Güneş;
-Aras ben kararımı verdim.
Aras60;
-Umarım olumlu yönde bir karar vermişsindir.Dinliyorum seni
Güneş;
-Sana bir şans vermek istiyorum.Umarım bu şansımı kötüye kullanmazsın.
Aras60;
-Güneş gerçekten mi?O kadar mutlu oldum ki.Seni üzmeyeceğime emin olabilirsin.
Güneş;
-Telefon numaranı verecektin bana.
Aras60;
-0535****.Yazmanı bekliyorum.Hemen Aras'ın numarasını kaydettim.Acaba profil resmi var mıydı?Birbirimizin ilk defa yüzünü görecektik.Çok heyecanlıydım.
Güneş:Merhaba Aras.Ekleyebilirsin beni.Aras:Bir an vazgeçtin sandım Güneş.
Güneş:Sadece hemen yazamadım.
Aras:Yüzünü ilk defa gördüm.Çok güzelsin.Gözlerin lens mi yoksa doğal rengi mi?
Güneş:Teşekkür ederimm.Gözlerim doğal rengi.
Aras:Gözlerine bayıldım resmen.İnsanın baktıkça bakası geliyor:)
Güneş:Ben seni göremedim.Kaydetmedin sanırım.
Aras:Ben senin resmini görünce bi an unuttum hemen ekliyorum seni.
Bi kaç dakika sonra onu görecektim resmen.Kalbim çok hızlı atıyordu.Tam sakinleşmeye çalışırken Arası gördüm.Çok yakışıklıydı.Kendine çeken bi cazibesi vardı.Bu fotoğraftan bile belli oluyordu.
Aras:Bir şey demedin.Güneş:Kusura bakma telefonum çaldı yazamadım.Yakışıklıymışsın.
Aras:Teşekkür ederim.Napıyorsun?
Güneş:Uzanıyorum öyle sen
Aras:Bende aynı şekilde.Yarın görüntülü konuşalım mı?
Güneş:Çok hızlı oldu bu.Ne diceğimi bilemedim.
Aras:İstemiyorsan sıkıntı yok.Başka zaman da olur.
Güneş:Yok isterim tabi ki.
Aras:O zaman yarın görüşürüz.İyi geceler💙
Güneş:İyi geceler.
Yarın napıcaktım ben?Aras'ı karşımda görürsem çok utanırdım,konuşamazdım bile.Allahım kesin rezil olucaktım.Hemen görüntülü Selin'i aradım.
Selin:Aşko napıyorsun
Güneş:Selin yarın arasla görüntülü konuşucaz.Napıcam ben?Çok utanırım konuşamam ki onunla.Ya görüntülü de beni beğenmezse,off Selin.
Selin:Tatlım bi sakin ol öncelikle.Tüm bunları hemen aklından siliyorsun.Yarın rahat oluyorsun.Nasıl konuşucam diye düşünme.Günlük hayatında nasılsan öyle davran,ekstra çabaya girme.
Güneş:Bilmiyorum Selin.
Selinle biraz daha sohbet ettikten sonra yatağıma geçtim.Saat geç olmuştu.Yarın okulum yoktu neyse ki.Biraz sosyal medya da takıldıktan sonra uyumaya karar verdim.Bakalım Arasla yarın görüntülü konuşmamız nasıl geçecekti?
Bölüm hakkında düşünceleriniz nelerdir acaba?
Hikayenin gidişatından memnun musunuz?Aras için uygun bi model bulamadım.Sizin önerileriniz varsa yorumlara yazabilirsiniz.Bölümü beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.Hikayemi arkadaşlarınızla da paylaşırsanız çok sevinirim.
Bugün ki son bölümdü.Yarın yeni bölümde görüşmek üzere.Hepinize iyi geceler🫶🏻🫶🏻🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Aşk🫶🏻
Teen FictionÜniversite öğrencisi Güneş çok sıkılır ve internette dolaşırken bir uygulama görür.Bu bir tanışma uygulamasıdır.Can sıkıntısını gidermek için uygulamayı kullanmaya başlayan Güneş'in başına neler gelecektir? Gerçek aşkı burdan bulabilecek midir?