BÖLÜM 78

136 4 10
                                    

" Küçücük anların bazen büyük anlamlar taşır . "

Suna , lavaboda olduğu sırada Kaya kapıyı açmaya karar verdi . Çünkü artık içinde bir umut vardı . Eğer masum olduğunu ona ispat ederse karısı , ona inanacaktı . Hem o , masumluğunu ispat edene kadar karısı , onu boşayacak diye korkmasına gerek yoktu . Çünkü biliyordu , Suna ondan bu kadar kolay boşanamazdı .

Kapının kilidini açtıktan sonra lavabonun önüne gelip kapıya tıklattı .

" Suna ! Orada daha ne kadar kalmayı düşünüyorsun ? "

Suna , kafasını kapıya doğru çevirdi . " O kapı açılana kadar burada kalacağım ! "

Kaya , " Kapıyı ne zaman açacakları belli bile değil , Suna . Beş altı saatten bile uzun süre burada kalabiliriz . " derken Suna ' ya kapının artık kilitli olmadığını söylememeye karar verdi . Hazır Suna , kapıyı kilitli sanıyorken birkaç saat daha onunla başbaşa kalma fırsatını es geçemezdi .

Suna , biraz düşündü , haklıydı . Bu odada ne kadar kalacakları belli değildi . Beş altı saat ya da daha uzun bir süre lavaboda mı kalacaktı ?

Suna , " Bir şartla , bana söz vereceksin . "

Kaya , başını sanki Suna görebilecekmiş gibi salladı . " Söyle . "

Suna , " Az önce yaptığın ... Beni öpmen ... Bu konuyla ilgili tek bir kelime bile etmeyeceksin . "

Kaya burnundan gülerek , " Bu muydu şartın ? İyi , söz veriyorum . Ama unutma , ikimizde gerçeği biliyoruz . "

Suna , hiçbir şey söylemedi . Sonuçta haklıydı , Kaya bu konuyla ilgili birşey demesede ikiside gerçeği biliyordu . Suna , ondan kolay kolay boşanamazdı . Çünkü ona karşı hisleri vardı ve bu hisler öyle sıradan hisler değildi .

***

Suna , kapıyı açtığı an Kaya ile göz göze geldi . Kaya , geçmesi için önünden çekildiğinde Suna , ona göz ucuyla bakıp kanepeye doğru ilerledi .

Suna , kanepeye oturduğunda Kaya ' da gelip yanına oturdu .

Bir süre sonra ...

İkiside oturduklarından beri hiçbir şey konuşmuyorlardı . Odadaki sesler kurak bir çölden daha kuraktı .

Kaya ' nın gözleri masadaki kahvaltı tepsisine çarptı . Hiçbir şey demeden kahvaltı tepsisini Suna ' nın önüne doğru itti .

Suna , önüne doğru itilmiş olan kahvaltı tepsisine bakarken , " Bu ne ? "

Kaya , ona bakarak , " Kahvaltı tepsisi . "

Suna , ona dönüp , " Onu anladım zaten , neden benim önüme doğru ittin ? "

Kaya , " Senin için hazırladım . Uyandığından beri hiçbir şey yemiyorsun , açsındır diye . "

Suna , " Boşuna zahmet etmişsin , istemiyorum . " dedi ve önüne döndü .

Aslında istiyordu . Karnı çok açtı . Üstelik başı da hala ağrıyordu . Ama Kaya ' nın hazırladığı bir kahvaltıyı yemek istemiyordu .

Kaya , " En azından ağrı kesiciyi iç . Başının ağrısı kolay kolay geçmez . Dün gece çok içtin . "

Suna , biraz düşündü . Gerçekten de Kaya'nın dediği gibi başının ağrısı kolay kolay geçeceğe benzemiyordu .

Suna , çekingen bir tavırla tepside duran ağrı kesiciden bir tane alıp su ile beraber içtiği sırada kapı çaldı .

Suna , çalan kapı ile elindekileri hızlıca tepsiye bırakıp kapıya koştu . Kapıyı çalan kişi her kimse ondan yardım alarak bu odadan çıkabilirdi .

Kaya , kendi kendine fısıltıdan biraz daha yüksek bir sesle , " İşte şimdi ayvayı yedin ."

Suna , kapıya hızlıca vurmaya başladı . "İmdat ! Yardım edin ! Burada kilitli kaldık ."

Asuman , dün geceden beri ne Kaya ' yı ne de Suna ' yı etrafta görmüştü . Onların ne durumda olduklarını merak edip yanlarına gelmeye karar vermişti .

Duyduklarıyla ne yapacağını şaşırırken , "Suna ! Ne demek kilitli kaldınız yaa ? " diyip kapıyı açmaya çalışınca kapı kolayca açıldı .

Asuman , kapıyı açtığı sırada Suna şok içinde geri çekilmiş onu izliyordu . Böyle birşey nasıl mümkündü ?

Suna , Kaya ' ya döndü . Tedirgin bir şekilde onu izliyordu . " Kaya , hani bu kapı açılmıyordu ? Nasıl oldu bu ? "

Kaya , artık herşeyi söylemeye karar vermişti . Ayağa kalkıp onun yanına geldi . "Suna ... "

Suna , " Ne oldu ? Neden bu kadar tedirginsin ? " diye sordu . Onun bir anda gelen tedirginliğine bir anlam verememişti .

Sonra açılan kapıya doğru döndü . Kapının kilitli olmasıyla bir alakası var mıydı ?

Kaya ' ya dönüp , " Kapının kilitli olmasıyla bir alakan var mı ? "

Kaya , gözlerini kaçırarak başını onaylarcasına salladı . " Sen uyurken kapıyı kilitlemiştim . Sonra sen lavabodayken de geri açtım . "

Suna , " Neden , neden yaptın bunu ? "

Kaya ona bakıp , " Çünkü sen , benim açıklama yapmama izin vermiyorsun . Sana tam açıklama yapacağım an benden kaçıyorsun . Başka bir seçeneğim yoktu . "

Suna , " Sende bana bir daha açıklama yapma o zaman . Ben açıklama değil , ispat istiyorum . "

Kaya , başını onaylarcasına salladı . "İstediğini en kısa sürede alacaksın . "

Suna , kanepenin üzerinden paltosunu aldıktan sonra Kaya ' yı ve Asuman ' ı geride bırakarak odadan çıktı .

KAYSUN : KISKANÇLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin