Şiddetli bir baş ağrısıyla gözlerimi açtım.Bu oda benim değildi.Nerdeydim ki ben?Dün geceyi parça parça hatırlıyordum.En son Selin'le dans ediyordum.Nasıl gelmiştim ben buraya?Yataktan kalkıp odadan çıktım.İçeri doğru ilerledim.Mutfaktan mis gibi kokular geliyordu.Mutfağı bulduğumda Emre'yi gördüm.
G;Günaydın Emre.Ben dün buraya nasıl geldim?
E;Günaydın Güneş.Hatırlamıyor musun bir şey?
G;Çok parça parça hatırlıyorum.
E;Dün evinin adresini söyleyemeyince bende mecburen evime getirmek zorunda kaldım.Rahatsız olmadın umarım.
G;Dün zahmet vermişim sana kusura bakma lütfen.
E;Olur mu öyle şey Güneş.Ben halimden gayet memnunum.Dün çok komiktin.
G;Allahım çok utanıyorum.Bir rezillik çıkarmadım umarım.
E;Yok canım.Sadece dün mekanda ayaklarını arıyordun o kadar hahahaha
G;Çok utanıyorum.
E;Hadi gel kahvaltı yapalım sonra seni evine bırakırım.
Beraber kahvaltı yapmaya başladık.Emre aslında o kadar kötü birine benzemiyordu.Sanırım ben biraz ön yargılıydım.Emre'yle biraz daha sohbet ettikten sonra beni evime bıraktı.Kendimi direkt duşa attım ve pijamalarımı giydim.Başım için ağrı kesici içtim.
Telefonu elime aldım ve uygulamadan mesaj geldiğini gördüm.
Aras engelimi kaldır diye mesaj atmıştı.Ne diceğini merak ettiğim için engelini kaldırdım.
Güneş;
-Açıklamanı hızlı yaparsan sevinirim.Sonra burayı silicem.
Aras60;
-Güneş o gün çok özür dilerim.Olayı tamamen yanlış anladın.
Güneş;
-Pardon da neyi yanlış anladım?Sevgilin varmış onu anladım işte.
Aras60;
-Güneş benim sevgilim yok.Olsa seninle konuşur muydum ben.O gün duyduğun ses eski sevgilime ait.Ayrılmamızın üzerinden az bir vakit geçti.Hala alışamadı ayrılığa.O gün de kafasında kurmuş iş yerime geldi.Engellemeseydin onu kovduktan sonra hemen arıcaktım seni.
Güneş;
-Sana nasıl inanmamı bekliyorsun ki?Yalan söylüyor olabilirsin?Sevgilini aldatıyor olabilirsin bu uygulama da.
Aras60;
-Çok haklısın ama gerçekten dediklerimin hepsi doğru.Bana biraz vakit versen seninle konuşmaya devam etsek anlıcaksın doğru söylediğimi.
Güneş;
-Bilmiyorum.Her şey çok üst üste geldi biraz düşünmek istiyorum bunu.
Aras60;
-Düşün tabi ki.Ama lütfen bu düşünmen çok uzun sürmesin.Ben seninle konuşmayı özledim.Hatta kararın olumlu yönde olursa sende istersen bu uygulamayı sileriz.Numaramı veririm sana.
Güneş;
-Görüşürüz Aras
Aras60;
-Görüşürüz dikkat et kendineMesajını beğenip sohbetten çıktım.Ne yapacağımı bilmiyordum.Selin'i aradım.Birinden akıl almaya ihtiyacım vardı.Cafe de buluşmak için sözleştik.Hemen kalkıp giyinmeye başladım.Arabama binip cafeye doğru sürdüm.15 dakikanın sonunda gelmiştim.İçeri girdiğim de Selin'i görmüştüm.Sarıldıktan sonra oturduk.Siparişlerimizi vermiştik.Selin'e baştan sona kadar Arasla yaşadıklarımızı anlatmıştım.O da kesmeden dinledi.
G;Napıcam ben Selin,kafam çok karışık.
S;Yalan da söylüyor olabilir doğru da.Bundan şu an emin olamayız.Sana arasla konuşmak iyi geliyor mu?
G;Yani evet Arasla konuşmayı seviyorum.Sadece bi kere sesini duydum ama o kadar etkileyici sesi vardı ki Selin.
S;Oo sanırım benim canım arkadaşım hoşlanmış arastan.
G;İnsan yüzünü bile görmediği birinden hoşlanabilir mi ki sadece konuşmayla?
S;Neden olmasın canım sonuçta sevdin aşık oldun demiyorum.Bunlarla gayet de hoşlanılabilir.
G;Bilmiyorum
S;Bence bi şans verebilirsin.İçin de kalmaz en azından.En fazla ne olabilir ki?
G;Ben bunu bi düşünücem.Hızlı karar vermek istemiyorum.
Selin'le biraz daha sohbet ettikten sonra kalktık.Arabama binip eve doğru sürmeye başladım.Eve gelince de direkt odama geçtim.Kararımı vermiştim sonunda.Telefonumu elime aldım. Aras'a yazdım
Güneş;
-Aras ben kararımı verdim.Bir bölümün daha sonuna geldik arkadaşlar.
-Sizce Güneş'in kararı olumlu mu olumsuz mu?
Bölümleri beğenmeyip yorum atmamanız beni birazcık üzdü.Böyle olunca hikayeyi beğenip beğenmediğinizi anlayamıyorum.Düşüncenizi belirtirseniz sevinirim.Bir de beni takip eder misiniz?Panodan duyuru yaparsam daha çabuk haberiniz olur.Hepinizi çok öpüyorum aşkolar🫶🏻🫶🏻🫶🏻 diğer bölümde görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Aşk🫶🏻
Teen FictionÜniversite öğrencisi Güneş çok sıkılır ve internette dolaşırken bir uygulama görür.Bu bir tanışma uygulamasıdır.Can sıkıntısını gidermek için uygulamayı kullanmaya başlayan Güneş'in başına neler gelecektir? Gerçek aşkı burdan bulabilecek midir?