Bölüm:11

154 114 12
                                    

Aras'ın dediğine şok olmuştum.Ne cevap vereceğimi bilemedim.Ben Aras'tan hoşlanıyordum evet ama onun da aynı duygulara sahip olduğunu hiç düşünmemiştim.Şu anlık en iyisi konuyu değiştirmekti.Çünkü yarın uyandığında belki söylediklerini hatırlamayacaktı.Bunu bana açıkladığı için pişman bile olabilirdi.

Güneş:Aras artık arkadaşını mı arasan?Gelip alsın seni.

Aras:Olur,ararım.

Güneş:Kendine dikkat et olur mu?Unutmazsan da bana haber ver eve gidince.

Aras:Ederim,sende kendine dikkat et.

Güneş:Görüşürüz.

Aras:Görüşürüz.

Şu an heyecandan ölmem gerekiyordu.Hoşlandığım adam benden hoşlanıyordu.Duygularımız karşılıklıydı.Ama ben heyecan hissedemiyordum.Yarın bunları hatırlamamasından çok korkuyordum.Keşke bunu sarhoşken değil de başka zaman öğrenseydim.Off ben şimdi nasıl uyucaktım ki?Tüm gece kafamda kurup durucaktım.
Yarım saat sonra Aras'tan mesaj gelmişti.

Aras:Geldim eve.İyi geceler.

Güneş:İyi geceler.

Mesaj atmayı unutmadıysa bence bu geceyi de unutmazdı.Umarım bu düşündüğüm gibi olur.Uyusam iyi olacaktı.Yarın okul vardı.Kremlerimi sürdükten sonra uyumak için yatağa geçtim.

İğrenç alarmın sesiyle uyanmıştım.Saate baktığımda 8'e geliyordu.Hemen kalkıp duşa girdim.Oyalanmadan duşumu aldım.Ardından saçımı kurutup düzleştirdim.Yine oyalanmıcam dememe rağmen yarım saat geçmişti bile.Acaba Aras mesaj atmış mıydı?Telefonuma baktığımda hiç mesaj yoktu.Acaba uyuyor muydu?Ben alkol aldığımda ertesi gün çok uyurdum mesela.Off umarım geç olmadan mesaj yazardı bana.Ne giyeceğime karar vermem gerekiyordu.Bugün rahat bir kombin yapmak istiyordum.Çünkü hiç keyfim yoktu.Hızlıca giyindikten sonra mutfağa doğru geçtim.

Annem:Günaydın kızım.Gel hadi ye bir şeyler.

Güneş:Günaydın annem.Ellerine sağlık.

Hızlıca bir şeyler yedim.5 dakikaya evden çıkmazsam geç kalıcaktım.Ceketimi ve çantamı alıp evden çıktım.Arabama bindikten sonra okula doğru sürmeye başladım.Trafikten dolayı yarım saatte anca varabilmiştim.Telefonuma baktım,hala bir mesaj yoktu.Ben yazmaya karar vermiştim.

Güneş:Günaydınn.Naber?

Eğer Aras dediklerini hatırlamazsa o sözleri hiç duymamış gibi davranacaktım.En iyisi bu olucaktı.Eğer gerçekten hoşlanıyorsa bana bunu açıklardı nasıl olsa.Doğru vakti bekleyecektim.Bir şeyler için acele etmeye gerek yoktu.

Selin:Günaydın kuzu.Seslendim ama dalmış görünüyordun.

Güneş:Selam canım,dalgınım ya biraz.

Selin:Bir şey mi oldu?

Güneş:Sınıfa geçelim mi,derse az kaldı.Yürürken anlatırım.

Sınıfa doğru giderken Selin'e dünü anlatmıştım.O da eğer Aras hatırlamıyorsa hiçbir şey olmamış gibi davranmamı mantıklı bulmuştu.Öyle yapıcaktım.Kesin karar vermiştim.Hoca gelmişti.Hemen yerimize geçtik.
Uzun süren dersin ardından kahve içmeye gitmiştik.Diğer dersimize yarım saat vardı daha.O sırada telefonum çaldı.Arayan Aras'tı.Hemen açtım.

Aras:Günaydın,naber?

Güneş:Günaydın,iyim sen?

Aras:Başım çatlıyor resmen.Mesajını gördüm ama direkt ariyim,sesini duymuş olurum diye düşündüm.

Güneş:İyi yapmışsın.Bir ilaç alsaydın.

Aras:Bir şeyler atıştırdıktan sonra içicem.Yoksa dayanamam böyle tüm gün.

Güneş:İçmeseydin keşke o kadar.

Aras:Sen içtiğimi nerden biliyorsun?

Güneş:Nasıl yani?

Aras:Biz seninle dün konuştuk mu Güneş?

Güneş:Evet aradın ya beni.

Aras:Dün seninle konuştuğumuzu hiç hatırlamıyorum.Dünü biraz parça parça hatırlıyorum.Ama seninle olan kısım yok.

Bölümün sonuna geldik arkadaşlar.Aras,Güneş'ten hoşlandığını ona söylediğini hatırlamıyor.Sizce bundan sonra ne olacak?
Bölüm hakkında düşünceleriniz nelerdir?
Bölümü beğenmeyi ve bol bol yorum atmayı unutmayın.Diğer bölümde görüşmek üzere.Öpüldünüz aşkolar🫶🏻🫶🏻🫶🏻

Beklenmedik Aşk🫶🏻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin