Bölüm:15

98 76 3
                                    

Aras'la biraz daha yazıştıktan sonra Ali ve Emre bizi almaya gelmişti.Selin'le beraber aşağı indik.Arabaya binip yola koyulduk.

Emre:Vayy kızlar,bu ne güzellik.
Selin'le beraber teşekkür ettik.
40 dk sonunda varmıştık.İçerisi yine çok kalabalıktı, daha girmeden belliydi.Hep beraber içeri geçtik.Ayrılan yerimize oturduk.Hafif bir şeyler içmek istiyordum.Sarhoş olmak istemiyordum.

Emre:Ne içersiniziz ona göre ben sipariş verip gelim.

Güneş:Bana hafif bir şeyler söyler misin?Ne içmek istediğimi bilmiyorum.

Emre:Tamam,siz?

Selin ve Ali de söyledikten sonra Emre yanımızdan ayrıldı.Yarın tatile gidiyorduk ve heyecanlıydım.
Ali ve Emre de gelmek istemişti.Ama hemen onları geri çevirmiştik.Çünkü kız kıza tatil yapmak istiyorduk.
Emre içecekleri alıp yanımıza gelmişti.İçmeye başlamıştık.Kafamız hafif çakırkeyif olmuştu bile.Hemen Selin'i kaldırıp dans edenlerin arasına götürdüm.Bizde dans etmeye başlamıştık.Emre de videomuzu çekiyordu.Yarın kesin onu izleyip utanacaktım.Biraz daha dans ettikten sonra yorulmuştum.Kendime içecek almaya gittim.Barmenden buranın popüler içeceğini istedim.İçmeye başladım.Ah boğazımı yakmıştı.Ağır bir içkiydi.Yudum yudum içerek bizimkilerin yanına gittim.

Ali ve Emre'de kalkmış dans ediyordu.Bende aralarına katıldım.Gecenin başında size sarhoş olmayacağımı söylemiştim ya,siz onu unutun.Çoktan olmuştum bile.Daha fazla dans etmek istemeyip yerimize oturdum.Midem bulanıyordu.Halimi gören Emre yanıma geldi.

Emre:Güneş iyi misin,hafif içki almıştım.Dokundu mu acaba sana?

Güneş:İyiyim ben,(gülerek) senden sonra gidip kendime içki aldım kii.Hem de buranın popüleriymiş.

Emre:Ah Güneş,niye bilmediğin alkolü alıp içiyorsun sen?

Güneş:Sanane,canım istedi içtim işte.Emre?

Emre:Efendim Güneş?

Güneş:Senin ikizin mi var?

Emre:Hayır Güneş,ne alaka?

Güneş:Vallahi var,görüyorum işte.Hadi yine iyisin,benim sayemde öğrendin.

Emre:Yaa çok sağol Güneş,sen olmasan ikizimi öğrenemicektim.

Güneş:Hahahahah,allahım ne kadar iyi bir kızım.

Emre:Sen burda beni bekle,Alilere çıkacağımızı söyleyip geliyorum.

Güneş:Yaa hayırr daha gece yeni başlıyor.

Üff Emre beni dinlemeden gitmişti bile.Dışarı çıkıp biraz hava mı alsaydım?Ama Emre beni bekle demişti.Aman Emre kimin umurunda?Hemen kalkıp çantamı da alıp yalpalayarak dışarı çıktım.Bir ses geliyordu,ama nerden olduğunu çıkaramadım.Acaba ses beynimden mi geliyordu?Sarhoş oldum diye beynim hata mı veriyordu?Napıcaktım ben.Kimse de yoktu etrafta.Hemen birini aramaya karar verdim.Telefonuma bakınca o sesin telefonumdan geldiğini anladım.Salak kafam telefonum çalmış.Arayana baktığımda Aras'dı.Geri aradım.

Güneş:Arasss,naber kız?

Aras:Güneş iyim de sen sarhoş mu oldun?

Güneş:Niye herkes bana bunu soruyor ki?Değilim işte.

Aras:Nerdesin sen?

Güneş:Dışardaaa,nerde olacağım ki başka?

Aras:Tek misin sen,hani nerde arkadaşların?

Güneş:İçerde onlar,ben dışardayım.

Aras:Güneş bak sarhoşsun,hadi git içeri arkadaşlarının yanına.

Güneş:Gidemem ki(ağlayarak) Aras benim ayaklarım yok,nasıl yürücem ben şimdi.

Aras:Ya hahahaha,bebeğim ordadır ayakların.Sensiz nereye gidecek onlar.

Güneş:Bensiz gidemezler ama yoklar işte.Yardım et bana Aras.

Aras:Bebeğim yavaşça ayağa kalk bak göreceksin ayaklarını.

Güneş:Tamam kapama ama telefonunu.

Aras:Kapamıyorum burdayım ben merak etme.

Yavaşça Aras'ın dediği gibi ayağa kalkmaya çalışmıştım ve başarmıştım da.

Güneş:Aras burda ayaklarım buldum.

Aras:Ya bak ben seni dedim ordadır diye.

Güneş:Midem çok bulanıyor.

Aras:Kus istersen rahatlarsın biraz.

Güneş:Hayır,kusmaktan nefret ediyorum.Uykum geldi,burda uyusam nolur ki?

Aras:Bebeğim saçmalama hadi arkadaşlarını ara seni eve bıraksınlar.

Güneş:Eve gitmek istemiyorum ama.

Aras:Ne yapmak istiyorsun bakalım.

Güneş:Yanına gelmek istiyorum ben.Seninle vakit geçirmek istiyorum.

Aras:Bebeğim bende bunu çok istiyorum ama kendin erken olduğunu söyledin bana.

Güneş:Erken falan değil işte.(Ağlayarak)Seni istiyorum ben.

Aras:Bebeğim ağlama lütfen.Bunları yarın konuşalım olur mu,sen şimdi arkadaşlarını ara seni eve bıraksınlar lütfen.

Güneş:Tamam arıcam.

Aras:Eve gidince mesaj at bana.Merak ederim.

Güneş:Tamam,atarım.Öpüyorum seni.

Aras:Ah bi de bunları canlı görebilsek.Bende öpüyorum seni görüşürüz.

Aras kapamıştı telefonu.Selin'i arayıp dışarda olduğumu birinin beni eve bırakmasını söylemiştim.O da Emre'yi gönderdiğini onların daha burda kalıcaklarını söyledi.

Emre:Kızım nerdesin sen?Kaç saattir seni arıyorum.

Güneş;Bağırma bana,burdayım işte.Kör müsün?

Emre:Miden bulanıyor mu hala?

Güneş:Biraz.

Emre:Atla arabaya,sana bir kahve içirelim.Evinin adresini de unutmadan söyle bakalım.

Arabaya binmiştik.Çok uykum vardı.Mide bulantım yavaş yavaş geçiyordu.Emre'ye direkt beni eve bırakmasını söylemiştim.Çünkü kesin kahve daha çok midemi bulandıracaktı.Gözlerimi kapattım yol boyunca.Yarım saat sonunda araba durmuştu ama gözlerimi açasım gelmiyordu.O sırada Emre'nin fısıltıyla bir şeyler dediğini duydum.

Emre:Ben senden niye bu kadar çok hoşlanıyorum Güneş,naptın kızım sen bana?

Bölümün sonuna geldik arkadaşlar.Bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?
-Güneş'in sarhoşluğunu nasıl buldunuz?
-Emre'nin itirafı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bölümü beğenmeyi ve bol bol yorum atmayı unutmayın lütfen.Öpüldünüz aşkolar🫶🏻🫶🏻🫶🏻

Beklenmedik Aşk🫶🏻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin