Emre'yi karşımda görünce çok şaşırmıştım.Masamıza doğru geliyordu.Umarım Aras ile aralarında bir gerginlik çıkmadan giderdi.Emre yanımıza gelince ilk lafa giren ben oldum.
Güneş:Emre senin ne işin var burada?
Emre ismini duyan Aras gerilmişti.Emre'yi tanımadığı için gelenin o olduğunu düşünmemişti tabi.
Emre:Arkadaşlarla yemeğe gelmiştik güzelim seni de görünce bi selam verim dedim.
Aras:Güzelim derken?
Emre:Güneş bu beyfendi kim arkadaşın mı?
Aras:Bir soru sormuştum ama.Güneş ile muhattap olmak yerine benimle olmaya ne dersin?
Emre:Sen kimsin ki seninle muhattap olucam?
Aras:Güneş'in sevgilisiyim.O yüzden laflarına dikkat et.
Güneş:Aras gerginlik çıkmasın lütfen.Emre sende selam verdiğine göre bence arkadaşlarının yanına gidebilirsin.
Emre:Sevgilin olduğundan bahsetmemiştin hiç.
Aras:Şimdi öğrenmiş oldun işte kardeşim.Hadi gidebilirsin artık.
Emre sevgilim olduğuna çok şaşırmıştı.Gerçi Aras'ın sevgilisiyim demesine bende çok şaşırmıştım ama Emre'nin yanında bozuntuya vermek istememiştim.Emre okulda görüşürüz diyerek yanımızdan ayrılmıştı.Aras çok gergin gözüküyordu.
Güneş:İyi misin?
Aras:Bu herif sana güzelim deme yakınlığını nerden buluyor?
Güneş:Gerçekten bilmiyorum.Aramızda ki sınırı korudum hep.
Aras:Bu senden hoşlanan Emre dimi?Biliyorum ama yine de senin teyit etmeni istiyorum.
Güneş:Evet o.
Aras:Güneş görüşmenizi istemiyorum.Bu konuşmayı böyle yapmak istemezdim ama ben seni seviyorum.Sevgilim olarak hayatımda yer almanı istiyorum.Biliyorum uzak mesafe ilişkisi olucak aramızda.Hep yan yana olamayacağız.Ama ben elimden geldiğince sık sık İstanbul'a gelmeye çalışacağım.O herife direkt seninle bu konuşmayı yapmadan sevgilisiyim dedim özür dilerim.Ama kıskançlığıma engel olamadım.
Güneş:Özür dilemene gerek yok Aras.Bende senin yerinde olsa kıskanırdım.Çok uzun bir süre olmadı konuşmaya başlayalı ama seni uzun süredir tanıyor gibi hissediyorum.Bende seni seviyorum ve hayatımda olmanı isterim.Uzak mesafe konusuna gelirsek de evet zor olucak biliyorum.Birbirimizi sevdikten sonra halledeceğimizi düşünüyorum.
Aras:O zaman nice uzun senelerimize
Güneş:Mutluluğumuza
Beraber kadehlerimizi kaldırıp yudumlamaya başlamıştık.Şu an kendimi çok mutlu hissediyordum.Resmen sevgili olmuştuk.
Aras ile yemeğimizi yedikten sonra restorandan ayrılmıştık.
Aras:Bebeğim ne yapmak istersin?Güneş:Saat daha erken.Sahile gidebiliriz bence olur mu?
Aras:Olur tabi.
Sahil restorana çok yakın olduğu için arabaya binmek yerine yürümeye başlamıştık.Yaklaşık 5 dakika sonra sahile gelmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Aşk🫶🏻
Teen FictionÜniversite öğrencisi Güneş çok sıkılır ve internette dolaşırken bir uygulama görür.Bu bir tanışma uygulamasıdır.Can sıkıntısını gidermek için uygulamayı kullanmaya başlayan Güneş'in başına neler gelecektir? Gerçek aşkı burdan bulabilecek midir?