Sabahın nasıl olduğunu anlayamamıştım.Geceler normalde bu kadar kısa mıydı ya?Telefonu elime aldığım da Aras mesaj atmıştı.
Aras:Günaydınn.Nasılsın?
Güneş:Günaydın,iyim sen?
Mesajına cevap verdikten sonra lavaboya girip işlerimi hallettim.Aras aramadan hızlıca kahvaltımı yapsam güzel olucaktı.Mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladım.Heyecandan canım pek bir şey istemiyordu.Dün annemin yaptığı börekten kalmış olmalıydı.Onu ısıttım ve kendime meyve suyu koydum.Hemencecik hazır olmuştu işte kahvaltım.Sosyal medya da dolaşarak kahvaltımı yaptım.O sırada Arastan mesaj gelmişti.
Aras:Bende iyiyim.Napıyorsun?Güneş:Kahvaltı yaptım sen?
Aras:Oo afiyet olsun bize yok mu:)İşteyim öyle.
Güneş:Ahahha burda olsaydın hazırlardım sana da.
Aras:Başka zamana kısmet o zaman.Ben 1 saate müsait olucam.O zaman görüntülü konuşsak olur mu?
Güneş:Olur tabi ki.Sen ararsın beni.
Aras:Tamamdır.
Arasın mesajını beğendikten sonra sohbetten çıkmıştım.Hemen bu bir saatte odamı toplamalıydım.Daha sonra da kendime biraz çeki düzen vermeliydim.Kendime bir şarkı açıp odamı toplamaya başladım.Odamı topladıktan sonra saate baktığımda 15 dakikam kalmıştı.Baya vakit geçmişti.Hızlıca üzerimi değiştirdim.Fazla süslü gözükmek istemediğim için tayt ve crop giydim.Yüzüme biraz kapatıcı ve allık sürdükten sonra hazır gibiydim.Aynaya baktığımda fena gözükmüyordum ta ki saçım dışında.Onu unutmuştum.Hemen saçımı tarayıp kabarmaması için krem sürdükten sonra hazırdım.2 dakikam kalmıştı sadece.Vakit az kaldıkça kalbim yerinden çıkıcak gibiydi.Sonunda telefon sesim duyulmuştu.Elime aldığımda Aras arıyordu.Hemen kendime göre güzel bir açı ayarladıktan sonra aramayı yanıtladım.
Aras:Bir an açmayacaksın sandım.
Güneş:Odamı topluyordum da anca açabildim.
Aras:Kameradan bu kadar güzelsen kim bilir yakından nasılsındır:)
Böyle demesine çok utanmıştım.Ne cevap vereceğimi bilememiştim.
Aras:Utandık sanırım.
Güneş:Birazcık.
Aras:Acaba yakından güzelliğini görmek nasip olur mu?
Güneş:Belki olabilir:)
Aras:Acaba yakında bir istanbul ziyareti mi yapsam?
Güneş:Erken değil mi birazcık bunun için?
Aras:Bence değil ama sen istemiyorsan biraz daha bekleyebilirim.
Güneş:İstememek değil de.Annem yabancılarla buluşma demişti:)
Aras:Hahahaha anneyi bahane ediyoruz yani.Hem artık yabancı değiliz bence.
Güneş:Şaka yapıyorum canım.O raddeyi geçtik evet.
Aras:Sesin gerçekten huzur verici.Sabaha kadar konuşsan dinlerim.
Güneş:Yaa teşekkür ederim.Bende seninle bıkmadan sabaha kadar konuşabilirim.
Aras:Yavaş yavaş açılıyorsun bakıyorum;)
Güneş:Yani evet.Ben genelde ortama alıştıkça kendimi açarım.Bu da seninle yavaş yavaş oluyor.
Aras:Bir gün elbet benimle yüz yüze görüşürsün dimi Güneş?
Güneş:Tabi ki seninle yüz yüze görüşmek isterim.Neden olmasın?
Aras:Okulun nasıl gidiyor?
Güneş:Biraz yoğun bir döneme girmek üzereyim.
Aras:Neden peki psikoloji seçtin?
Güneş:İnsanları dinlemeyi seviyorum.Onları dinleyip problemlerine yardımcı olmak da hoşuma gidiyor.Bundan dolayı seçtim.
Aras:Bakıldığında o havayı veriyorsun.Çok iyi bir psikolog olacağına eminim.
Güneş:Umarım.
Aras:Tek çocuk musun?Öyle bir hava aldım sende.
Güneş:Hahaha tek çocuk olmak isterdim ama bir abim var.Senin?
Aras:İki ablam var.
Güneş:Desene ikimiz de evin en küçükleriyiz.
Aras:Evet,küçük olmak güzel.
Arasla yaklaşık 1 saat konuşmuştuk.O kadar güzel geçmişti ki konuşma.Üzerimden o utangaçlığı bile atmıştım.Her gün olmasa da sık sık görüntülü konuşmak için söz vermiştik birbirimize.Aras'a gittikçe bağlanıyordum ve bundan hiç şikayetçi değildim.
Bölüm hakkında düşünceleriniz nelerdir acaba?
Bölümü beğenmeyi ve bol bol yorum atmayı unutmayın lütfen.Sizden geri dönüş almak beni çok mutlu eder.Bölümleri sizce hangi saat aralığında atmalıyım,bunu da yorumlarda söylerseniz sevinirim.Hepinizi öpüyorum,diğer bölümde görüşmek üzere🫶🏻🫶🏻🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Aşk🫶🏻
Teen FictionÜniversite öğrencisi Güneş çok sıkılır ve internette dolaşırken bir uygulama görür.Bu bir tanışma uygulamasıdır.Can sıkıntısını gidermek için uygulamayı kullanmaya başlayan Güneş'in başına neler gelecektir? Gerçek aşkı burdan bulabilecek midir?