Kendinizi en garip hissettiğiniz an ne zamandı ?
Kendimi gerçekten bazen sihirli annem gibi hissedip yok olmak istiyordum ya da Oğuz 'u taci yapmak istiyordum çünkü şu an onun yüzünden neredeydik biliyor musunuz ?Güney'lerin masasında.
Neymiş? Erkin çağırmış, tek gidemezmiş ankastre bozukluğu varmış, kızın annesine kadar yürürken öyle demiyordu ama.
Ellerimle oynamayı bırakıp kafamı kaldırdığım da kaldırdığıma pişman olmuştum bile.
Savaş ve Güney yan yana oturmuş ful odaklarını bana yöneltmiş bakıyorlardı, tabii Güney Savaş'ın bana olan bakışlarını gördükçe ters bakışlarla ona dönüyordu orası ayrı.
"Fiziğin ne güzel ya, inceciksin" Nisan'ın bana yönelttiği soru iki kişinin bakışlarını bana döndürürken bu kişilerin Oğuz ve Güney olduğunu biliyordum.
Oğuz'a bakarsam yine üzülecekti biliyordum bende Güney'e baktım o ise bana değil bileklerime bakıyordu gözlerim bileklerime gittiğinde gülümsedim küçücük kalmışlardı.
"Teşekkür ederim" diye mırıldanıp kestirdikten sonra önüme döndüm.
Gözlerim bir ara Umay'a kaydığında Oğuz'a olabilecek en köşeye geçmiş telefonda bir şeylere uğraşıyordu.
"Bazen sadece bir telefon ekranı olmak istersin, ya da bir sandalye"
Savaş sırıtır gibi olduğunda dişlerini de sıkıyordu, hey onun çenesi mi kasılmıştı ?
"Telefon neyse de sandalye ne alaka Oğlum?"
Erkin, Oğuz'a sorduğunda cidden bilmiyormuş gibiydi.
"Prenesesim kucağıma otursun diye"
Umay bir anda öksürmeye başlayınca Nisan ve Erkin'in kahkahaları birbirine karışmıştı, Güney... o gülmemek için zor duruyordu belliydi.
Umay'ın öksürükleri zar zor dinerken hiç bir seu demeden kızarmış yüzüyle telefona bakmaya devam ettiğinde gülümsedim.
Aslında olmuş olsalar gerçekten yakışırlardı Oğuz'la.
Güney Borat: Bence o kadar da sıkıcı insanlar değiliz ya gülümse az.
Telefonumun titreşimiyle bildirime baktığımda herkesin bir şeylerle uğraştığını gördüm Erkin ve Oğuz cidden koyu bir sohbette gibiydi Nisan ve Umay telefonda bir oyuna dalmışlardı, Savaş ise, lan Savaş gitmiş...
Siz: sikici misiniz
Kafamı kaldırıp Güney'e bakarken o çatık kaşlarıyla kafasını iki yana sallamıştı cidden telefonda mesajlaşırken karşı taraf gorse de görmese de mimik yapan insanlar >>>>>
Güney Borat: Terbiye nedir nasıl olur
Siz:
Karşımdaydı ama biz mesajlaşmayı tercih etmiştik, keşke etmeseydik çünkü tam karşısındaydım, mimiklerimi kontrol edemiyordum o da tam şu an utanctan öleceğim o mesaji atmisti.
Güney Borat: Ama güzelliğinden anlarım, sana şiirler okunmuş ama yazılmamış, o da ben tarafından olucak gibi.
...
of sacma bolum olmus olabilir ama bitsin diye napim elli kere esnedim uazarken uykm var nen gidiyom
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seversen Islık Çal / texting
Literatura KobiecaBirine öyle gülünmez, mezarımın yeri dudağın / Güney Borat