" ... ve o içinde kaybolduğum gözlere her zaman yenileceğim . "
Kaya , Suna ' nın gözlerinin içine bakıyor ve kendi kendine birşeyler sorguluyordu . Bu belliydi . Dayanamayıp Suna ' ya sarıldı . Suna ' da ona karşılık verdi .
***
Saat iyicene geç olmuştu . Halis , çoğu kişiyi eve göndermişti . Tabii kendisi de gitmişti . Zaten yapacağı babalık ancak bu kadardı . Şehmuz ' da Pırıl ' ı göndermişti . Hastanede sadece Şehmuz ve tabii ki de Kaya ' yla Suna vardı .
Şehmuz onlardan ayrı koltuklarda oturuyordu ama Suna ve Kaya bitişik bir şekilde oturmuştu . Hepsi boş boş etrafına bakıyordu .
Suna , Kaya ' nın dikkatini çekti . Zaten saatlerde burada oturup boş boş bekliyorlardı . Dışarı çıkıp hava almak onlara iyi gelebilirdi ama Şehmuz ' u tek başına bırakıp hava almaya giderlerse ona ayıp olacağını biliyordu . Ama belki ona da sorarsa ayıp olmazdı .
Suna , " Kaya ... " dedi .
Kaya , ona bakıp , " Efendim . " dedi .
Suna , " Biraz hava almaya çıkalım mı ? İkimize de iyi gelir . " dedi .
Kaya , Şehmuz ' a baktı . Şehmuz ' da ona baktı . Kaya , ona hiç güvenmiyordu . Hele bu olandan sonra hiç güvenmiyordu .
Şehmuz , " Kız haklı , siz gidin . Ben burada kalıp bir haber gelmesini bekleyeceğim . " dedi .
Kaya , bir ona yani Şehmuz ' a bakıyor , bir de Suna ' ya bakıyordu .
Şehmuz , en son dayanamayıp , " Ne ? Ne var , ne bakıyorsun acaba yine cici babana ? " dedi .
Suna , gülmeye başlayınca Kaya anlamasın diye eliyle ağzını kapatıp kafasını çevirdi .
Kaya , ona çatları çatık bir şekilde bakıp , " Suna ! Bak görüyorum güldüğünü . " dedi .
Tam o sırada Şehmuz , bir yastık alıp Kaya ' nın kafasına attı . Kaya , sinirle ona döndü .
Şehmuz , " Ne dedim ben sana ? Gitsenize dışarı ! " dedi .
Suna , kendini toplayıp ayağa kalktı . Kaya ise hala kaşlarını çatmış Şehmuz ' a bakıyordu . Daha sonra Suna , ona elini uzattı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYSUN : KISKANÇLIK
FanfictionNot : Yalı Çapkını dizisinin 59. Bölümünden başlayarak devam ediyor !