Kız kıza tatilimizin sonuna gelmiştik.Bugün İstanbul'a dönüyorduk.Valizimizi toparlamıştık,bagaja yerleştirdikten sonra araba da yerlerimize geçtik.Annemlere yola çıktığımızı haber verdikten sonra arabayı sürmeye başladık.Yolculuk 4-5 saat arası sürecek gibi duruyordu.
Sonunda İstanbula gelmiştik.Selin'i evine bıraktıktan sonra kendi evime geçmiştim.Selin hasta olduğu için tüm yol boyunca arabayı ben kullanmıştım ve çok yorulmuştum.Hemen bi duşa girip uyumak istiyorum.Ama önce Aras'a geldiğimi haber vermem lazımdı çünkü on kere söylemişti unutma diye.Hemen kısa bir mesaj attım.
Güneş:Aras ben geldim eve,bir duş alıp uyucam iyi geceler🫶🏻
Mesajı attıktan sonra duşa girdim.Kısa bir duş aldıktan sonra pijamalarımı giyip kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Sabah yine o iğrenç alarmın sesiyle uyanmıştım.Off bugün okul vardı.O kadar uykum vardı ki.Hiç okula gidesim yoktu.Devamsızlık hakkımı zor günler için sakladığımdan mecbur okula gitmek zorundaydım.Yataktan kalkıp banyoya doğru ilerledim.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra bugün ki kombinimi ayarladım.Giyinmeden önce bir şeyler yesem iyi olucaktı.Çok acıkmıştım.Mutfağa doğru girdiğimde annem ve abim oradaydı.
Güneş:Günaydın benim güzel ailem.
Ayaz:Günaydın cimcime,yüzünü gören cennetlik valla.
Güneş:Ee abicim genciz güzeliz,gezicem tabi ki.
Annem:Günaydın annecim hadi sofra hazır,oturun hemen güzelce yiyin.
Güneş:Ellerine sağlık annem.
Annem:Güneş kızım sen zayıflamış mısın?Aç mı bıraktın kendini oralarda sen?
Güneş:Olur mu öyle şey anne,hem aynı kilom.İki gün de zayıflayacak halim yok.
Ayaz:Kızını iki gün görmedi ya hemen başladı telaşlara.Ben iki gün eve gelmesem fark etmezsin bile anne aşk olsun.
Annem:Ay sen kazık kadar oldun oğlum.Hem kızımla sen bir misin?
Ayaz:Valla evlatlık mıyım diye düşünmüyor değilim anne.
Annem:Hadi benim güzel evlatlarım afiyet olsun.
Ayaz ve Güneş:Afiyet olsun.
Annem ve abimle sohbet ede ede kahvaltı yapmıştık.Uzun süredir evde pek denk gelemiyorduk birbirimizle.Ailemle az da olsa vakit geçirmek iyi gelmişti.Hemen saate baktım,biraz daha oyalanırsam geç kalıcaktım.Odama geçip dişlerimi fırçaladım.Sonra da üzerimi giyindim.Hızlıca makyajımı ve saçımı yaptım.15 dakikanın sonunda hazırdım.Güzel olmuştum bugün.Bir kaç fotoğraf çekilmiştim kim bilir belki Aras'a atardım.Hem Aras demişken ben bugün hiç telefonuma bakmamıştım.Kesin Aras günaydın mesajı atmıştı.
Aras:Günaydın bebeğim mesajını yeni gördüm dün erken uyumuştum.Nasılsın?
Güneş:Günaydın canım,iyim sen?
Aras:İyim bende,dün nasıl geçti yolculuk?Bir sıkıntı oldu mu?
Güneş:Yorucu geçti biraz.Arkadaşım hasta olduğu için hep ben kullandım arabayı.Bir sıkıntı da çıkmadı çok şükür.
Aras:İyi bari.Napıyorsun,dersin var mı bugün?
Güneş:Evdeyim,okula gideceğim şimdi.Dersim var maalesef.Uykumu alamadım hiç🥹
Aras:Oy kıyamam sana biraz diren bakalım.Eve gelince uyursun.
Güneş:İnşallah.Sen napıyorsun?
Aras:Evdeyim,işe geçeceğim birazdan.Bugün ki kombinini göremedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Aşk🫶🏻
Teen FictionÜniversite öğrencisi Güneş çok sıkılır ve internette dolaşırken bir uygulama görür.Bu bir tanışma uygulamasıdır.Can sıkıntısını gidermek için uygulamayı kullanmaya başlayan Güneş'in başına neler gelecektir? Gerçek aşkı burdan bulabilecek midir?