4

3.6K 163 35
                                    

"Umay, baksana bizde böyle olabilirdik"

Oğuz, Erkin ve Nisan'ı gösterdiğinde Nisan sırıtarak göz devirdi, hepsi alışmıştı artık Oğuz'un bu hallerine.

Savaş gözlerini kısarak masada bir noktaya takılmış ayağı ile ritim tutuyordu, bu çocuk garipti evet kesinlikle garipti.

Biz mi ? biz ben Eda ve Oğuz şu an Umay'ların masasına olabilecek en yakın masada oturmuş  bir şeyler içiyorduk ve Oğuz sırf Umay duysun diye bağırarak konuştuğundan herkesin ilgi odağı olmuştuk.

"Düşünüyorum" dedi Umay gerçekten düşünceli bir tavırla Oğuz'a bakarak.

Oğuz "Neyi aşk böceğim ? benimle sevgili olup üstüne evlenip benden çocuk yapmayı mı?" diye sorduğunda bir anda şok olmuş bir şekilde eliyle ağzını kapatıp Umay'a küçük çocuğu azarlar gibi parmağını salladı.

"islamın oğluna haram teklif ha ?"

Umay çatık kaşlarıyla yanaklarını şişirince Oğuz'a baktı.

"Hayır geri zekalı seni öldürmeyi "

Oğuz yas eden mahalle karıları gibi ellerini dizlerine vururken Erkin'e döndü.

"Ulan hangi büyü lan bu söyle Allah için" diye yakınınca sırıttım, Erkin sandalyesini bize doğru yaklaştırıp eliyle Oğuz'un omuzunu geçer dercesine sıkarken eğilerek Oğuz'a döndü.

"Ne romeo, ne juliet aç ellerini Allah'a dua et"

Erkin geri çekilirken kendimi tutamayıp kahkaha attığımda Oğuz hariç herkes gülüyordu inanır mısınız? Güney bile...

Güney gülmüyordu yalan olmasın ama yuzundeki tebessümü kaçırmamıştım, gözleri yine beni odaklarken bu ona kaçıncı olarak yakalanışımdı bilmiyordum, onun bakışları gülüşüme takılırken dudaklarımı birbirine bastırarak önüme döndüm.

Ne oluyordu anlamıyordum ama benim Türkçe dersinde yes demem kadar saçmaydı olaylar

Oğuz "yapma ya, orospu evladı seni" diye söylenip yerinden kalkarken Erkin ona öpücük attığında Oğuz kantinden çoktan çıkmıştı, bizimde o grupla olan iletişimimiz sona erdi demek oluyordu bu çünkü bizim o grupla max konuşma sayemiz Oğuz'du hos konuşmak gibi bir amaç ya da çaba da sergilemiyorduk ya da sergilemiyordum bana Oğuz ve Eda yetiyordu.

....

bir bölüm daha atacağım merak etmeyinnnssss

Seversen Islık Çal / texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin