Güney Borat: Nasıl oldun ?
siz: İyiyim yani çalışıyorum, Oğuz sağ olsun bir dakika yalnız bırakmıyor.
Güney Borat: Ben dedim çünkü ona yalnız kalmasın diye.
Siz: Ama ben iyiyim.
Güney Borat: Güneş ben sana sormadan bir şey yaptım.
Siz: Korkmalı mıyım?
Güney Borat: Korkulacak bir şey değil ama tepkilerini kestiremiyorum.
Güney Borat: Seni diğer sözel sınıfına aldırdım.
Siz: İyi de bunu nasıl yaptın, velim bile değilsin.
Güney Borat: Müdür babamın çok yakın arkadaşı diyelim.
Güney Borat: Eda biliyor o da sensiz kalmak istemediği için o da yine seninle aynı sınıfta.
Siz: Böyle daha çok tepki çekmez miyim ?
Güney Borat: Bunun için değil sadece o orospu çocuğu ile aynı ortamda bulunmanı istemiyorum.
Siz: Ben yani ne diyebilirim ki, teşekkür ederim Güney.
Siz: Bir şey merak ediyorum.
Siz: Dün beni nasıl buldun ? orda olduğumu nereden biliyordun ?
Güney Borat: Zamanında o olay yaşandığında da buraya gelmiştin takip etmiş olabilirim o zaman.
Siz: Sen dün biraz daha geç gelmiş olsaydın ne halde olurdum bilmiyorum.
Güney Borat: Ve bir şey daha yaptım.
Siz: Daha ne kadar şaşıracağım ?
Güney Borat: Anneme durumu anlattım yani detaylı değil merak etme sadece bir tanıdığımız yeme bozukluğu olduğunu söyledim artık diyet listen var üç dört tane de mama dolu serum.
(o serumlar kadar illet bir şey yok vitaminle mama karışımı kusturmamak için uyutan serumlar...)
Siz: Güney, tüm bunları nasıl ne ara yani ben bilmiyorum ne diyeceğim.
Güney Borat: Umay'ın annesinin asıl işi hemşirelik gerçi o şu an işi bırakıp şirketin başına geçti ama neyse bunlar biraz karmakarışık ve özel konular ama annesiyle bir kaç sebepten görüşmüyor o serumları Umay'ın evinde yiyeceksin sana Umay takacak merak etme deneyimli, kendisi dilci olsa da doktorluğa çok fazla merakı olduğundan annesinden bir kaç şey öğrenmişti zamanında.
Siz: Her şeyi ayarlamışsınız.
Siz: Biraz daha konuşursan aşık olucam gönderilmedi.
Güney Borat: Gördüm aslında ama görmemiş gibi yapacağım.
Siz:
....
Güney gibi ince düşünen vqr mı gerçek hayatta amk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seversen Islık Çal / texting
ChickLitBirine öyle gülünmez, mezarımın yeri dudağın / Güney Borat