Bölüm:13

115 88 7
                                    

Oha Aras gerçekten benden hoşlanıyordu.Sarhoşken söylediği şeyler gerçek duygularıydı.Şoka girmiştim.Çünkü kendimi o kadar bunun olmama ihtimaline alıştırmıştım ki.Kafamın içindekilere o kadar takılmıştım ki Aras'la görüntülü konuştuğumuzu unutmuştum.

Aras:İyi misin Güneş?

Güneş:İyiyim sadece çok şaşkınım.

Aras:Onu kaç dakikadır cevap vermemenden anladım.Çok mu hızlı girdim konuya?

Güneş:Yani yavaş girseydin de ben aynı tepkiyi verirdim ki.

Aras bi anda kahkaha atmaya başladı.Ne olduğunu anlayamamıştım.

Güneş:Neye gülüyorsun?

Aras:O kadar yanlış anlaşılacak bir cevap verdin ki ona güldüm.

Güneş:Yaa ben o anlamda demedim ama için fesat senin hahhahaha.

Aras:Doğrudur:)Bu arada dediğim şey hakkında kendini bir cevap vermek için zorlama.Ben cevap beklediğim için değil içimden geldiği için söyledim.

Güneş:Teşekkür ederim.

Aras:Ee anlat bakalım.Tatile nereye gidiyorsunuz?
Güneş:İzmir'e.Arkadaşımın ailesinin yazlığı var orada.

Aras:Anladım.Hiç gitmedim ama İzmir güzel şehir diyorlar.

Güneş:Ben bi kaç kere gitmiştim.Evet,güzel şehir.

Arasla aralıksız bir saat konuşmuştuk.Sesi o kadar huzur veriyordu ki mayışmıştım konuşurken.İkimizin de uykusu geldiği için kapamıştık.Hemen yatağıma geçtim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Sabah yine alarmın o iğrenç sesiyle uyanmıştım.Alarmı kapatıp 5 dakika daha uyumak için gözlerimi kapamıştım ama bu sefer telefonum çalmaya başladı.Arayana baktığım da Selin'di.

Güneş:Efendim

Selin:Günaydın kuzu uyandın mı?

Güneş:Günaydın,hıhı

Selin:Pek ayılabilmiş gözükmüyoruz.

Güneş:Çok uykum var Selin.Gelmesem mi bugün?

Selin:Yaa Güneş uyan hadi.Zaten ders erken bitiyor,ordan alışverişe gideriz direkt.

Güneş:Peki hazırlanıp yarım saate çıkıyorum evden.

Selin:Okula gelince direkt cafeye gel,orda olurum ben bizimkilerle.

Güneş:Tamam,öptüm.

Selin:Bende

Telefonu kapatıp direkt elimi yüzümü yıkadım.Kahvaltı yapmamaya karar vermiştim.Zaten ders erken bitiyordu.Alışverişten önce bir şeyler yerdim.Ne giyeceğime karar vermeden Aras'a günaydın yazdım.En son dün konuştuğumuz da aktif olmuştu.Sohbete girince aktifliğinin en son benimle konuştuğu saat olduğunu görünce insan nasıl da mutlu oluyordu.Alışverişe gideceğimiz için sportif giyinmeye karar vermiştim.

Alışverişe gideceğimiz için sportif giyinmeye karar vermiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kombini böyle düşünebilirsiniz.Temsilidir.)

Giyindikten sonra hafifçe makyaj yapmıştım.Çantamı da hazırladıktan sonra evden çıkmak için hazırdım.Hemen evden çıkıp arabama binip okula doğru sürmeye başladım.Yolum yarım saat sürmüştü,biraz trafik vardı.Arabayı park edip okula doğru yürüdüm.O sırada telefonuma bildirim geldi.Aras'tandı.

Aras:Günaydın bebeğim.Nasılsın?

Bu mesaj beni resmen 32 diş gülümsetmişti.İçim kıpır kıpır olmuştu.

Güneş:İyim sen nasılsın?

Aras:Bende iyiyim.Napıyorsun?

Güneş:Okula geldim,derse giricem.Sen?

Aras:İşe gidicem,evdeyim.Biraz fazla uyumuşum bugün.

Güneş:Dinlenmiş oldun işte ne güzel.

Aras:Yani iyi oldu evet.Dersine daha var mı?

Güneş:5 dakikam var sınıfa çıkıcam şimdi.

Aras:Ariyim mi dicektim ama az varmış derse.Sana iyi dersler o zaman canım.Sonra konuşuruz yine.

Güneş:Teşekkür ederim.Dersten sonra ararım ben seni.

Aras:Dikkat et kendine,öptüm.

Güneş:Sende dikkat et.Bende🫶🏻

Aras mesajımı beğendikten sonra sohbetten çıkıp Selin'e mesaj attım.Derse az kalmıştı.Cafeye gitmek yerine sınıfa çıktığımı söyledim.O da hemen geleceğini yazmıştı.Aras'ın bana bebeğim demesi gelmişti aklıma.Deli gibi sırıtıyordum aklıma geldikçe.Aptal aşık gibiydim.

Selin:Oo bu sabah sabah yüzünüzde ki gülümsemenin sebebi nedir acaba?

Güneş:Selin,Aras benden hoşlandığını söyledi.

Selin:Nee,sen ne cevap verdin.

Güneş:Ben cevap veremedim,o da benden cevap almak için söylemediğini içinden geldiği için dediğini söyledi.

Selin:Peki sen ne hissediyorsun Aras'a karşı?

Güneş:Ben Aras'tan çok hoşlanıyorum.Hatta hoşlanmayı geç seviyorum sanırım.

Bölümün sonuna geldik arkadaşlar.
Güneş bazı şeyleri kabullendi.Sizce bu duygularını Aras'la ne zaman paylaşır?
Bölümü beğenmeyi ve bol bol yorum atmayı unutmayın.Hepinizi çok öpüyorum aşkolar🫶🏻🫶🏻🫶🏻

Beklenmedik Aşk🫶🏻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin