Selamün Aleyküm 🌸
Allah'ım son oruç bugünn 😭 Çok çabuk geçti yaa , ben daha fazla bölüm atarım diye düşünmüştüm ama lanet yazılılar vardı
Neyse inşAllah seneye tekrar yaşarız bu ayı 🤲
Ayy bayram daa geldiii🥳
Elimdeki telefonu yatağın yanındaki komodine bırakıp yürümeye başladım.Merdivenleri inip mutfağa girdim.Annem yemek hazırlıkları ile uğraşıyordu
"Naber cınım?" dedim sonunu uzatarak ve yanağına sulu bir öpücük bırakarak
"İyi Masalcım sen ?" Elindeki işini bırakmamış , bakmadan cevap vermişti
Elinde tuttuğu salatalıklardan birini alıp ağzıma götürdüm ve yiyerek cevap verdim
" Ben de iyi.Bu arada Ada bizi iftara davet etti.Bırak yanii elindekileri."
Elindeki malzemelerle donmuş kalmış bir bana bir de elimdeki hıyara bakıyordu.
"Nee! Ne bakıyon ? Tamam biliyorum çok güzelim ama öyle bakmana da gerek yok yanii"
Elimdeki salatalığa bakınca kafama dank etti.Lannn ben orucumm!!!!
"Allah'ım valla bilerek yemedim.Yarabbim lütfen affet.Zaten yiyecek olsam oruç tutmam öyle değil mi ? Rabbim sen günah yazma.Ağağağağa" Fark ettiğim şeyle bağırmaya başladım ve kendimi yere attım.
"Kızım bir sakin ol! Tamam unutarak yedin bir şey olmaz.Allah affeder.Hem bozulmadı orucun." Beni sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Bozulmadığını ben de biliyorum."
Yerden kaktım ve üstümü başımı düzelttim.
"Her neyse ben hazırlanmaya gidiyorum.Sen de hazırlan hadi çıkalım."
Yukarı kattaki odama çıktım ve kendime kıyafet çıkardım.Beyaz bir crop ve rahat bir eşofman aldım.Şimdi diyeceksiniz bu kız bu kadar imanmlı kapalı değil diye.Kendimi henüz hazır hissetmiyorum.Tamam kendimi kapanmaya hazırlıyorum.Ama henüz değil.Bir müddet daha hevesimi almak istiyorum.Hevesimi almazsam tekrar açılırım diye korkuyorum.Ama inşallah en kısa sürede kapanmak istiyorum.
Hafif makyaj yaptım ve çantama telefonumu atıp aşağı indim.Annemle evden çıkıp Adagile gitmeye başladık.
Evin önüne gelince zile bastım.Kapı gürültü ile açıldı.Ada , Zümra ve Asya kapıdan bize bakıyorlardı.Onlar çoktan gelmiş bile.
"Kızz gelll!" Adanın kolumdan çekiştirmesi ile yürümeye başladım.
Annem kapıyı kendi kapatıp mutfağa girdi.Diğerlerine yardım edecekti büyük ihtimalle.
Ada'nın odasına girince üçü de yatağa oturup beni de ortalarına aldılar.Hepsi yüzüme bakıyordu imalı imalı
"Nee yaa off tamam çok güzelim biliyorum ama sabahtan beri bakan baksana."
" Düğün davetiyesi benden." dedi bir anda Ada
" Salon organizasyonu benden." dedi hemen sonra Zümra
"Yatak odası takımı benden." dedi göz kırparak Asya
"Ne diyonuz beee!" ve devam ettim " Evleniyorum da benim mi haberim yok."
" Evet evleniyorsun canım."
"Offf ne oldu anlatın , çatlatmayın insanı." Asya yüzüme anlamlı anlamlı baktı sonra konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ramazan Time | texting
Teen FictionSiz:Gün boyu aç kalmışım Siz: Susuz kalmışım. Siz: Yorgunluktan geberdim bu da yetmezmiş gibi ezanı tam 3 dakika geç okudunuz imam bey. Siz: Hayır yani biz açız aççç.. 524*******: 1. si ezanı imam okumaz müezzin okur. 524*******: Yani ben ezan okuma...