Harry tudta, hogy hülyeség volt hazudnia - de igazat mondani még nagyobb hülyeség lett volna. Úgy egészen biztos nem mentek volna sehová, maximum ő a Mungó zárt osztályára, miután Draco, végighallgatva eszmefuttatását az exe feltételezett halálfaló mivoltáról, ráhívja az ápolókat.
Egy pillanatra még így is fennállt a veszélye, hogy maradnak. Visszamennek a lakosztályba papírokat nézegetni. Csak papírokat. Az arckifejezése alapján egyértelmű volt, hogy a másik észlelte a hazugságot. Harry gyomra apróra zsugorodott - akár a zsebébe rejtett meglepetés, amiért talán feleslegesen ment vissza az étterembe. Draco nem fogja annyiban hagyni.
Végül mégis annyiban hagyta, sőt el is mosolyodott, bár mosolya nem ért el a szeméig. És az ülésére szórt nonverbális párnázó bűbájjal mintha azt akarta volna demonstrálni, hogy - remélhetőleg csupán átmenetileg, de - nem tart igényt sem az előzékenységére, sem a kedvességére. Harry legyinthetett volna, hogy túlgondolja, csakhogy érezte a köztük húzódó, láthatatlan szálakból szőtt feszültséget, az autó alapból sem tágas tere kellemetlenül kicsire szűkült. Holott másfajta feszültség is vibrálhatott volna köztük, és más okból is válhatott volna szűkebbé a tér.
Harry megrázta a fejét, majd beindította a motort, melynek halálhörgésre hajazó hangja tűpontos aláfestés volt a hangulatához. Miért érte ennyire váratlanul a kérdés? Számíthatott volna rá, pontosabban számított is; talán el is kellett volna próbálnia a mosdóban a tükör előtt a választ. És kevésbé feltűnően nem igazat mondani.
Nem mert Dracóra nézni, és nem kizárólag a látvány miatt, mely önmagában beindította a fantáziáját. Azzal a feltételezéssel kiegészítve pedig, hogy esetleg pont a bőrönd aljára behajított trikót sikerült felvennie, amiben ő azt a rendkívül valóságosnak érződő álmot átélte... Nos, még inkább arrafelé irányította a képzeletét, amerre jelen helyzetben nagyon nem kellett volna.
Harry azonban leginkább attól tartott, hogy ha még egyszer rápillant, ő maga fogja lefújni a randit, mert ezt a belőle sugárzó fagyos sértettséget nem bírja. Ki kell várnia, amíg megenyhül, mielőtt véletlenül valami újabb hülyeséggel tetézné a bajt.
A hangos dudaszó hallatán összerezzent, és majdnem félrerántotta a kormányt. Ahogy a fekete kabrió elsuhant mellettük, és a szeme sarkából látta a sofőr bosszús mutogatását, Harry rádöbbent, hogy ha ennél is lassabban mennének, talán már visszafelé haladnának. Bocsánatkérőn a másik kocsi után intett, majd pár centire letekerte az ablakot, hátha a friss levegő segít a koncentrálásban. A következő pillanatban Draco halkan felnevetett.
- Csak úgy... a kezemben maradt - nyújtotta felé az ablaktekerő kart. - Segítesz?
- Miért nem használod a pálcádat, mint az előbb? - förmedt rá Harry ingerülten, és azonnal meg is bánta. De egy fél másodperc alatt átfutott az agyán, hogy ahhoz, hogy a kart visszategye, kvázi bele kéne feküdnie a másik ölébe.
Draco vékony vonallá préselte ajkait, majd egy nonverbális Reparóval megjavította a letört ablaktekerőt. Milyen kár, hogy a szavakkal okozott töréseket nem lehet jóvátenni egy egyszerű bűbájjal. Harry lehúzódott az útról, és leállította a motort. Alig ötszáz méterre távolodtak el a kastélytól. Nagyszerű.
- Sajnálom - mondta, és nem tudta volna meghatározni, hogy a felcsattanására, vagy a korábbi hazugságára érti. Vagy inkább mindkettőre. - Sajnálom - ismételte meg, amikor Draco végre hajlandó volt ránézni.
- Rendben - bólintott kimérten, és ahogy emellé felhúzta a szemöldökét, Harryt heveny közlési kényszer kerítette hatalmába.
- Nézd - vett egy mély levegőt -, annak az izének a visszarakásához hozzád kellett volna érnem, de így, hogy haragszol rám, nem akarok hozzád érni, vagyis... basszus, dehogynem akarok hozzád érni, és pont ez a baj... ez is... hogy ilyesmin jár az agyam, miközben te meg mérges vagy. És persze jogosan vagy mérges... vagyis talán... vagy nem tudom, és...
YOU ARE READING
Kill me or kiss me... but don't cut me off...
FanfictionFOLYAMATBAN. Drarry, ebből kifolyólag SLASH. A történetről: Vegyünk egy Draco Malfoyt, aki annak ellenére, hogy átállt a jó oldalra, és elvégezte az aurorképzőt, nem vetkőzte le arrogáns modorát, emellett határozott életcélja halálra idegesíteni Har...