Bölüm:5

189 135 12
                                    

Aras telefonu yüzüme kapamıştı.Ağlayacak durumdaydım.Resmen kandırmıştı beni ama asıl hata bendeydi.Nasıl bu kadar çabuk güvenip sözlerine kanmıştım ki?Sevgilisi olup olmadığını hiç sormamıştım.O da bana sormamıştı.Benimle flört eder gibi konuştuğu için aklıma bile gelmemişti sormak.Uygulamaya girip hemen Aras'ı engellemiştim.Hayal kırıklığına uğratmıştı beni.Sahilde biraz daha içimi döktükten sonra eve doğru yürümeye başlamıştım.Hava da soğumuştu.Umarım hasta olmazdım.Eve geldiğimde abim Ayaz açmıştı kapıyı.
A;Güneş bu halin ne,ağladın mı sen?

G;Bir şeyim yok abi.Duşa girim ben.

A;Bir şey varsa anlatabilirsin.Bunu biliyorsun dimi abicim.

G;Hıhı.odama gidim ben.

Hızlıca odama gitmiştim.Duşa girdim,biraz da orada ağladıktan sonra üzerimi giyindim.Telefonum çalıyordu.Baktığım da arayan Selindi.
S;Tatlım napıyorsun?

G;Uzanıyorum öyle sen?

S;Bizimkilerleyim bende.Sesin iyi gelmiyor,iyi misin?

G;Moralim bozuk biraz.

S;canım bizimkilerle her zaman ki mekandayız.İstersen gel kafan dağılır biraz.

G;Aslında iyi gelir bana da.Konum atar mısın?Yarım saate çıkarım.

S;Tamam aşkım öptüm

Dolabın karşısına geçip ne giyeceğime baktım.Biraz süslenmek istiyordum.Mavi elbisemi giymeye karar verdim.(medyadan görebilirsiniz).Makyajımı ve saçımı yaptıktan sonra taksi çağırdım.Alkol alıcağım için arabayla gitmek istememiştim.
Taksiye bindikten yarım saat sonra mekana gelmiştim.İçerisi çok kalabalık olacağı için Selin'i aramıştım beni kapıdan alması için.
S;Oha kızım bu ne güzellik.

G;Yaa sen daha güzel olmuşsun.

S;Hadi içeri geçelim.

İçerisi çok kalabalıktı. Müzik ise çok şiddetliydi.Herkes dans ediyordu.Ben ise biraz bu ortamda gergindim.Rahatlamak için kendime içki söyledim.Selin'le beraber kalkıp dans edenlerin arasına karıştık.Deli gibi dans ediyorduk.Aramıza Ali ve Emre de katılmıştı.Ben Emre'yle dans etmeye başladım.Birbirimize çok yakındık.Sarhoşluğun etkisiyle bu hale nasıl geldiğimizi anlamadım.Hemen kendimi geri çektim.Biraz daha alkol aldıktan sonra Selin'le Ali yanımızdan ayrılmıştı.
E;Arabayla mı geldin?

G;cıkk.Alkol alıcağım için taksiyle geldim.

E;Seni ben bırakim o zaman

G;emree!

E;Noldu Güneş miden mi bulanıyor?

G;Ayaklarım yokk.Nasıl yürücem ben?

E;Burda ya ayakların.Bak.

G;onlar benim ayaklarım değill.

E;İş başa düştü o zaman.Gel bakalım

G;Ayy

Emre beni kucağına almıştı.Ama ayaklarım mekanda kalmıştı.Yarın ben nasıl yürücektim ki.Midem de çok bulanıyordu.Hayal meyal arabaya bindiğimizi hatırlıyorum.Adresi söyleyemediğim için Emre kendi evine sürüyordu.Telefonuma bi bildirim geldi.Zar zor gözlerimi açıp baktığım da bildirim uygulamadandı.
Anonim48:
-Güneş ben Aras.Konuşmamız gerek acil.Lütfen engelimi kaldırır mısın?Her şeyi açıklayacağım sana.

Bir bölümümüzün daha sonuna geldik.Bölüm hakkında yorumlarınız nelerdir?
-Sizce Aras ve Güneş mi?
Yoksa Emre ve Güneş mi?
Hangisini daha çok yakıştırdınız?
Bölümü beğenmeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen.Bölümlerin uzunluğu hakkında ne düşünüyorsunuz?Sizce daha mı uzun olmalı yoksa gayet iyi mi?Öpüldünüz aşkolar🫶🏻🫶🏻🫶🏻

Beklenmedik Aşk🫶🏻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin