BÖLÜM 48

167 11 2
                                    

" Bu hayatta sahip olduğum tek fobi , seni kaybetmek ... "

Suna , Kaya mutfaktayken çoktan duştan çıkmış ve pijamalarını giymişti . Tam yatağa girip yattığı sırada Kaya içeri girdi .

Suna , " Kaya , neredeydi- " sözünün devamını getiremedi çünkü Kaya ' nın yüzünü fark etti . Yüzü bembeyaz olmuştu .

Suna , endişesini belli edicek bir ses tonuyla , " Kaya ! Sen iyi misin ? " dedi .

Kaya , ona bakıp yutkundu . Sonra hızlıcana başını sallayıp , " İyiyim ... " dedi ve hızlı adımlarla lavoboya gitti .

Suna ise ona arkasından baka kaldı . Alt tarafı kısa bir duşa girmişti . Bu süre zarfında en fazla ne olmuş olabilirdi ki ?

***

Kaya , bir süre sonra lavabodan çıktı . Yüzünü defalarca yıkayıp kendine gelmeye çalışmıştı . Suna ' nın birşeyleri anlamasını istemiyordu . Ne kadar onun bir suçu olmasa da ... Yatağa doğru yürüdü ve Suna ' yı rahatsız etmemek için yavaş hareketlerle yatağa girdi . Arkasını Suna ' ya döndü ve uyumaya çalıştı .

Suna , Kaya ' nın yatağa girdiğini anlamıştı . Gözlerini açtığında Kaya ' nın sırtıyla karşılaştı . Ondan oldukça uzak bir şekilde yatmıştı . Suna , birkaç gün önce yaptığı gibi Kaya ' ya arkasından sarıldı .

Suna ' nın bu hareketi Kaya ' nın irkilmesine sebep oldu . Kaya , bir süre Suna ' nın koluna baktıktan sonra biraz kıpırdandı . Hayır , Suna ' nın ona sarılmasından rahatsız değildi . Pırıl ile arasında geçen şey onu rahatsız ediyordu . Evet , bunda Kaya ' nın hiçbir suçu yoktu . Kaya , Suna ' yı Pırıl ile aldatmamıştı . Ama aklına gelen o ihtimal onu korkudan öldürüyordu . Yaa Pırıl ve Kaya ' yı o halde ... Dudak dudağa birisi gördüyse ?

Kaya , derin bir nefes vererek gözlerini kapattı ve en azından birkaç saatliğine uyuyup yaşananları unutmak istedi . Tabii eğer uyuyabilirse ...

***

Suna , ertesi sabah gözlerini açtığında yanında Kaya ' yı göremedi . Etrafa baktığında Kaya ' nın kapının önünde paltosunu giydiğini gördü .

Suna , yatakta doğrulup Kaya ' ya uykulu gözlerle , " Günaydın ... "

Kaya irkilerek Suna ' ya baktı , " Günaydın Suna ... "

Suna , " Sen neden bu saatte işe gitmek için hazırlanıyorsun . Daha erken gibi gözüküyor . "

Kaya , " Erkenden uyandım , bir daha da uyuyamayınca hazırlanmaya başladım . "

Suna , başını sallayarak , " Anladım ... "

Kaya , " Neyse akşam görüşürüz , dikkat et . " dedi ve kapıyı açtı .

Suna , " Görüşürüz , sende ... "

Kaya , oradan ayrıldığında Suna ' nın içi bir tuhaf olmuştu . Kaya , dün geceden beri çok tuhaf davranıyordu . Dün geceden beri Suna ' dan resmen kaçıyordu . Üstüne üstlük dün akşam geçirdikleri geceden sonra ... Herşey iyi gidiyorken bir anda Kaya , neden ondan kaçmaya başlamıştı ?

Suna , oflayarak yataktan kalktı ve yeni bir güne hazırlanmaya başladı .


KAYSUN : KISKANÇLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin