" Takvimin en güzel yaprağı ise her zaman seni tanıdığım gün olacak . "
Kaya ise havuzun kenarındaki şezlonga oturmuş havuzun maviliğini izliyordu . Sürekli Halis Korhan ' ın yüzünden annesinin yaşadığı zorluklar geliyordu aklına . Onlar aklına geldikçe içinde Halis Korhan ' a karşı daha büyük bir nefret oluşuyordu .
O sırada kendi adını duydu .
" Kaya . "
Kaya , arkasını döndüğünde elinde tepsiyle ona doğru gelen karısını gördü .
Şok içinde , " Suna . " dedi .
Suna , elindeki tepsiyle onun oturduğu şezlonga oturdu ve elindeki tepsiyi aralarına koydu .
Ardından Kaya ' ya baktı . Kaya , hiç birşey anlamamıştı . Öylece Suna ' ya bakıyordu .
Suna , hafif çekingen bir tavırla , " Akşam hiç birşey yemedin . Bugün de sadece sabah kahvaltı yaptın . " dedi .
Kaya , " Teşekkür ederim . " dedi ve hafifçe tebessüm etti .
Suna ' da aynı şekilde tebessüm edip , " Afiyet olsun . " dedi .
Kaya , sandviçi eline aldı . Sonra bir Suna ' ya bir de elindeki sandviçe baktı . Ona birşey sormadan sandviçi ikiyi bölüp bir parçasını ona uzattı .
Suna , " Yok Kaya , b- "
Kaya , " Suna ! " dedi .
Suna , mecburen sandviçi almak zorunda kaldı .
Suna , " Teşekkür ederim . " dedi .
Kaya , " Afiyet olsun . " dedi .
Kaya ve Suna bir süre konuşmadılar . Oturup sandviçlerini bitirdiler . Bu sessizliği bozan ise Suna oldu .
Hafif çekingen bir ses tonuyla , " Kaya ... " dedi .
Kaya , sorgulayıcı ve nazik bir bakışla , " Efendim . " dedi .
Suna , " Sence Halis Ağa , Nükhet Hanımla ne konuşacak ? " dedi .
Kaya , derin bir nefes verip havuzdaki suyun maviliğini izlemeye başlayarak , " Bilmiyorum Suna ... Bilmiyorum . Hastanedeyken onun yanına gelip nasıl olduğuna bakmadı bile . " dedi .
Ardından sesi sinirli olduğunu belli edercesine yükselerek , " Hayır , madem konuşacakların var oraya gelmişken konuşsana . Ama yok ! Adam illa ayağına getirttirecek . " dedi .
Suna , ona verecek bir cevap bulamamıştı .
Bir tek , " Haklısın . " diyebilmiş ve Kaya ' nın yanında olduğunu hissetmesi için elini onun omzuna koymuştu .
Kaya ' da Suna ' nın elini omzunda hissedince ona baktı . Suna , onun canının daha fazla sıkılmasını istemiyordu . Konuyu değiştirse daha iyi olabilirdi .
Suna , " Kaya , Şehmuz Beyi aramak ister misin ? Annenin yanında kalıcağını söylemişti . Herşeyin yolunda olup olmadığını öğrenmiş olursun . " dedi .
Kaya ' da , Suna ' da Nükhet ' in iyi olduğunu biliyordu . Hem iyi olmasa Şehmuz çoktan haber verirdi . Suna , sadece konuyu değiştirmek için böyle bir soru sormuştu .
Kaya , " Bence gerek yok . Şehmuz Bey , zaten kötü birşey olsa haber verir . "
Ardından gülerek , " Hem Şehmuz Bey ve çenesi annemi esir almıştır . Annem şuan da vaktin nasıl geçtiğini anlamıyordur . Hatta belki çoktan uyuyakalmıştır . " dedi .
Suna ' da Kaya ' nın bu yorumuna gülerek , " Haklısın . " demişti .
Kaya , o gülerken sadece ona gülümseyerek bakmaya başladı . Sanki büyülenmis gibiydi . Suna ' da kısa bir süre içinde bunu fark etmişti .
Suna , " Ne oldu ? " dedi .
Kaya , " Şuan da fark ediyorum . Biz seninle ilk defa bu şekilde baş başa akşam yemeği yiyoruz . Daha önce beraber yemek hazırlayıp yemek yemiştik . Ama ... Ama ilk defa o yalının içinde değiliz . İlk defa yalının bahçesinde olsa bile o yalının içinde tıkılı değiliz . "
Ardından elini Suna ' nın dizinin üstündeki elini koyarak , " Biz seninle daha önce hiç dışarıda baş başa akşam yemeği yemedik . " dedi .
Suna , " Ama bu yiyemeyeceğimiz anlamına gelmiyor . " dedi .
Elinin üzerindeki eli tutup , " Yarın annen taburcu olsun , onu yalıya getirelim , ondan sonra belki ... Belki baş başa dışarıda bir yemek yeriz . " dedi .
Kaya ve Suna bir süre öylece durdular . İkisinin de gözlerinin içi gülüyordu . O an sanki Dünya ' da sadece onlar vardı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYSUN : KISKANÇLIK
FanfictionNot : Yalı Çapkını dizisinin 59. Bölümünden başlayarak devam ediyor !