdiği açık bir şekilde anlaşılıyordu .
Suna gülerek , " Kaya , saçmalama . Akşam akşam giremeyiz . Üşütmek için bahane mi arıyorsun ? " dedi .
Kaya , " Ne var yaa ? Bir kere de biz yarın yokmuş gibi davranalım . " dedi .
Ardından ayağa kalktı ve paltosunu çıkarmaya başladı . Suna ise şaşkınlık içinde onu izliyordu .
" Aaa , sen ciddisin ! " dedi .
Kaya , " Yeni mi anladın ? " dedi .
Kaya , ona elini uzattığında bir Kaya ' ya bir de uzattığı eline baktı .
Kaya gülümseyerek , " Hadi Suna ... " dedi .
Suna , hala ona şaşkınlıklı baktı .
Kaya , onu cesaretlendirircesine " Hadi be su perisi . " diye ekledi .
Suna , emin bir şekilde gülümseyerek elini onun elini tuttu ve ayağa kalkıp paltosunu çıkarmaya başladı .
Daha sonra el ele havuzun dibine kadar geldiler .
Suna , o anda panikle , " Kaya ... Bak uzun zamandır kimsenin bu havuzu kullandığını görmedim . Güvenli mi değil mi bilmiyoruz . Bence vazgeçelim . " dedi .
Kaya , güldü ve başını iki yana sallayarak , " Umrumda değil . " dedi .
Suna , " Kaya , hayır , hayır ! " dedi .
Kaya , " Evet ! " dedi ve havuza atlayarak Suna ' yı da çekti .
Kaya , bir süre sonra sudan çıktı . Suna ' da aynı şekilde sudan çıktı ve öksürmeye başladı .
Bir süre sonra Kaya ' ya baktı ve kaşlarını çattı .
Suna , " Hepsi senin yüzünden . " diyerek Kaya ' yı itmeye başladı .
Kaya , " Suna , tamam dur ! " dedi .
Suna , durmayınca yüzüne su attı . Suna , Kaya ' nın bu hareketiyle iyice sinirlenmişti . O da ona su atmaya başladı .
Bu bir süre böyle devam etti . Ama daha sonra ikiside birbirlerine su atmayı bırakıp gülmeye başladılar .
Evet , yaptıkları şey delilikti . Ama bu umurlarında değildi . İkisi de mutluydular .
Kısa süre sonra gülmeyi bıraktılar . İkisi de birbirlerinin gözlerinin içine baktı . O an aralarında adını konulamayan birşey oldu . Kaya , yavaş yavaş ona yaklaştı . Suna ise geri çekilme niyetinde değildi . İkisi de göz temasını kesmedi . Kaya , Suna ' nın saçlarından başlayarak omzuna kadar elini gezdirdi . Daha sonra birbirlerinin dudaklarına baktılar . Git gide daha da yakınlaşıyorlardı .
Tam o sırada ağaçların arkasından bir ses duydular ve sıçradılar . Kaya ve Suna sesin geldiği yere baktılar .
Kaya , " Kim var orada ? " diye bağırdı ama cevap gelmedi .
Suna ve Kaya birbirlerine baktılar .
Suna , " Bence gitme vaktimiz geldi ve geçiyor . " dedi .
Kaya ' da onu onaylarcasına başını salladı . Ardından ikisi de sudan çıktı ve titreyerek paltolarını giydi . Suna , tam tepsiyi alacakken Kaya ondan önce davranarak tepsiyi aldı . Ardından oradan ayrılmak için yürümeye başladı .
Suna , tam onun peşinden gelecekken bir an duraksadı . Kafasını biraz önce en güzel anlarının katili olan sesin geldiği yöne çevirdi . Bir anlığına Abidin ' le göz göze geldiğine yemin edebilirdi . Ama ispatlayamazdı . Çünkü gördüğü kişi Abidin ise bir an da ortadan kaybolmuştu .
Suna , bunun bir göz yanılması olduğunu düşündü ve Kaya ' nın peşinden yürümeye başladı .
HİKAYEME DESTEK VEREN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM :)
YENİ BÖLÜM PAZARTESİ GÜNÜ GELECEKTİR .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYSUN : KISKANÇLIK
FanfictionNot : Yalı Çapkını dizisinin 59. Bölümünden başlayarak devam ediyor !