Aras'ı tekrar aramıştım ama telefonuna ulaşılamıyordu.Bende mesaj bıraktım.
Güneş:Aras beni ara lütfen.
Emre benden cevap bekliyordu.Ona bırakırım tabi dedikten sonra arabaya geçtik.
Emre:Moralin bozuk gibi.Bir şey mi oldu?
Güneş:Yok kafam bir şeye takıldı da.
Emre:Yapabileceğim bir şey var mı?
Güneş:Yok,sağol.
Emre'yle yolda başka sohbetimiz olmamıştı.Onu eve bıraktıktan sonra eve geçmiştim.
Aras'ı tekrar aramıştım.Bu sefer çalıyordu ama açan olmamıştı.Tekrar mesaj atmaya karar verdim.Güneş:Bizi yanlış anladın lütfen şu telefonlarımı aç.
Ben sana bunu yapmamıştım.Açıklamanı dinlemiştim.Sende aynısını yap.Moralim bozuk olduğun da ya uyurdum ya da kendimi mutfağa verirdim.Uykum olmadığı için mutfağa geçtim.Ne yapsam acaba diye düşündüm.O sırada abim mutfağa girdi.
Ayaz:Napıyorsun?
Güneş:Tatlı bir şey yapmak istiyorum ama ne yapacağımı bulamadım.
Ayaz:Bir sorun yok dimi abicim?
Güneş:Yok abi nerden çıkardın?
Ayaz:Sen sadece üzgün olduğunda düşünmemek için mutfağa girersin.Bir sorunun varsa bana anlatabilirsin abicim.
Güneş:Gerçekten bir şeyim yok abim.Canım tatlı şeyler çekti.Reglim yaklaşıyor sanırım ondan.
Ayaz:Peki.Elmalı kurabiye yap o zaman.Hepimiz seviyoruz.
Güneş:Olur abi.
Hemen elmalı kurabiyeyi yapmaya başlamıştım.Kurabiyeleri yapmam 1 saatimi almıştı.Fırını açıp kurabiyeleri koydum.Dakikasını da ayarladıktan sonra telefonuma bakmak için odama geçtim.Hala Aras'tan bildirim yoktu.Acaba başına bir şey mi gelmişti?Yoksa duydukları yüzünden mi bakmıyordu mesajlarıma?
Mutfaktan alarm sesi geliyordu koşarak fırından kurabiyeleri çıkardım.Nefis görünüyordu.Vallahi elime sağlık.Hamarat olmak böyle bir şey ya.Biraz kurabiyelerden yedikten sonra kendimi duşa attım.Bakımlarımı yaptıktan sonra odama geçtim.Telefonum çalıyordu.Hemen baktığım da arayan Aras'dı.Güneş:Efendim?
Aras:Napıyorsun?
Güneş:Oturuyorum öyle sen?
Aras:Dışardayım.
Güneş:Dışarda napıyorsun bu saatte?
Aras:İçiyorum anca o zaman düşünmüyorum.
Güneş:Aras sesin pek iyi gelmiyor.Sarhoş mu oldun sen?
Aras:Bir şey olmaz bana merak etme.
Güneş:Aras duyduklarını tamamen yanlış anladın.Ben okul çıkışı arkadaşlarımla yemeğe gitmiştim.Sesini duyduğun kişi de Emre arkadaşım.Arabası olmadığı için evine bırakmamı rica etmişti.
Aras:Güneş
Güneş:Efendim Aras?
Aras:Ben seni çok kıskanıyorum.
Güneş:Ne?Neden yani
Aras:Ben senin yanında değilken sana öyle yakın samimiyetle konuşan bir erkeği duyunca deliye döndüm.Kıskandım.Çünkü yanında değildim.Biz aynı şeyleri yapamıyoruz.
Güneş:Ne diceğimi bilemedim Aras.Bu konuştuklarımızı yarın hatırlıcak mısın onu da bilmiyorum.Daha fazla içme lütfen.Birini ara seni alması için.
Aras:Ben iyiyim, kendim giderim eve.
Güneş:Bu halde sakın araba kullanma Aras lütfen.
Aras:Birazdan ararım arkadaşımı merak etme.
Güneş:Eve gidince bana mesaj at unutma.Aklım sende.
Aras:Sana bir şey diyeceğim Güneş.
Güneş:Dinliyorum.
Aras:Ben senden çok hoşlanıyorum.
Bölümün sonuna geldik arkadaşlar.Aras'ın son dediği hakkında ne düşünüyorsunuz?
Buna sizce Güneş'in cevabı ne olacak?
Bölümü beğenmeyi ve bol bol yorum atmayı unutmayın lütfen.Diğer bölümde görüşürüz.Öpüldünüz aşkolar🫶🏻🫶🏻🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Aşk🫶🏻
Teen FictionÜniversite öğrencisi Güneş çok sıkılır ve internette dolaşırken bir uygulama görür.Bu bir tanışma uygulamasıdır.Can sıkıntısını gidermek için uygulamayı kullanmaya başlayan Güneş'in başına neler gelecektir? Gerçek aşkı burdan bulabilecek midir?