BÖLÜM 67

101 6 5
                                    

" Devrilmeye yakın olan vitrini süslüyorsun hala . "

Kaya , " Ne ? " derken sesi fısıltıdan biraz daha yüksek çıkmıştı .

Asuman , " Nasıl yaa ? "

Suna , " Geçen gün Ökkeş Ağa , denen biriyle konuşuyorken duydum . Benim boşanmak istediğimi ve Kaya ' nın beni aldattığını duysa sevinçten havalara uçar . "

Asuman , " Babana , ne söyledin peki ? Hani onun yanında kalıyorsun yaa ? "

Suna , " Kaya ' nın iş gezisinde olduğunu ve bir iki hafta onun yanında kalmak istediğimi söyledim . "

Asuman , " Sonra ne yapacaksın ? "

Suna , " Onu hiç düşünmedim . Ama yine bir Saffet vakası yaşamam an meselesi . "

Asuman , derin bir nefes verdi . Böyle birşey yaşanırsa onun elinden ne gelebilirdi ki ? Sonra aklına gelen şeyle , " Suna ... Kaya , seni hiç arada mı ya da ne bileyim mesaj falan attı mı ? "

Suna , " Direkt kapıya geldi . "

Asuman şaşkınlıkla , " Ciddi misin ? Eeee , Kazım Bey gördü mü ? "

Suna , " Yok , Allah ' tan görmedi . "

Ardından , " Sen niye Kaya ' nın beni arayıp aramadığını falan sordun ? "

Asuman , " Ne bileyim ? İnsan yine de Kaya'nın seni aldattığına inanmakta zorluk çekiyor . Belki bizim bilmediğimiz birşeyler vardır . Ayrıca olaya gözümüzle şahit olmadık ki . Abidin , bize sadece bir fotoğraf gösterdi . "

Kaya , Asuman ' a bakıp , " Abidin mi ? Ne Abidin ' i ? " derken sesi istemsizce yüksek çıkmıştı . Ama o an bunu umursamadı . Çünkü herşey giderek daha da garipleşiyordu . Çoğu kişi Kaya'nın Suna ' yı , Pırıl ile aldattığını düşünüyordu ve Kaya ' da bunu biliyordu . Ama Abidin ne alakaydı ?

Asuman şaşkınlıkla , " Kaya ! "

Suna , Asuman ' ın söylediği isimden ötürü arkasını döndüğünde kocasıyla göz göze geldi .

" Sen ne yapıyorsun yaa burada ? "

Kaya , Suna ' nın sert tavrı karşısında istifini bozmadan , " Sizi takip ettim . " derken çok normal birşey söylüyor gibiydi .

Suna , " Sevgilin kızmasın sonra . "

Kaya , " Suna , benim sevgilim falan yok . Benim , beni dinlemeyen bir karım var . "

Suna , parmağını onun yüzüne doğru savurarak , " Bana karım diye hitap etmeyi kes ! "

Suna ' nın sert tavrına karşı Kaya , oldukça rahat bir şekilde , " Ama karımsın . "

Suna , " Merak etme çok yakında eski karın olacağım . "

Kaya , " Kim demiş ? "

Suna , " Ben diyorum ! "

Kaya , " Anca desin zaten . "

KAYSUN : KISKANÇLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin