Başlama tarihi:17.03.2024
-GÜNEŞ
Yine güne annemin bana bağırışıyla
uyanmıştım.Artık bu benim için klasik bir rutin haline gelmişti.Aceleyle yataktan kalktım.Hemen banyoya girip elimi,yüzümü yıkadım.Aceleyle giyindim.Dersime yarım saat kalmıştı,umarım yetişirdim.
- Ben çıkıyorum anne.
-Kızım bari bi kahvaltı etseydin.
-Okulda atıştırırım ben bir şeyler.Hadi öptüm
Annemin beni oyalamasından sonra son 25 dakikamı kalmıştı.Aceleyle hemen arabama bindim ve okula sürmeye başladım.Hızlıca arabayı park ettikten sonra okula doğru koşmaya başladım.Neyse ki sınıfa hoca ile aynı anda girdim.
Yorucu geçen 3 saatlik dersimin sonunda arabama binebildim.Çok sosyal biri olmadığım için direkt eve doğru sürmeye başladım.Eve girdikten sonra bi duş aldım.Sonunda günün en sevdiğim saati gelmişti.Yatakta uzanarak telefonla takılmak.Telefonla dolaşırken bir uygulama dikkatimi çekti.Bir tanışma uygulamasıydı.Hem de ilk mesajı siz attığınız da anonim gözüküyordunuz.Bundan dolayı rahat olabilirdim.Bu uygulamayı kullanmamın bana ne gibi zararı olurdu ki? Hemen uygulamayı indirdim ve kayıt oldum.Yüzümün gözükmediği bir fotoğrafımı yükledim.(Uygulamada ki fotoğrafı bu gibi düşünebilirsiniz.Temsilidir.)
Bilgilerimi de doldurduktan sonra kullanmaya hazırdım.
Biraz hesapta ki profilleri incelemeye başladım ama birine mesaj atmaya cesaret edemedim.Biraz uyumaya karar verdim.Uyandığım da uygulamaya bakmaya karar verdim.
Uyandığım da telefonumda bir sürü bildirim vardı.Bunların hepsi de uygulamadandı.Merak edip girdiğimde gelen mesajlara şok oldum.
Anonim12
-O beline kurban olurum yavrum
Anonim89
-O fotoğrafınla hayal ettiklerimi bi bilsen
Anonim34
- Tatlım kucağıma da ne yakışırdın
Anonim72
-Saatlik ne kadarSanırım tanışma uygulaması sandığım yer cinsellik üzerineydi.Ben şimdi napıcaktım?
Merhaba arkadaşlar öncelikle bu benim ilk kitabım.Ondan dolayı bazı hatalarım olabilir kusura bakmayın lütfen.Eğer hikaye hakkında istekleriniz varsa bunları bana yorumlarda belirtebilirsiniz.Dikkate alacağımdan emin olun.Bölümler elimden geldiğince sık sık yüklenecektir.Öpüldünüz aşkolar🫶🏻🫶🏻🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Aşk🫶🏻
Teen FictionÜniversite öğrencisi Güneş çok sıkılır ve internette dolaşırken bir uygulama görür.Bu bir tanışma uygulamasıdır.Can sıkıntısını gidermek için uygulamayı kullanmaya başlayan Güneş'in başına neler gelecektir? Gerçek aşkı burdan bulabilecek midir?