BÖLÜM 56

152 9 4
                                    

" Bazen senin adımlarını yavaşlatan düşünceler , ona hiç uğramaz . "

Suna , kendi odasına doğru ilerlerken Asuman ise onun arkasından geliyordu . Suna , elini kapının koluna attığında Asuman , " Suna ' cığım , sen iyi misin ? "

Suna , derin bir nefes vererek ona döndü , " Sence ? "

Asuman dudaklarını birbirinine bastırdıktan sonra , " İstersen başka bir zaman dışarı çıkabiliriz ? "

Suna , onaylarcasına başını sallayarak , " Yani öyle yapsak daha iyi olur . Seni bilmem ama zaten bende moral denen birşey kalmadı . "

Asuman , anlayışlı bir şekilde , " Anladım Suna ' cığım . "

***

Suna , odasındaki kanepe oturuyordu . Sanki bugün neredeyse herkes onun canını sıkmaya yemin etmişti . Seyran , Ferit , Pırıl , Nükhet ...

Yalıda hergün bir olay çıkmasından bıkmıştı . Üfleyerek oturduğu yerden kalkıp banyoya doğru ilerledi . Sıcak bir duş alıp günün ilk yarısındaki kaostan kaynaklanan yorgunluğunu atmak istiyor ve günün ikinci yarısındaki kaoslara hazırlanmak istiyordu .

***

Kaya , şirketten erken dönmüştü . Dün gece yaşananlar aklından çıkmadığı için ne kadar uğraşsada işine odaklanamamış ve yalıya dönmeye karar vermişti .

Kaya , yalıya geldiğinde Nükhet ' in kapıda kolları birbirine bağlı halde onu izlediğini gördü .

Kaya sorgulayıcı gözlerle bakarken , "Anne ? Sen ne yapıyorsun burada ? "

Nükhet düz bir surat ifadesiyle , " Seni bekliyordum . "

Kaya , " Neden ? "

Nükhet , " Seninle konuşmam gerekenler var . "

Kaya merakla , " Hangi konuda ? ( Nükhet'in omzuna dokunarak ) Anne , sen iyisin değil mi ? "

Nükhet başını onaylarcasına sallayarak , "Evet , ben iyiyim . Ama seninle konuşacağım konu bu değil . "

Kaya , " Ne o zaman ? "

Nükhet , " Çok sevgili karın . "

Kaya üfleyerek , " Anne Suna ile ilgili konuşacaksan konuşmayalım . Gerçekten şuan hiç sırası değil . " dedi ve odaya doğru yürümeye başladı .

Nükhet arkasından gelerek , " Ne demek konuşmayalım , şuan sırası değil ? Annenim ben senin , tabii ki şuan konuşacağız ? "

Kaya , kapının kolunu elini attığı sırada Nükhet , " Karının sergilediği şovu duymak istemiyor musun ? "

Kaya , kapıyı açmaktan vazgeçerek Nükhet'e doğru dönüp sorgulayıcı gözlerle bakarak , " Ne şovu ? "

Nükhet , " O Antep gülü , Pırıl ' ın saçını yoldu . "

Kaya gülerek , " Ne ? Sen ciddi misin ? "

KAYSUN : KISKANÇLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin