Bölüm:3

212 145 23
                                    

Yine bir okul sabahıydı.İlk defa annem uyandırmadan alarmın sesiyle uyanmıştım.Hemen kalkıp elimi yüzümü yıkadım.Sonra üzerimi giyinmek için dolabıma baktım.Ne giyeceğime bi türlü karar veremedim.Hava çok soğuk değildi.Aslında etekli kombin güzel olabilirdi.Hemen giyinmeye başladım.

(Kombini böyle hayal edebilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kombini böyle hayal edebilirsiniz.)
Kahvaltı etmek için mutfağa gitmiştim.Evde kimse yoktu.Abimle babam işe gitmiştir annemde kesin üst komşuya gitmiş beraber Müge anlı izliyorlardır.Annemin klasik rutinlerinden biridir bu.Annem kahvaltıyı hazır bıraktığı için oyalanmadan kahvaltı ettim.Sonra telefonu elime alıp Aras'a yazdım.
Güneş:
-Günaydın,nasılsın?
Aras60:
-Senin bu mesajınla günüm aydı resmen.Günaydın sana da iyim sen?
Güneş:
-Bende iyiyim okula geçicem sen napıyorsun
Aras60:
-İşteyim bende öyle çalışmaca.
Güneş:
-Kolay gelsin o zaman sana ben seni tutmiyim.
Aras60:
-Aslında şu an seninle oturup sabaha kadar konuşmak isterdim ama işler pek bekleyemiyor.İşim bitince yazsam konuşsak olur mu?
Güneş:
-Olur tabi ki.Bende okula gidicektim zaten.
Aras60:
-Sana da iyi dersler o zaman.Belki sesini duyarım bu konuşmamızda:)
Güneş:
-Söz vermiyim müsait olursam olabilir
Aras60:
-Peki o zaman görüşürüz
Güneş:
-Görüşürüz

Arasla olan kısa konuşmamızdan sonra hızlıca arabama binip okula gittim.Daha dersin başlamasına çok vardı.Kantine geçip kendime bi kahve aldım.Etraf çok kalabalıktı boş masa yoktu sanırım.
Tam kantinden çıkıcakken birinin ismimi seslendiğini duydum.Sınıftan arkadaşım Selin di bu.
Sevgilisi ve bir kaç arkadaşıyla beraber oturuyorlardı.Yanlarına ne kadar gitmek istemesem de seslenince gitmem zorunda kaldım.

Selin:Kızım biz burdayız ya kaç dakikadır el sallıyorum görmedin.

Güneş:Uykumu pek alamadım ya göremedim ondan.Merhaba herkese.

Hepsi topluca merhaba dediler.Burda oturanları hemen kısaca size tanıtim.Selin sınıftan arkadaşımdı ve onun sevgilisi Ali.Ali'nin yakın arkadaşları Emre ve Tuğçe.Selin iyi kızdı ama diğerlerini pek sevmezdim.

Tuğçe:Çıkışta bir şeyler içelim diyoruz sende gelsene
Güneş.Hiç takılmıyorsun bizle.

Güneş:Dersten sonra yorgun olurum eve giderim büyük ihtimalle

Ali:Aman boşver Tuğçe hep bizi reddediyor zaten gelmesin

Selin:Ali nasıl konuşuyorsun öyle?Hadi kalk Güneş derse gidelim.Çıkışta da beni beklemeyin gelmeyeceğim.

Güneş:Keşke benim yüzümden aranı bozmasaydın sevgilinle

Selin:Boşver ya.Ay Güneş bugün ne kadar güzel olmuşsun.

Güneş: Yaa teşekkür ederim hadi hoca geldi oturalım

Yine yorucu geçen okul gününden sonra arabama doğru ilerledim.Hemen telefonuma baktım belki Aras yazmıştır diye.Bir mesaj vardı.
Aras60:
-Güneş kusura bakma bugün pek müsait olamayacağım onun haberini vermek istedim.
Güneş:
-Peki.

Acaba Aras'ı biraz gözümde mi büyütmüştüm?Beni hep bahanelerle geçiştiriyordu.Belki de Aras sandığım gibi değildi.

Merhaba arkadaşlar,3. Bölümün sonuna geldik.Hikayenin gidişatı hakkında ne düşünüyorsunuz?Yorumlar da belirtirseniz çok sevinirim.Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.Sizin geri dönüşlerinizi görmek beni çok mutlu eder.Öpüldünüz aşkolar🫶🏻🫶🏻🫶🏻

Beklenmedik Aşk🫶🏻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin