~°~•~°~

233 11 6
                                    

Dusza jest niczym i czymś. To aspekt istnienia człowieka, który jest nierozerwalnie związany z jego życiem wewnętrznym, emocjami i pragnieniem zachowania jej w czystości. Są ludzie z duszą czarną jak heban zatraceni w życiu cielesnym, mijając się z faktem nadchodzącego życia z drugiej strony. Ci którzy zachowują swoją w nieskazitelnej postaci wariują i giną w swojej własnej głowie, stawiając życie na wyimaginowanych myślach, czy mamy jedną duszę. Co dzieje się z nią po śmierci ciała, czy życie wieczne istnieje, czy może jest ono tylko wymysłem by straszyć dzieci przed dniem ostatecznym?

Jest nami. Zamknięte w ciele wszystko. Porównując ją do oceanu tak rozległego, że zgubiony w nim kolczyk przepadnie, ale wciąż tam będzie. Fizycznie lub jako wspomnienie zapisane w wodzie. Ono jest w nas, pośrednikiem między ciałem a dusza jest… serce? Mózg?

Ciało umiera…

Osłabia się i walczy, choć nie daje rady…

Wycofuje się, nie myśli o wygranej nad śmiercią…

Zamyka się w sobie i niszczy od środka…

Blednie…

Staje się zimne…

A później przychodzi śmierć narządów…

Poddało się, mimo że dookoła słychać było krzyki i błagania. Modlitwy do Boga i prośby do lekarza by uratował ich dziecko ukochaną pociechę w szarej rzeczywistości. Płacz, który roznosił się po korytarzach szpitala wdzierający się w szczeliny sali w symfonii z przeciągłym dźwiękiem monitora.

Ciało może umrzeć, a dusza?

Złota Elita || DziedzictwoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz