Aras'ın şu an karşımda olması rüya gibi geliyordu.Bi kaç kere gözlerimi açıp kapadım.Aras gerçekten buradaydı.Bana doğru yürümeye başladı.
Aras:Ben o kadar yol geldim ama hiç mutlu olmuş gibi değilsin.
Güneş:Mutlu oldum tabi ki sadece şoktayım.Beklemiyordum.
Aras:Süprizler bunun için vardır bebeğim.
İçimden gelen ilk şeyi yaptım.Aras'a sarıldım.O kadar güzel kokuyordu ki.Bu anın hiç bitmesini istemedim.Bi kaç saniye sonra Aras'ta kollarını belime doladı.
Aras:Sana sarılmanın bu kadar güzel hissettireceğini bilsem hemen gelirdim.
Dediğine gülmüştüm.Kendini ilk çeken ben oldum.Kafamda deli sorular dönüyordu.Hepsini hemen sormak istiyordum.
Güneş:Oturalım mı?
Aras:Öyle güzeldik ama oturalım hadi.
Güneş:Sen benim burda olacağımı nerden biliyordun?
Aras:Arkadaşın Selin'le işbirliği yapmış olabilirim.Sık sık onunla fotoğraf paylaştığın için hesabını bulmak kolay oldu.Instagramdan iletişime geçtim.O da bu planı sundu bana.
Güneş:Yaa hiç anlamadım İstanbul'a geleceğini.Ben haberim olur diye düşünmüştüm hep.
Aras:Süpriz yapmak daha güzel geldi kulağa.
Güneş:İyi ki geldin Aras.Şu an seni karşımda görünce gerçekten yanımda olmana ihtiyacım olduğunu anladım.
Aras:Sen istediğin sürece artık hep yanındayım.Benden kurtuluş yok güzellik.
Güneş:Hahaha kurtulmak isteyen kim?
Aras:Buna sevindim.Sen yakından daha güzelmişsin be Güneşim.Valla gözlerim kamaştı.
Güneş:Yaa teşekkür ederim.Sende çok yakışıklısın.
Aras:Yaa teşekkür ederim.Sipariş verelim mi?
Güneş:Olurr da sen benim taklidimi mi yaptın az önce?
Aras:Hahaha çok benzedi dimi?
Güneş:Ne demezsin canım.
Siparişlerimizi verdikten sonra sohbet etmeye devam ettik.Nerde kalacağını sorduğumda çoktan otel ayarladığını söylemişti.Yaklaşık 10 gün kalıcaktı.Bu 10 günü doya doya Aras ile geçirmek istiyordum.Acaba beni sevdiğini yüz yüze de ifade edicek miydi?Sevgili olduğumuzu nasıl netleştirecektik ki?Artık çıkma teklifi diye bir şey kalmamıştı.
Aras:O güzel aklından neler geçiyor bakalım?Daldın biraz.
Güneş:Hiç okulla ilgili bir şey düşünüyordum.
Cafede yarım saat kadar oturduktan sonra kalkıp sahilde yürümeye karar verdik.Hava bugün çok güzeldi.Sanki Aras'ın burda olması hem bana hem de İstanbul'a iyi gelmişti.
Sahil allahtan cafeye 5 dakika yürüme mesafesindeydi.
Aras:Güneş beni iki dakika bekler misin?Hemen geleceğim.
Güneş:Olur beklerim tabi.
Acaba nereye gitmişti? 3 dakika geçtikten sonra Aras elinde çiçekle bana yürüyordu.O kadar mutlu olmuştum ki.Aramızda ki mesafeden bile gülüşümü görebilirdi Aras.
Aras:Buyur güzelim,aslında ilk beni gördüğünde verecektim ama çiçekçi bulamadım.Senin kadar güzel değiller ama umarım beğenirsin.
Güneş:Yaa Aras çok teşekkür ederim.Çok güzeller,düşünmen bile yeterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Aşk🫶🏻
Teen FictionÜniversite öğrencisi Güneş çok sıkılır ve internette dolaşırken bir uygulama görür.Bu bir tanışma uygulamasıdır.Can sıkıntısını gidermek için uygulamayı kullanmaya başlayan Güneş'in başına neler gelecektir? Gerçek aşkı burdan bulabilecek midir?