BÖLÜM 4

460 17 6
                                    

" Bazen ne vazgeçersin ne çabalarsın . Ama zaten çabalamayı bıraktığın an vazgeçersin . "

Suna ve Asuman , odaya girdiler . Daha sonra oturdular . Söze ilk giren Asuman oldu ve " Eee , Kaya ' yla aranız nasıl ? "

Suna , " Eh , işte . Biraz aramız limonu bu aralar . Olanlardan sonra herkes biraz stresli . " dedi .

Asuman , kaşlarını kaldırdı ve " Hmmm , öyle mi ? " dedi .

Suna , dudağını ısırarak başını salladı .

Asuman istifini bozmadan , " Neyse siz düzeltirsiniz . Ben buna inanıyorum . " dedi .

Suna ise hiç birşey demedi . Asuman , " Suna ... Ben aslında birşey merak ediyorum . " dedi .

Suna , " Neyi merak ediyorsun ? " dedi .

Asuman , " Abidin ... " dedi . Daha sonra , " Bir anda Kaya ' yla evlendiniz . Ama birkaç gün önce onun için ağlıyordun . " dedi .

Suna , " Bilmiyorum , Asuman . " dedi . Daha sonra , " Artık ne istediğimi bilmiyorum . " dedi .

Asuman , " Peki Suna ' cığım . " dedi . " Neyse kapatım biz bu konuyu . " dedi .

Suna , " Evet , yani ... Aslında şu var Asuman , geçmişte takılı kalırsam bir geleceğim olmaz . Galiba bende onu artık geçmişte bıraktım " dedi .

Asuman , " Kafanı karıştırmak istemem ama seni hala seviyor . " dedi .

Suna , " Ama bazen sevmek yetmiyor Asuman . Çabalamak gerekiyor , inanmak hatta inandırmak gerekiyor . En önemlisi istemek gerekiyor . Ben orada zorla evlendirildim . ( Yavaş yavaş gözleri dolup , sesi titremeye başladı . ) Beni bununla suçladı . Ben sanki kendi isteğimle evlendirildim . Daha sonra ben onu unutmaya çalıştım . Yaralarımı iyileştirmeye çalıştım . Gittim Kaya ' yla evlendim . Şimdi de bana yakın olmaya çalışıyor . Böyle sevecekse beni sevmesin ! " dedi .

Suna ' nın ağlaması giderek artmıştı . Asuman , onu teselli etmek için ona sarıldı . Asuman , " Özür dilerim Suna ' cığım . " dedi .

***

Suna , odasına girdiğinde Kaya ' yı gördü . Çoktan hazırlanmıştı . Pencerenin kenarında oturmuş , kollarını birleştirmiş yere bakıyordu . Yüzüme bile bakmadan , " Neredeydin ? " dedi .

Suna , " Mutfakta Asuman ' la karşılaştık . Daha sonra odasında biraz sohbet ettik . " dedi .

Kaya , " Ferit geldi az önce . Belki bilmek istersin . " dedi .

Daha sonra paltosunu almak için kalktı . Suna , ise kapının önünde duruyordu . Kaya , paltosu giydi . Daha sonra Suna ' nın önünde durdu , " Eğer çıkarsan işe gideceğim ! " dedi .

Suna , " Senin derdin ne ? " dedi .

Kaya , " Gitmeme engel olan sizsiniz Suna Hanım . Sizin derdiniz ne ? " dedi .

Suna , " Sen ne ima ettiğimi iyi biliyorsun . Şu aptal Ferit kıskançlığından bıktım . " dedi .

Kaya , " Bende zamanında senin o aptal karnı burnunda olan Pelin ve kuzeni Pırıl kıskançlığından bıkmıştım . " dedi .

Aslında bıktığı falan yoktu . Bu onun çok hoşuna gidiyordu . Ama Suna ' ya çok kızgındı .

Kaya , " Hani benimle " empati " kurarak evlendin yaa , şimdi anladın mı ne hissettiğimi ? " dedi .

" Ben seninle empati kurdum . Ben seninle empati kurdum , o yüzden evlendim seninle . "

Suna , " Bana gelip , evlen benimle diye yalvaran kimdi ? " dedi . Daha sonra , " Acınacak haldeydin . Sana o kadar acıdım ki ondan evlendim . " diye ekledi .

Kaya , Suna ' nın onu kendi sözleriyle vurduğunu anlayınca hiç bozuntuya vurmamaya çalıştı . Kaya , " Yapraktan yüzüğü görünce dibi düşen kimdi ? " dedi .

Suna , sadece nefretle baktı ona . Kaya , tatmin olmuş bir şekilde gülümsedi ve " Böyle kalırsın işte . " dedi .

Daha sonra eliyle Suna ' yı hafifçe itti ve kapıyı açtı . Kaya , tam kapıyı kapatacakken Suna , kapıyı tuttu ve " Hani , beni Ferit ' le karıştırma demiştin yaaa . Haklısın ! Çünkü sen Ferit ' ten daha iğrenç bir insansın . Ona haksızlık etmek istemem " dedi .

Kaya , iyicene sinirlenmeye başlamıştı . Gözleri " Seni sevdiğim güne lanet olsun ! " diyordu . Daha sonra , " En azından karımın okumasını istemeyip ona çocuk için baskı yapmadım . " dedi .

Daha sonra oradan ayrıldı . Suna , ise sinirle kapıyı kapattı . Daha sonra kendi kendine " Pislik ! " dedi .

Sanki Kaya yanlış birşey söylemişti .

KAYSUN : KISKANÇLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin