Bölüm:14

112 87 4
                                    

Selin'e olan itirafım sonrası hoca gelmişti.Daha fazla konuşamamıştık.Dersimiz 2 saat sonunda bitmişti.Yine yorucu geçen bir dersti.
Selin:Direkt geçelim mi alışverişe?

Güneş:Aslında ben acıktım ya.Daha kahvaltı yapmadım.İlk bir şeyler mi yesek?

Selin:Olur canım.Ay benim bugün tırnak randevum vardı.1 saat sonra,randevu,yeni geldi aklıma.

Güneş:Aslında ben de yaptırsam fena olmaz.Arasana benim için de boşlukları var mıymış?

Selin:Ariyim hemen.Kahvaltı yapıp oraya geçeriz direkt.

Selin'in görüşmesiyle benim için de randevu oluşturmuştu.Arabama binip kahvaltı yapmaya gittik.Siparişlerimizi verdikten sonra Selin bana o soruyu sormuştu.
Selin:Kuzu Aras'a duygularını ne zaman söyleyeceksin?

Güneş:Bilmiyorum Selin.Doğru bi zaman da söylemek istiyorum.Şu an söylesem her şey aceleye gelmiş gibi olucak.Bende hızlı bir ilişki olsun istemiyorum.

Selin:Yani haklısın,daha bir ay oldu sonuçta.Aras hiç yüz yüze gelmekten bahsetti mi?

Güneş:Bahsetti ama ben erken olduğunu söyleyince bir daha konuyu açmadı.

Selin:Senden bir adım bekliyor o zaman bu konuda.

Güneş:Olabilir.Ay yemeklerimiz de geldi çok acıktım.
Yemeklerimizi hızlıca yedik.Sonra randevuya geç kalmamak için arabaya geçtik.Yolculuğumuz uzun sürmemişti.İçeriye girip hemen tırnaklarımız yapılmaya başlandı.

2 saatin sonunda tırnaklarımız çok şükür bitmişti.Uzun zamandır yaptırmıyordum.Baya beğenmiştim tırnaklarımı.Telefonuma bildirim gelmişti.Kesin Aras'dı.

Aras:Bebeğim napıyorsun

Güneş:Tırnaklarımı yaptırdım.Alışverişe geçicez şimdi.

Aras:Oo bakım zamanı diyorsun.Bakim tırnaklarına.

Güneş:Hemen atıyorum.Nasıl olmuşş?

Aras:Çok güzel olmuş canım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aras:Çok güzel olmuş canım.Ama arkada bir kedicik var sanırım hahahahah

Güneş:Ahahahha şebeklik yapim dedim.

Aras:Senin şebekliğini yesinler.

Güneş:Sen napıyorsun?

Aras:İşteyim her zaman ki gibi.

Güneş:Kolay gelsinn.Benim araba kullanmam lazım.Eve geçince konuşuruz olur mu?

Aras:Olur tabi,hatta eve geçince direkt ara sesini duymuş olurum.

Beklenmedik Aşk🫶🏻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin