Lina 6 yaşındayken.
Sessizce soğuk betonda oturuyordum.Penceren içeri aydınlatılan loş ışık sabahın ilk saatleri olduğunu gösteriyordu.Derin bir nefes aldım.Bugün Rüzgar gelecekti.Bu biraz olsun rahat bir nefes alabilmekti.Onun gelişiyle gittiğim oda da rahat bir uyku çekiyordum.Her ne kadar sırtımdaki izler canımı acıtsada soğuk zeminde yatmaktan daha iyiydi.
Adım sesleri gelince oraya döndürdüm başımı.Bu sesler tanıdıktı.Yüzümde bir gülümseme oluştu.Gelmişti.4 günlük bir gidişin sonunda gelmişti.
Önce kilit sesi duyuldu.Ardından kapı gürültülü bir şekilde açıldı.Kapının ardından gelen ışık gözümü engellerken içeriye girdi.Kokusu burnuma doldu.Kaşlarımı çattım.
Bu onun kokusu değildi.Yanıma biraz daha yaklaştı.Yüzünü gördüm.Evet bu oydu lakin bu koku ona ait değildi.
Aklıma geçen gördüğüm kırmızı sıvılar geldi.Bir abide görmüştüm.Elindeki bardakta kırmızı bir sıvı vardı.Onu içince adımları bozulmuş.Konuşması değişmişti.Sonra yanına başka bir abi gelmişti.
"Yine mi içtin sen?"diyip seslendiği abinin koluna girerek beraber gitmişlerdi.
O da mı o kırmızı sıvılardan içmişti?Kokuları aynıydı.Lakin ona göre adımları düzgündü.
"Ben geldim."
Yanıma gelip diz çöktü.Yuzlerimiz aynı hizaya gelince kafasını boynuma yaklaştırıp boynumu kokladı.
"Bu kokuyu özlemişim."
Kafasını kaldırıp alnımı öptü.Elimdeki ipleri çözdü.Beni kucağına alıp odadan çıktı.İlerlemeye başladık.Gene aynı odaya gidiyorduk.Yüzümdeki gülümsemeye engel olamadım.Sonunda rahat uyuyabilcektim.
Odanın önüne gelince beni kucağından indirdi.Kapıyı kilitle açtı.Kapı açılınca koşarak yatağa gittim.Yataga yattıktan sonra yanımda duran oyuncak ayıyı alıp sarıldım.Sonra odayı bir kahkaha sesi duyuldu.Kafamı kaldırıp baktığımda Rüzgar içeri girip kapıyı kapattı ve yeniden kilitledi.
"Çok mu özledin oyuncak ayını?"
"Evet çok özledim."
"Hımm"
Yanıma geldi.Yataga oturdu.Oyuncak ayıyı alıp kenara koydu.Bileklerimi tutup yukarıda başımın üstünde birleştirip tek eliyle tuttu.Diğer elimi boynuma oradan omzuma ve omzumdan aşağı önüme getirip dolastırmaya başladı.
"Uyumak istiyorum."
"Uyuycaz tabi ama önce bir işimiz var."
Elini bileklerimden çekip tişörtümü çıkardı.Sonra pijamama giderken ellerini tuttum.
"İstemiyorum.Sadece uyuyalım."
Sadece nefes almak istiyordum.O buradayken beni dövmeye gelen yoktu.O yüzden rahatça bu odada uyuyabiliyordum.O olmayınca her an birisi gelecek ve vurucak diye uyayamadığım için uykum vardı.Ben sadece bu odada nefes alabilmek ve uyumak istiyordum.
"Rüzgar?"
"Söyle Lina'm."
Dudakları boynumu öpüyordu.Bir eli ise göğsumde dolaşıyor rahat durmuyordu.Ellerini bacaklarıma koyup beline sardı.
"Herkes kızları böyle sever mi?"
Durdu.Kafasini boynumdan çekip ellerini iki yanıma koydu.Gözleri yüzümü inceledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Hayatım
Genç KurguBen hayatıma kimseyi kabul edemezdim. Ben kusurluydum. Ben farklıydım. Ben kirliydim. Ben bir katildim. Ve herşeyden önce ben kendimden vazgeçmiştim. Not:alışılmışın dışındadır.Lutfen bir şans verin🌸