Aras'a zaten dün önemli pek bir şey konuşmadığımızı,her zaman ki sohbetimizi yaptığımızı söylemiştim.Böylesi daha iyi olucaktı.Çünkü bunu ayık kafayla bana söylemesi ve ona göre davranmamız daha mantıklıydı.Belki sarhoşlukla duygularını yanlış da tercüme etmiş olabilirdi.Arasla pek konuşamamıştık.İşi çıkmıştı ve kapamak zorunda kalmıştı.Beni işi bitince arayacağını söylemişti.
Eve gitmek istemiyordum.Çünkü gidersem ne kadar kafama takmıcam desem de kafamda kurucaktım.Selin'le bir kahve içmek iyi gelebilirdi.
Selin'e sorduğum da tamam demişti.Arabama binip sahile doğru sürmeye başladım.Yarım saat sonra gelmiştik.Kahvelerimizi alıp sahilde yürümeye başladık.Güneş:Selin,Aras hiçbir şey hatırlamadığını söyledi.
Selin:Sen ne dedin?
Güneş:Senin dediğin gibi yaptım.Belli etmedim bir şey.
Selin:O bir şey dedi mi?
Güneş:Sorgulamadı ki o da.Sonra işi çıktı,kapadı.
Selin:Anladım.Canım acaba biz seninle hafta sonu kız kıza bir kaçamak mı yapsak?
Güneş:Aslında olur.Kafa dağıtmış oluruz.Evde durdukça Aras'ı düşünmekten kafayı yicem.
Selin:Bizim yazlık var,Izmir'de.Orası boş şu anda.Oraya gidebiliriz.Hem kapalı havuzu da var.
Güneş:Olur,cuma günü dersimiz erken bitiyor.O gün yola çıksak,pazar günü akşama doğru döneriz.
Selin:Olur aşkım.Ben evi temizlettiririm bugün.Hem Aras seni deli gibi kıskandığını söylemişti.Aras'ı çıldırtma günleri başlasın hahahah.
Güneş:Yaa Selin hahahaha.
Selin:Bu tatil tüm yaralarımızı saracak.
Selin'le biraz daha yürüdükten sonra yorulmuştuk.Eve dönmeye karar verdik.Arabaya binip ilk Selin'i eve bıraktım.Sonra eve geçtim.Kendimi duşa attım.Çıktıktan sonra salona geçtim.Annemlere tatil işinden bahsettim.Kız kıza olacağı için tamam demişlerdi.Bugün çarşambaydı.2 gün sonra gidiyorduk.Yarın Selin'le alışverişe çıkardık.Yeni parçalar almak istiyordum.Daha şimdiden bu tatil düşüncesi modumu düzeltmişti bile.Telefonuma bir bildirim düşmüştü.Arastandı.
Aras:Canım napıyorsun?
Güneş:Uzanıyorum sen?
Aras:İşlerimi bitirdim bende.Direkt seni ariyim dedim.
Güneş:İyi yapmışsın.
Aras:Müsaitsen görüntülü konuşalım mı?Özledim seni görmeyi.
Güneş:Olur,ara.
Hemen telefonuma görüntülü arama düştü.Aynadan kendime baktım.Fena görünmüyordum.Ekstra bir süslenmeye gerek duymamıştım.Aramayı çok bekletmeden açtım ve görüş açıma yorgun,saçları dağılmış Aras girdi.
Güneş:Yorgun gözüküyorsun.
Aras:Yorgunum.Pek dinlenemedim.Bende düşündüm yorgunluğuma ne iyi gelir.Aklıma tek bir cevap geldi.
Güneş:Hmm,neymiş peki o?
Aras:Sen.Gözlerine bakmak bile tüm yorgunluğumu alıp götürüyor.Huzur veriyorsun.
Aras'ın bu dediği utandırmıştı beni.Dediğine gülmüştüm sadece.
Güneş:Eve ne zaman geçiceksin?
Aras:Birazdan geçerim.Yarın okulun var mı?
Güneş:Var,dersim sabahtan.Sonra arkadaşımla alışverişe gidicez.
Aras:Oo alışveriş mi,neler alıcaksın bakim?
Güneş:Etek,elbise falan bakıcam.
Aras:Anladım,bir yere mi gidiceksin yoksa normal alışveriş mi?
Güneş:2-3 günlüğüne tatile gidiyorum.
Aras:Hiç bahsetmedin.Kimle gidiyorsun?
Güneş:Bahsetmedim çünkü daha bugün karar verdik.Okul çok yoruyor.Arkadaşımla biraz kafa dağıtırız diye düşündük.
Aras biraz gerilmiş gibi duruyordu.Nedenini anlayamamıştım.
Güneş:Bir şey mi oldu Aras?
Aras:O gün telefonda sesini duyduğum arkadaşın mı?
Güneş:Emre mi?Yok,ben yakın kız arkadaşımla gidicem.
Aras:Bu Emreyle nerden tanışıyorsunuz?
Güneş:Yakın kız arkadaşım Selin'in sevgilisinin yakın arkadaşı.Hep birlikte oturunca öyle denk geliyoruz.
Aras:Onlar da gelir mi tatile?
Güneş:Yani biz kız kıza diye düşündük tatili.Belki son gün uğrarlar.Bilmiyorum yani konuşmadık hiç.
Ben konuştukça Aras daha da geriliyordu sanki.
Güneş:Aras,iyi misin?Gergin duruyorsun.Bir şey mi oldu?
Aras:Sen bu Eren'le yakın mısın?
Güneş:Eren değil ismi Emre.Öyle aşırı yakın değilim ama muhabbetimiz var.
Aras:İsmi her neyse işte.
Aras beni kıskanmıştı ve bunu çok belli ediyordu.Bir cesaretle sormaya karar vermiştim.
Güneş:Sen beni mi kıskanıyorsun?
Aras:Çok mu belli ediyorum?
Güneş:Hahahaha,evet.Plak gibi Emre'ye takıldın.
Aras:Evet,kıskanıyorum seni.Beni çok etkiliyorsun Güneş ve ben seni kıskanmadan,düşünmeden duramıyorum.
Bir bölümün daha sonuna geldik arkadaşlar.Bölüm hakkında düşünceleriniz nelerdir?
Bölümü beğenmeyi ve bol bol yorum atmayı unutmayın lütfen.
Bir sonra ki bölüm bu akşam gelebilir.Öpüldünüz aşkolar🫶🏻🫶🏻🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Aşk🫶🏻
Teen FictionÜniversite öğrencisi Güneş çok sıkılır ve internette dolaşırken bir uygulama görür.Bu bir tanışma uygulamasıdır.Can sıkıntısını gidermek için uygulamayı kullanmaya başlayan Güneş'in başına neler gelecektir? Gerçek aşkı burdan bulabilecek midir?