" Kötü insanlar , gerçek yüzlerini ancak istediklerini alamayınca gösterirler . "
Suna ve Kaya yalıya gelip arabadan indikten sonra yalıya doğru yürüdüler . Carlos , onlara kapıyı açtığında salondaki kalabalık gözlerine çarptı . Yalıda birtek yalı halkı değil , Şanlı ailesi de vardı . Suna ve Kaya birbirlerine baktılar . Birşey olmuştu ve bundan emindiler . İkiside salona doğru yürüdüler .
" Ama bugün yalıda bir durgunluk vardı . Şu saate kadar bir olay olmaması mucize değil de ne ? "
Kaya kendi kendine , " Maşallah dediğim üç gün yaşamıyor . "
Suna ve Kaya salona geldiklerinde Halis sadece onlara kısa bir bakış atıp kafasıyla oturmalarını söyledi .
Suna ve Kaya gidip Gülgün ' ün yanına oturdular .
Suna , fısıldıyarak Gülgün ' e , " Gülgün Hanım , burada ne oldu ? " diye sordu .
Kaya ' da Suna gibi Gülgün ' ün cevabını bekledi .
Gülgün , " Ayy , çocuklar hiç sormayın . Ferit , bugün akşam yemeğinde yoktu . Sonra biz yemeğin ortasındayken tuttu Seyran ' ı getirdi , ' Eğer Seyran , bu eve tekrar geri dönmezse beni unutun . ' dedi . Kendi kafasına silah dayayıp bizi intihar etmekle tehdit etti . Halis Ağa ' da Hattuç Hanımları çağırttı . Ortak bir karar vermeye çalışıyorlar . "
Suna ve Kaya birbirlerine baktılar . Bugün Ferit ve Seyran ' ı çok mu konuşmuşlardı ?
Halis , " Diyecek başka söz yok , Seyran tekrar burada yaşayacak . "
Kazım agresif bir tavırla , " Ne demek ? Ne demek bizimle yaşayacak ? Olmaz öyle şey . Biz Seyran ' ı başkasıyla evlendireceğiz ! "
Halis , " Kes sesini Kazım ! Daha ortada bir boşanma olmadan nasıl evlendireceksin kızını ? "
Kazım , " Öyle şey olmaz ! Biz adamlara söz verdik . Ne diyeceğiz şimdi ? "
Halis , " Ne derseniz diyin ! Naneleri yerken bana mı sordun ? Burada kalacak dedim o kadar . "
Kaya kendi kendine , " Tabii burada kalacak , sonuçta ipin ucunda çok kıymetli torununun intihar etmesi var . Hiç kıymetlisine kıyar mı o ? " diye mırıldandı .
Halis Ağa , ayağa kalktı , " Konu burada kapandı . Şimdi ne haliniz varsa görün . Ben son sözü söyledim . " diyip oradan ayrıldı .
Kazım , " Yahu adam kafayı yemiş ! Biz şimdi adamlara ne diyeceğiz ? "
Hattuç , " Ne demek ne diyeceğiz ? Bizim kızın istemediğini falan söyleyeceğiz . Hadi kalkın gidiyoruz . " diyip ayağa kalktı .
Son olarak Ferit ' in yanında oturan Seyran ' a bakıp , " Kızın zaten kararını çoktan vermiş . "
Kazım , Esme ve Hattuç oradan ayrılınca Suna Kaya ' ya , " Kaya , hadi kalk bizde odaya gidelim . Bugün ki aksiyon az olsa bile daha fazlasını çekemeyeceğim . " diyip ayağa kalktı .
Kaya ' da onun ardından ayağa kalktı ve odaya girdiler .
***
Suna , paltosunu asarken Kaya , paltosunu çoktan asmış bir şekilde dolaptan kıyafet alıyordu .
Kaya , " Seyran ve Ferit ' in bu şovundan sonra sence ne olacak ? "
Suna , " Yine başa döneceğiz ... Bütün gün Seyran ve Ferit diye gezip duracak herkes . Her yemekte bir kavga olacak . "
Kaya , " Halis babacana gün doğdu . Şimdi Seyran ve Ferit onlara bir torun da verir . ( Üstüne basarak ) Soyadı Korhan olan ... " dedi .
Suna , yatağa otururken , " Seyran ' ın bu aptallığıyla olacak olan bu . Hayallerini bu yalıya dönerek kendi elleriyle çöpe attı . Kendi düşen ağlamaz , ne diyeyim ? "
Kaya , dolabın kapağını kapatıp ona dönerken , " Neyse Suna , boşver gitsin . Bu onun kendi tercihi . Sen onun iyiliğini istiyorsun anlıyorum ama bu saatten sonra Seyran ' a ne desen boş . "
Suna , " Aynen , kendi bilir ."
Suna yorgunlukla ayağa kalkıp , " Ben bir duş alacağım . " diyerek lavaboya doğru yürüdü .
Kaya , sadece başını salladı .
***
Kaya , üstünü değiştirdikten sonra susadığını fark ederek su almak için mutfağa gitti . Ama mutfağa girdiği an su içen Pırıl ile göz göze geldi . Kaya , onu umursamadan tezgaha doğru ilerleyip bir bardak aldı . Arkasını döndüğünde Pırıl ile karşı karşıyaydı .
Pırıl , " Ne o , artık bir iyi akşamlar demek bile yok mu ? "
Kaya soğuk bir tavırla , " İyi akşamlar Pırıl . Umarım bir daha bu şekilde karşılaşmayacağımız çok çok iyi akşamların olur . "
Tam onun yanından geçicekken Pırıl , onu kolundan tutarak kendine çekip dudaklarına yapıştığında şuanda olduğu durumun susuzluktan ölmenin daha kötü bir şeçenek olduğunu fark etti .
Kaya , Pırıl ' ı itip elinin kenarıyla dudağını sildikten sonra öfkeyle Pırıl ' a bakarak , " Sen ne yaptığının farkında mısın ? "
Pırıl utanma rolü yaparak , " Kaya , ben ... Ben çok üzgünüm . Kendime engel olamadım . "
Kaya , alaycı bir tavırla , " Ah canım benim , öyle mi ? Ee tamam o zaman özrünü kabul ediyorum . "
Sonra öfkeyle , " Ben sana neye engel olamadığını söyleyeyim mi ? Sen kuzenin gibi olmaya engel olamadın ! "
Pırıl , kaşlarını çatarak agresif bir şekilde , " Kuzenin gibi derken ? Ne söyleyeceksen açık açık söyle ! "
Kaya kaşlarını kaldırarak , " Kuzenin gibi bir metres olmaya engel olamadın Pırıl ! Bence bu sefer çok açık konuştum . Hee , ne dersin ? ( Üstüne basarak ) Şunu sakın unutma , karımla arama girmene izin vermem . Beni bu numaralarla etkileyemezsin ! " diyip mutfaktan hızlı bir şekilde ayrıldı .
Pırıl , onun gidişini izledikten sonra " Sen öyle san . Elinde sonunda ayrılacaksınız , ELİNDE SONUNDA ! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYSUN : KISKANÇLIK
FanfictionNot : Yalı Çapkını dizisinin 59. Bölümünden başlayarak devam ediyor !