Aras'ın mesajına ne yanıt vereceğimi bilemedim.Çünkü benden hoşlanıyor diyemezdim.O zaman her şey daha çok karışırdı.Aklıma ilk geleni yazmaya başladım.
Güneş:Çünkü arkadaşım,ondan yorum yapıyordur.Pek sorgulamadım açıkçası.
Aras:Bu çocuk seni mi seviyor Güneş?
Upss ne dicektim ki şimdi?Aras'a yalan söylemek istemiyordum ama doğruyu da şu an söyleyemezdim.Emre'nin sevgisini hissettiren bir davranışı şu zamana kadar asla olmamıştı.Bundan dolayı beni rahatsız da etmemişti hiçbir zaman.
Güneş:Sanmıyorum,bu zamana kadar o tarz bi yakınlığı olmadı.
Aslında yalan söylemiş sayılmazdım bence.Umarım Emre bana açılmadan kendi içindeki duygularını bitirirdi.Bu zamana kadar ona hiç başka gözle bakmamıştım.Arkadaş grubumun da bozulmasını istemezdim.Bizi etkileyen bir olay onları da etkileyecekti.
Aras:Neyse sen öyle diyorsan öyledir.Napıyorsun?
Güneş:Havuza giricem sen?
Aras:O kadar güzel demek ki hava.Oturuyorum öyle arkadaşımla.
Güneş:Evet güzel,güneş baya ısıtıyor.
Aras:Sonra konuşuruz o zaman.Sen güzelce yüz,öptüm.
Güneş:Bende öptüm🫶🏻
Aras mesajımı beğenip sohbetten çıkmıştı.Bende telefonuma bırakıp Selin'in yanına geçtim.Bir an acaba Selin'e Emre'yi anlatsam mı diye düşündüm.Emin olamıyordum.
Selin:Kuzu sen ne kıvranıyorsun öyle?Bir şey mi diceksin?
Güneş:Hemen nasıl da anladın ya?
Selin:Ben anlarım,söyle hadi.
Güneş:Söylesem mi bilemiyorum ya.
Selin:Ay bi kere belli ettin bir şey söyleyeceğini.Hayatta öğrenmeden bırakmam seni.
Güneş:Emre'yle alakalı bir şey diyeceğim.
Selin:Emre mi o ne alaka?
Güneş:Selin,Emre beni seviyormuş.
Selin:Neee saçmalama?Sen nerden öğrendin,ayy sana kendi mi söyledi yoksa?Anlat çabuk.
Kısaca Selin'e o gece duyduklarımı söylemiştim.Şoka girmişti.
Selin:İnanamıyorum,hiç belli etmedi ki bu zamana kadar.Ay acaba Ali biliyor mu?
Güneş:Bilmiyorum,yakın arkadaşlar ama belki söylemiştir.
Selin:Napıcaksın peki?
Güneş:Yani o gece duymamış gibi davrandım öyle yapmaya devam ederim.
Selin:Bence de en mantıklısı bu.Sonuçta ona karşı bir duygun yok.
Güneş:Aras,Emre'yi çok kıskanıyor.Bugün bana beni sevip sevmediğini sordu.Bende sanmıyorum dedim.
Selin:Peki Aras'la beraber olursanız napıcaksın?Sonuçta o zaman Emre bu yakınlıkta olamaz sana.
Güneş:Off bilmiyorum.
Selin:Sıkma canını,onu da zamanı gelince konuşuruz.Hadi gel serinleyelim biraz.
Selinle kendimizi havuza atmıştık.Bir saate yakın yüzmüştük.Yüzmek beni baya yormuş ve acıktırmıştı.Yemek siparişi verdik ve o gelene kadar kendimizi duşa attık.Duştan çıktığımda Aras'ı aramaya karar verdim.Konuşmayalı bi kaç saat da olsa özlemiştim onu.Ama aradığımda telefonuna ulaşılamıyordu.Ya şarjı bitmişti ya da telefonu çekmiyordu.Neyse görünce o zaten bana ulaşırdı.Kapı çalmıştı,koşarak kapıya açmaya gittim.Gelen yemeklerdi.Selin'i de çağırıp yemeğimizi yemeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Aşk🫶🏻
Teen FictionÜniversite öğrencisi Güneş çok sıkılır ve internette dolaşırken bir uygulama görür.Bu bir tanışma uygulamasıdır.Can sıkıntısını gidermek için uygulamayı kullanmaya başlayan Güneş'in başına neler gelecektir? Gerçek aşkı burdan bulabilecek midir?