Bölüm:17

81 50 11
                                    

Valizimi hazırlamaya başlamıştım.Neler koyucağıma bir türlü karar verememiştim.En iyisi her şeyden az da olsa koymaktı.2 gün kalıcaktık ama gün içinde kombin değiştiririm diye düşünüyordum.Hem belki tatili bir ya da iki gün uzatırdık.Çünkü devamsızlığımızı fazla kullanmamıştık.Hızlıca koyacağım kıyafetleri yerleştirdim.Sıra makyaj ve bakım ürünlerine gelmişti.Makyaj malzemelerimi fazla elemeden çoğunu koydum.Bakım ürünlerinden çok koymama gerek yoktu.Saç şekillendirici kremlerimi ve nemlendiricimi koymuştum.Gayet yeterliydi bence.Bir kaç eksiğimi daha koyduktan sonra valizimi kapadım.Saat yaklaşmıştı bile.Hemen Selin'i aradım.
Güneş:Kuzu ben hazırım,sen hazır mısın?

Selin:Kuzum az bir işim kaldı ama sen gelene kadar hallederim ben.Sen yavaştan çık.Anca gelirsin.

Güneş:Tamam canım,çıkıyorum.

Selin:Dikkatli kullan.

Güneş:Tamam,öptüm.

Valizimi aldım.Koridora doğru geçip annemlerle vedalaştım.Sonra ayakkabımı giyip evden ayrıldım.Asansöre bindim.Aynadan kendime baktım.Araba kullanacağım için rahat bir kombin yapmıştım.

Araba kullanacağım için rahat bir kombin yapmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kombinini böyle düşünebilirsiniz.Temsilidir.)

Asansör durunca indim ve binadan çıkıp bagaja valizimi yerleştirdim.Sürücü koltuğuna geçip Selin'lere doğru sürmeye başladım.Evimiz arasında ki mesafe yarım saatti.Hemen telefonumu arabaya bağladım.Yalın'ın Zalim şarkısını açtım.Kısa bir süre sonra varmıştım.Selin'i arıyıp geldiğimi söylemiştim.O da 5 dakikaya geleceğini söylemişti.Selin'i beklerken Aras'a mesaj attım.

Güneş:Arass napıyorsun?

Aras:Oturuyorum bebek sen?

Güneş:Selin'i bekliyorum.Yola çıkacağız.

Aras:Dikkatli kullan olur mu,varınca bana mesaj at.Saat kaç olursa olsun yaz.

Güneş:Yazarım merak etme.

Aras:Daha önce hiç uzun yolculuğa çıktın mı yoksa ilk mi?

Güneş:Bir kere daha çıkmıştım.Bu ikinci olucak.

Aras:Anladım.Tek sen mi kullanacaksın?

Güneş:Yok,ben yorulunca Selin geçer diye konuşmuştuk.Zaten yol 4 saat falan sürüyor.Öyle çok değil.

Aras:İyi bari.Yol çok uzun olmasa da araba sürmek yorar ya.Dinlenirsin  en azından sende.

Güneş:Aynen canım.Evde misin sen?

Aras:Evdeyim.

Güneş:İyi güzel.

Aras:İkiniz tek olacaksınız dimi tatilde yoksa bir değişiklik var mı?

Güneş:Hahhaa senin bu meraklılığını napıcaz biz?

Aras:Rahatsız mı oldun?

Güneş:Hayır olmadım tabi ki.Erkek olucak mı diye alttan alttan sormana güldüm.Hatta erkek değil direkt Emre de diyebiliriz.

Beklenmedik Aşk🫶🏻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin