Bölüm:2

226 150 23
                                    

Bu mesajları gördükten sonra uygulamayı silmeye karar verdim.Ayarlar kısmından hesabı kapamaya tam basıcakken bi mesaj daha geldi.Bu diğer gelen mesajlardan çok farklıydı.
Anonim60:
-merhaba üstündekinin linki nedir acaba?
Güneş:
-merhaba.Linkini bilmiyorum ama bershkadan bakabilirsin
Anonim60:
-Teşekkür ederim.Nasılsın?
Güneş:
-İyim sen
Anonim60:
-İyim bende.Normal sohbet için yazdım ama umarım rahatsız olmamışsındır.
Güneş:
-Yok olmadım.Bende sohbet edicek birilerini arıyordum.
Anonim60:
-Denk gelmemiz iyi oldu o zaman.kaç yaşındasın?
Güneş:
-19 sen
Anonim60:
-23 yaşındayım.Nerde yaşıyorsun?
Güneş:
-İstanbul sen?
Anonim60:
-Oo uzakmışız ya baya.Kars da yaşıyorum.
Güneş:
-Evet uzakmış baya.Okuyor musun?
Anonim60:
-Yok çalışıyorum.Galericiyim sen?
Güneş:
-Okuyorum.Psikoloji 2. Sınıf öğrencisiyim.
Anonim60:
-Güneş mezun ol da hepimizi bi tedavi et ya hahahah
Güneş:
-hahahaha.Ben bi okulu bitirim de gerisine bakarız.İsmini sormayı unuttum.
Anonim60:
-Aras ben. Çok memnun oldum Güneş.Hayatımda ki streslerden az da olsa uzaklaştım sayende.
Güneş:
-Bende memnun oldum.Bana da iyi geldi sohbet.Pek sosyal çevrem yoktur da benim.
Anonim60:
-Benim biraz işlerim var da sonra konuşuruz olur mu?
Güneş:
-Olur tabi ki.

Açıkçası gelen mesajlardan sonra normal sohbet edeceğim biriyle tanışmak garip gelmişti.Belki onun da niyeti bu yöndedir ama ilk konuşma hissiyatım olarak iyi biri olarak gelmişti.Gerçi hemen güvenmek zordu.Uzun zaman sonra biriyle sohbet etmek o kadar iyi gelmişti ki enerji dolmuştum resmen.Bi şarkı açıp keyifle odamı toplamaya başladım.Yemek için mutfağa geçtiğimde annem yemek hazırlıyordu.Ben de sofrayı kurmaya başlamıştım.
Kapı çaldı.Gelenler abim ve babamdı.Hep birlikte oturup yemek yedik.Sonra ben koşa koşa odama gittim.Belki aras mesaj atmıştır diye telefonu elime aldım.Fakat hiç mesaj yoktu.Ben mi yazsaydım acaba?Biraz düşündükten sonra bu fikrimden vazgeçmiştim.Çok meraklı gibi gözükmek istemiyordum.Hesaba girip aktif olup olmadığına baktım.Benden sonra hiç aktif olmamıştı.Sohbetimize girdiğimde Aras anonimlikten çıkmıştı ve fotoğrafı karşımdaydı.

Sohbetimize girdiğimde Aras anonimlikten çıkmıştı ve fotoğrafı karşımdaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Fotoğrafı bunun gibi düşünebilirsiniz.Temsilidir.)

Arasın da yüzü gözükmüyordu.Ama yakışıklı olduğu belliydi.Uzun boyluydu.Fotoğrafı inceledikten sonra sohbete girdiğimde Aras mesaj atmıştı.
Aras60:
-Selam kusura bakma anca yazabildim.Nasılsın?
Güneş:
-Sorun değil iyim sen?Anonimlikten çıkmışsın bu arada?
Aras60:
-İyim bende.Ben senin resmini görürken sen niye beni görmeyesin diye düşündüm.
Güneş60:
-Doğru düşünmüşsün.Ama yüzün yok
Aras60:
-Ee baktım senin de yüzün yok şartlar eşit olsun dedim:)
Güneş:
-İlerde onu de görürsün belki:)
Aras60:
-O zaman ilerinin gelmesini merakla bekliyorum:)

Merhaba arkadaşlar bu bölüm daha çok karakterleri tanımaya yönelikti.Henüz karakterleri yansıtan fotoğraflar  bulamadığım için yüzü gözükmeyen kişiler koyuyorum.Eğer sizin öneriniz varsa yorumlar da belirtebilir misiniz?
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.Sizden olumlu ya da olumsuz görüş almayı çok isterim.Öpüldünüz aşkolar🫶🏻🫶🏻🫶🏻

Beklenmedik Aşk🫶🏻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin