BÖLÜM 31

213 14 1
                                    

" Her an sevgimi gösteremem ama her an senin için kötü olabilirim . "

Kaya , yalıya dönmüştü . Suna ise koridorda oturuyordu . Nükhet ' in odasına gitmeye cesareti yoktu . Aslında sadece acil bir durum olursa diye birisi kalsa yetiyordu ama yaa birşeye ihtiyacı olursa ? Suna ' nın onun yanında olması gerekiyordu . İstemese bile yavaş yavaş ayağa kalkıp Nükhet ' in odasına doğru ilerledi .

Kapıya kadar geldiğinde yavaşça kapıyı çaldı ve içeri girdi .

İçeri girince Nükhet ile göz göze geldi . Suna , direkt gözlerini kaçırdı . Hala kapının önünde duruyordu . Nükhet ise duvarlara bakıyordu .

Bir süre sonra soğuk bir ses tonuyla , " Sen miydin ? " dedi .

Suna , ona bakma cesaretini bularak , " Şehmuz Bey , evine dinlenmeye gitti ama tekrar gelecek . Kaya ' da yalıya gitti . Yani siz beni beğenmesenizde şuan bir tek ben buradayım . " dedi .

Nükhet , ona yandan bir bakış atıp tekrar gözlerini kaçırdı .

Ardından bir iç çekip , " İyi geç otur bari , ayakta kalma . Sonra oğluma , " Beni ayakta bıraktı . " dersin . " dedi .

Suna , " Merak etmeyin , öyle birşey demem ki zaten oturmak için sizin izininize ihtiyacım yok . Kendim istersem otururum , istersem kalkarım . " dedi .

Daha sonra Nükhet ' in olduğu yataktan biraz uzak olan koltuğa oturdu ve bacak bacak üstüne attı . Dik duruyor ve doğrudan Nükhet ' e bakıyordu . Nükhet ise sadece karşısındaki duvara bakıyordu .

İkiside bir süre öyle durdurlar . Bir süre sonra Suna ' nın aklına Kaya ' nın ona bugün sorduğu soru geldi .

" Suna , anneme bir anda ne olmuş olabilir ki ? "

Suna , ilk önce boğazını temizledi .

Daha sonra cesaret edip , " Nükhet Hanım , size birşey soracağım . " dedi .

Nükhet , ona baktı .

Ardından soğuk bir ses tonuyla , " Sor bakalım , ( Gözlerini devirdi . ) Allah , bilir yine ne saçmalayacaksın . " dedi .

Suna , gözlerini kapatıp nefes verdi . Nükhet , sürekli olarak onun damarına basıyordu ama sakin olacaktı . Güya Suna , ona kötü şeyler söylecek ve Kaya ' da bunu anlayınca araları açılacak . Ama hayır , ona istediğini vermeyecekti . Ayrıca o hastaydı .Belki de hasta olmasaydı araları böyle olmazdı . Oğlunu çaldığını düşünmezdi . Tabii bir de Kaya vardı . Kendisine güvenmesini sağladıktan sonra sinirlenemezdi .

Boğazını temizleyip , " Size tam olarak ne oldu ? " dedi .

Nükhet , biraz düşündü .

Ardından soğuk davranmaya devam ederek , " Bilmiyorum , bir anda bayıldım işte . " dedi .

" ... Ve anca o ilaçlarla ayakta durabilen bir anneyle geçti . "

Suna , " Nükhet Hanım , peki ilaçlarınız ? " dedi .

Nükhet , " Alıyo- ... Bir dakika yaa sen benim ilaç kullandığım nereden biliyorsun ? " dedi .

Suna , hiç birşey söylemeden öylece baktı .

Nükhet , alaycı bir şekilde güldü , " Ben de ciddi ciddi soruyorum sana bunu . Kimden bileceksin ? Tabii ki Kaya ' dan . " dedi .

Suna , bir süre hiç birşey demedi . Sadece Nükhet ' in yüzünü ve mimiklerini inceledi . Ortada bir sessizlik vardı . Bu sessizliği kapıyı çalma sesi bozdu . Suna , o an irkildi . Daha sonra kapıya baktı . Nükhet ' te aynı şekilde kapıya baktı .

KAYSUN : KISKANÇLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin