11

2.8K 135 33
                                    

Oğuz Sayer;

Her cümlemin içinde ironi olsa da aslında hepsinde ciddiyim, ben seviyordum Umay'ı. İlk gördüğüm andan beri seviyordum o her seferinde sevmemem için söylense de buna ben karar veremiyordum ki yürüdüğüm yol ona çıkıyordu bir şekilde.

Aşık olmak anlaşılır mıydı? kimse durup da gerçekten hissederek ben aşığım diyebilir miydi ?bence aşk gizli bir duyguydu insanı birdenbire ele geçiriyordu saati tarihi mekanı umursamadan. İlk bakışların değişir, sonra sesin, sonra dokunuşların, aşık birinin su içişi bile farklıdır bardağı daha sıkı tutar çünkü hayata bağlanmak ister yeniden, hayata sıkı sıkı tutunması için farklı sebepleri vardır.  Artık yemeğini yarıda bırakmaz, bağcıklarını bağlamadan dışarı çıkamaz, artık her şeyi tam yapmak ister çünkü onu motive eden bir duygu vardır içinde, onu sıcak tutan üşümesine izin vermeyen duygu. İçini ısıtır, elini ısıtır kalbine sobalı 1+1 ev kurar duvarlarında hayali resimler...

Aşk anlaşılmaz Aşk fark edilir.

Mesela elleri çok güzel hiç tutmadım ama hissediyorum, dudakları zehirli bir şarap gibi öpersem ölürmüşüm gibi ama şarap çoktan kanıma karışıp dudaklarıma tebessüm yerleştirmis gibi.

Mesela onu özlüyorum ama hiç bir şey yaşamadık nasıl özlenir ki ?

Özlüyordum işte. Eğer onu özlediğim her gün boyunca kalbime yıldız çizseydim su an gökyüzü olmuştu.

Telefonuma gelen snap bildirimiyle gülümsedim kimden geldiğini biliyordum çünkü başka kimseyi takip etmiyordum.

Umay Kaya:

Yüzümde ki sırıtma büyürken süre geçene kadar her bir detayını inceledim. Yeşil gözlerini biçimli burnunu kalın dudaklarını...

Gerçekten güzeldi.

Kamerayı açıp telefonu uzağa koyup süre ayarlayınca poz verdim, bende hep atıyordum ama hiç bir zaman yanıt vermemişti.

Oğuz Sayer:

Umay açtı.
Umay yeniden oynattı.
Umay yazıyor...
Umay ofline.

...

Umay cocugun kalbine inicek umay

Seversen Islık Çal / texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin