BÖLÜM 19

319 17 3
                                    

" O bana bakıp attığın gülüşü hiç bir hayalime değişmem . "

Kaya , Şehmuz ' a bakmayı bırakıp Suna ' nın eline baktı . Daha sonra Suna ' ya bakıp elini tuttu ve kalktı .

Daha sonra beraber dışarı çıktılar .

***
Hava oldukça soğuktu . Suna ve Kaya yan yana yürüyorlardı . Hiç birşey konuşmuyorlardı . Dümdüz önlerine bakıyorlardı . Daha sonra Kaya , Suna ' ya baktı . Burnu kıpkırmızı olmuştu . Üstelik yorgun olduğu da belliydi . Gerçi Kaya ' da ondan farksız değildi . O da aynı şekilde yorgundu .

Kaya , hala yürümeye devam ederken , " Suna ... " dedi .

Suna , " Efendim Kaya . " dedi .

Kaya , " İstersen biraz oturalım . " dedi .

Suna , " Olur . " dedi .

Suna ve Kaya gidip bir banka oturdular . İlk zaman yine ikisinden de çıt çıkmadı . İkiside boş boş etrafa bakıyordu .

Bir süre sonra Suna kafasını Kaya ' ya doğru çevirdi .

Daha sonra , " Kaya ... " dedi .

Kaya , kafasını çevirip ve ona bakıp , " Efendim Suna . " dedi .

Suna , " Biraz daha iyi misin ? " dedi .

Kaya , hafifçe gülümsedi ve kafasını olumlu bir şekilde salladı .

Daha sonra , " İyiyim . Sen ... Sen nasılsın ? " dedi .

Suna , " Kaya , ben ... " dedi ama devamını getiremedi . Bir sorunu olduğu belliydi .

Kaya ona biraz daha yaklaştı . Daha sonra bir eliyle Suna ' nın yanağına dokunup ona sorgularcasına baktı .

Kaya , " İyi misin Suna ? " dedi .

Suna , o anda gülmeye başladı . Kaya , kaşlarını çatıp ona baktı . Ne olduğunu anlamamıştı .

Suna , " Kaya , ben çok uykuluyum . " dedi . Gerçi o da haklıydı . Saatlerdir hastanede bekleyip duruyorlardı .

Kaya ' nın dudağı hafifçe yukarı kıvrıldı . Daha sonra alınlarını birleştirdi . İkiside birbirinin gözlerine gülümseyerek bakıyordu . Birşeyler artık düzelmişti . Hatta birşeyler artık güzelleşmişti . İkiside bunu hissediyordu .

Kaya , hala gülümsüyordu . Alınlarını ayırmadan , " Hmm öyle mi ? " dedi .

Birbirlerine daha çok yaklaşıyorlardı . Birşey onları birbirlerine çekiyordu . Ama bu yaptıkları yanlıştı .

KAYSUN : KISKANÇLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin