Bölüm:20

56 32 0
                                    

Aras'a ne diyeceğimi bilmiyordum.Aynı şeyi ben yaşasam rahatsız olurdum.Bunda haklıydı ama biz sevgili değildik ki.

Güneş:Aras biz sevgili değiliz biliyorsun dimi?

Aras:Bunun tabi ki farkındayım Güneş ama ben seni seviyorum.Ben seni severken yanında olamıyorsam onun da olmasını istemiyorum.Eğer yanında kalmaya devam ederse umutlanacak.Bunun farkındasın dimi?

Güneş:Farkındayım sadece sevgili bile olmamışken hayatıma müdahale etmeni istemiyorum.Eğer buna bi kere izin verirsem devamı gelirmiş gibi hissediyorum.

Aras:Şu an biz yan yana olsak çoktan sevgili olmuştuk Güneş biliyorsun dimi?Bunun teklifini yüz yüze gelmeden yapmak istemiyorum sadece.

Güneş:Biliyorum burda konunun seninle alakası yok ki.Kendi içimde olan bir şey.

Aras:İlla atla uçağa İstanbul'a gel diyorsun yani.

Güneş:Yani gelsen güzel olabilirdi.

Aras:Bende o kadar istiyorum ki bunu.Senin yanında olmak sana sarılabilmek.

Güneş:O zaman seni tutan şey ne?

Aras:Burada ki işlerimi ayarlamam lazım.Geliceksem biraz kalırım.Öyle 2-3 gün yanında olmak yetmez bana.

Güneş:Hmm doymam sana diyorsun yani.

Aras:Doymam tabi ki sen doyar mısın?

Güneş:Bilemedim ki.

Aras:İlla naz yapacaksınız Güneş hanım.

Güneş:Ee öyle ama.Ne derler kız evi naz evi.

Aras:Hahhaha öyle olsun bakalım.

Güneş:Aras araba kullanacağım sonra yine konuşuruz olur mu?

Aras:Olur tabi ki dikkatli kullan bak.Eve mi gideceksin?

Güneş:Evet,eve gidip direkt uyumayı düşünüyorum.Hala yorgunluğu atamadım üzerimden.

Aras:Tamam canım dikkat et kendine görüşürüz.

Güneş:Sende dikkat et kendine görüşürüz.

Arasla telefonu kapadıktan sonra arabaya doğru yürümeye başladım.Şu an eve gidip uyumaktan başka isteğim yoktu.Müziğimi de ayarladıktan sonra arabayı sürmeye başladım.Yarım saat süren yolculuğumdan sonra arabayı park edip eve çıktım.Zili çaldığımda açan olmamıştı.Umarım anahtarım yanımdadır ya.Hemen çantama baktığımda neyse ki anahtarım vardı.Direkt odama geçip üzerimi değiştirdim.Anneme nerde olduğunu soran bi mesaj attım.Eve geldiğimi ve uyuyacağımı da belirttim.Yatağa yatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Telefonumun çalmasıyla uyandım.Odaya baktığımda hava resmen kararmıştı.Kaç saattir uyuyordum acaba?Arayana baktığımda Selin'di.

Güneş:Efendim?

Selin:Aşkım nerdesin sen?Kaç kere mesaj attım dönmedin.

Güneş:Kuzu uyuyordum,senin aramanla uyandım.Noldu?

Selin:Dışarı çıkalım mı dicektim.Evde otur otur çok sıkıldım.Ali desen bugün maç varmış,oraya gitti.

Güneş:Yaa Selin,çok yorgunum ben ama.

Selin:Yarın okul yok ki güzelce dinlenirsin.Bir şeyler içeriz hem,eğleniriz de.Nolurr ben seni arabayla almaya gelirim.

Güneş:Bilmiyorum ki.

Selin:Hadi ama çok güzel mekan da buldum.Hem bizde kalırsın bugün.

Güneş:Ben sana niye hayır diyemiyorum acaba?

Beklenmedik Aşk🫶🏻Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin