"Bu kızda son günlerde bir haller var ama hayırdır inşallah"
Tabağımda ki çorbayı bitirip tabağı ekmekle sıyırırken annemin şaşkın çıkan sesiyle ona döndüm.
"Hayır validem hayır"
Oğuz gülerek konuşurken alttan bacağına vurduğumda önüne dönüp yemeğine devam etmişti.
"Valla Meltem benim de gözlerim şaşırıyor onu böyle yemek yerken görünce"
Sihirli bir el dokundu hayatıma baba ondan.
"Size de yaranılmıyor ya, resmen lokmalarımı sayıyorsunuz"
Biten tabağımı ittirip kollarımı göğsümde bağlarken, babam eliyle saçlarımı karıştırdığında konuştu.
"Olur mu öyle kızım? aksine mutlu oluyoruz"
Annem de kafa sallarken "vall yok olup gidicektin yakında" diye katıldı babama.
Oğuz ile telefonlarımız aynı anda titrerken gruptan geldiğini anlayarak biten tabaklarımızı alıp lavaboya bırakarak salona geçmiştik.
kalbi kirik herkesin pipisi buyuktur
Umay Kaya: Selam millet, akşama her zaman ki bara gidelim diyoruz.
Erkin Gümüş: Bazılarımızın birine sürprizi varmış.
Güney Borat: Sussana oğlum.
siz: Sürpriz mi ? ne sürprizi ?
Nisan Tekin: Emin ol bizde bilmiyoruz ama sabahtan beri bir sağa bir sola gidiyor bu çocuk başım döndü.
Umay Kaya: Of evet ya, bir de uyanır uyanmaz mekanı arattırıp randevu aldırdı.
Eda: Ben biraz biliyom galiba...
Eda: Güneş bugün mervelerde kalıyosun, o merve benim.
Oğuz: Çok ekşınlı.
Güney Borat: 1 saate hazır olur musunuz ?
siz: Oluruz da sen buraya kadar yorma kendini bize konum atın, biz taksiyle geliriz.
Oğuz: Babamdan anahtarı aldım, olay çözüldü.
Siz: Ne ara izin istedin amına koyayım.
Oğuz: Sen Güney ile konuşurken hayattan bağını kestiğin için ruhun duymadı tabi.
Güney Borat: :)
Eda: BAŞLAYACAĞİM AŞKINIZA OĞLUM GİDİP HAZIRLANIN DELLENDİRMEYİN BENI.
umay Kaya: Bu kıza en acilinden koca bulmazsak, aşirete kaçıcak gibi hissediyorum.
Umay Kaya: Hayırlısı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seversen Islık Çal / texting
ChickLitBirine öyle gülünmez, mezarımın yeri dudağın / Güney Borat