Sabah gözlerimi baş ağrısıyla açmıştım.Off başım çatlıyordu resmen.Kendime söz vermeme rağmen yine sarhoş olmuştum ve işin kötü yanı dün tüm olanları hatırlıyordum.Aras'ı aramamı ve Emre'nin itirafını.Keşke Emre'nin dediklerini hatırlamıyor olsaydım.Dün Emre'nin söylediklerini duyduktan sonra uyuyor numarası yapmıştım.Çünkü eğer gözlerimi açsaydım ne cevap vereceğimi bilmiyordum.En iyisi duymamış gibi yapmaktı.
Telefonumu elime aldığımda saatin 12:00 olduğunu görmüştüm.Okula da geç kalmıştım.Ama iyi olmuştu,zaten uyansam da bu halde okula gidemezdim.Kalkıp kendime gelmek için duşa girdim.Kısa bir duş aldıktan sonra odama geçtim ve giyindim.Sonra telefonum çaldı.Arayana baktığımda Selin'di.
Selin:Günaydın kuzum,nasılsın?
Güneş:Günaydın,başım çatlıyor ya sen?
Selin:Ay aynı bende,dün dağıtmıcaz dememize rağmen noldu bize Güneş ya?
Güneş:Bilmiyorum,bildiğim tek bir şey var o da uzun bir süre içmicem.
Selin:hahahah kuzu bu tatilde biz yine sözümüzde durmaz içeriz.
Güneş:Doğru ya.Bebek bugün kaçta yola çıkalım?Ben daha valimizi falan hazırlamadım.
Selin:Bende hazırlamadım ya akşama doğru çıksak yola olur mu?Çünkü anca hazırlanırız.
Güneş:Olur bebek.O zaman ben seni 7 de almaya gelirim.
Selin:Olur kuzu öptüm.
Güneş:Bende.
Aramayı kapattıktan sonra Aras'tan gelen mesajı gördüm.3 saat önce atmıştı.Hemen cevap verdim.
Aras:Günaydın bebeğim.Nasılsın ayılabildin mi?
Güneş:Günaydın Aras,ayılmış sayılırım.Sen nasılsın?
Aras:İyim bende.Okulda mısın?
Güneş:Yok,evdeyim.Neden ki?
Aras mesajımı gördükten sonra bir şey yazmamıştı.2 dk sonra telefonuma bir çağrı düşmüştü.Baktığımda Aras'tı.
Aras:Tekrardan merhabalar ayyaş Güneşim.
Güneş:Yaa Aras,öyle deme utanıyorum.
Aras:Utan diye demedim ama.Nasıl oldun?
Güneş:Biraz başım ağrıyor.Hatta çatlıyor demek daha doğru.
Aras:Büyük ihtimal kahvaltı yapmamışsındır.Kahvaltını yap sonra da bir ilaç al.
Güneş:Öyle yaparım.Sen napıyorsun?
Aras:İşteyim canım.Sen bugün tatile gidiyordun dimi?
Güneş:Evet ve daha bavul hazırlamam lazım.Off çok yorgunum.
Aras:Orda olsaydım yardım ederdim sana.
Güneş:Keşke ama bu iş bana kaldı.
Aras:Dün seni eve kim bıraktı?
Güneş:Emre bıraktı.
Aras:Bu Eren'le sizin yakın olmadığınıza emin misin?
Güneş:Emre adı ve öyle yakın değiliz.Ortamda denk gelirsek konuşuyoruz.Özellikle birbirimizi aramıyoruz.
Aras:İsmini bence düzeltmeyi bırak çünkü ben öğrenmeyeceğim.Sen kendini yormuş oluyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Aşk🫶🏻
Teen FictionÜniversite öğrencisi Güneş çok sıkılır ve internette dolaşırken bir uygulama görür.Bu bir tanışma uygulamasıdır.Can sıkıntısını gidermek için uygulamayı kullanmaya başlayan Güneş'in başına neler gelecektir? Gerçek aşkı burdan bulabilecek midir?