BÖLÜM 30

282 15 3
                                    

" Bazen affetmek insanın haddine bile değildir . "

Kaya ve Suna tekrardan birbirlerine baktılar . Ciddi miydi bu adam ? Birde utanmadan emir verebiliyordu .

Kaya , bir süre sonra derin bir nefes aldı .

Ardından , " Suna , birimiz eve gidip dinlense hiç fena olmaz . " dedi .

Suna , " Tamam Kaya , sen git dinlen . " dedi .

Kaya , " Suna , olmaz . Zaten yeterince perişan oldun . " dedi .

Suna , ayağa kalkıp Kaya ' ya yaklaştı ve tam karşısında durdu .

Suna , " Sana daha önce de söyledim Kaya ama sen galiba beni anlamadın . ( Kaya ' ya doğru bir adım daha attı . ) O zaman bir kez daha söyleyeyim , sen ne zaman yalıya dönersen bende o zaman yalıya dönerim ama Nükhet Hanım ' ın yanında birinin kalması lazım . Yani onun yanında ben kalacağım . Sen zamanında bana nasıl destek olduysan bende sana destek olacağım . ( Ona bir adım daha attı . ) Anladın mı ? " dedi .

Kaya , Suna ' ya sorgulayıcı gözlerle bakıyordu .

Kaya , " Neden yapıyorsun bunu ? " dedi .

Suna , Kaya ' ya garip garip baktı .

Ardından gülerek , " Kaya , sen şaka mısın ? Ben sabahtan beri sana ne anlatıyorum ? " dedi .

Kaya ise Suna ' ya sorgulayıcı gözlerle bakmaya devam ediyordu . Suna , Kaya ' nın bakışını fark edince gülmeyi kesti ve yüzü ciddileşti .

Daha sonra , " Kaya , ne oluyor ? " dedi .

Kaya , " Annem , senden nefret ediyor . Kalbini kırdı , seni alttan alttan aşağıladı ya da sana üstten baktı . Neden yapıyorsun bunu Suna , neden seni üzen bir insanın yanında duruyorsun ? Ona biraz olsun kızgın değil misin ? Onun yaptıklarını unutup af mı edeceksin ? " dedi .

Suna , " Evet , onun yanında duracağım ama bunun sebebi onu affetmem değil . Üzgünüm ama bazen affetmek insanın haddine bile olamıyor . " dedi .

Kaya , " Neden o zaman Suna , neden yanında duruyorsun ? " dedi .

Suna , yutkunarak , " Çünkü ... ( Afalladı . ) Çünkü ... ( Kaya ' nın eline baktı . Daha sonra elini tutup ona baktı . ) Sende aynısını yaptın . " dedi .

Kaya , " Neyin aynısını yaptım ben ? " dedi .

Suna , " Babam , seni ve Nükhet Hanım ' ı her zaman kötüledi . Sana ( Gülerek ) süslü bile dedi . ( Ciddileşti . ) Ama sen buna rağmen o hastaneye düşünce benim yanımdaydın . Şimdi annen aynı durumda ve ben senin yanında olacağım . " dedi .

Kaya ve Suna bir süre birbirlerinin gözlerinin içine baktı . Daha sonra Kaya , bir anda Suna ' yı kendisine çekip sarıldı .

Kaya , sessiz bir şekilde , " Suna , teşekkür ederim . " dedi .

Suna ' da aynı şekilde , " Ben teşekkür ederim . " dedi .


KAYSUN : KISKANÇLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin