" Güzel çicekler , kör bahçıvanındır . "
O gün Ferit hariç herkes sofradaydı ve yemek yemişti . Herkes yemekten sonra odasına çekildi . Odaya ilk önce Kaya sonra da Suna girdi . Kaya gidip pencerenin kenara oturdu ve Suna ' ya gülerek baktı . Suna ' nın aklında Ferit vardı . Neden yemeğe gelmemişti ? Kaya ' da bunun farkındaydı . Suna , Kaya ' nın ona baktığını fark edince agresif bir şekilde ona doğru yürüdü ve " Ne var , ne gülüyorsun ? " dedi .
Kaya , " Şuan da o kadar acınak haldesin ki komiğime gidiyor . " dedi .
" O kıza baktığımda hissettiğim tek şey acımak . "
" Benzer birşey tekrarlanırsa o zaman daha fazla üzülürsün . "
Daha sonra dalga geçerek " Kıyamam ben sana , sen " FeRiTcİğİn " için mi endişelendin sen ? Aklın onda mı kaldı senin ? ( Suna ' nın yanağından makas aldı . ) Merak etme , " karısının " yanındadır . " dedi . " Ama istersen ben sana haber veririm . Suna , Ferit şuan da boş . Yanına gidebilirsin , derim . " dedi .
Suna , hem çok sinirlenmiş hem de çok canı yanmıştı . Ağlamak üzereydi . Tam Kaya ' ya tokat atacakken Kaya onun kolunu tuttu . Daha sonra pencerenin kenarından kalktı . Kaya , " Üzgünüm Su perisi , ama saplar değişti . " diye fısıldadı .
***
Ertesi gün ...
Suna , bu sefer baya erken uyanmıştı . Gerçi dün akşam uyuyabilmiş miydi ki ? Aklı Ferit ' te kalmıştı . Ya da o öyle sanıyordu . O falcı onun kafasını çok karıştırmıştı ama o farkında değildi . Üstünü değiştirdi ve makyaj yaptı .
Daha sonra hala yorgun olduğunu fark edip mutfağa kahve yapmaya gitti . Mutfağa girdiğinde Asuman ' ı gördü . Arkası dönük bir şekilde kahve makinesinin önündeydi .
Suna , " Günaydın Asuman . " dedi .
Asuman kafasını çevirdi . Onu görünce tebessüm etti ve " Günaydın Suna ' cım " dedi . Daha sonra " Kendime kahve yapacaktım ister misin ? " dedi .
Suna , " Aslında bende onun için geldim . " dedi .
Asuman , " O zaman kız kıza benim odamda bir kahve keyfi yapalım . Hem sohbet ederiz . " dedi .
Suna , " Olur . " dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYSUN : KISKANÇLIK
FanficNot : Yalı Çapkını dizisinin 59. Bölümünden başlayarak devam ediyor !