Selamün aleyküm 🌸
Nasılsınızzz❤
Ben yine çok yoğunum xjnsjs
Ama bunları size anlatıp sıkmak istemiyorum.
Hadii bölümee 💓
Annem ile beraber yemeğimizi yemiştik.Sofrayı kaldırdıktan sonra da kızlar geldi.
"Hoşgeldiniz kızlar." dedi annem.
"Hoşbulduk" dedi kızlar.
"Anneleriniz yok mu ?"
"Yok yalnız geldik." dedi Ada.
"Aaa çabuk arayın annelerinizi.Bize gelsinler.Siz bulunuyorsunuz biz niye buluşmuyoruz?" dedi sitemle.
"Tamam arıyorum Seda teyzem." deyip sarıldı Ada.Sonra da oturma odasına geçti annem.
"Tamam hadi biz kek yapalım." dedim kızlara bakarak.
"Off kızım iftardan sonra çok şişiyoruz boşver yaa." dedi Zümra.
"Yaa eğlenmiş oluruz ne olacak ?" dedim malzemeleri çıkarırken.Zaten seçme şansları yoktu.Ben karar vermiştim bile.
"Sen yumurtaları kır Asya.Zümra sen çırp.Ada sen de kekin kremasını hazırla.Yumurtaları kırdıktan sonra meyveleri doğra Asya'cım." Sonra başka ne yapılacak diye düşündüm.Bir şey kalmadığını anlayınca "tamam iş dağılımını yaptık." dedim.Kızlar şaşkınca bana baktı.
"Ee sen ne yapacaksın ?" diye hayretle sordu Ada.
"Malzemeleri çıkardım ya!" Kızlar kahkahayı bastılar.
"Ada çok yoruldu Masal malzemeleri çıkarırken niye öyle diyorsun ?" dedi gülerek Asya.
"Ne gülüyorsunuz be ! Sizi izleyeceğim , yaptığınız yanlışları sözel olarak düzelteceğim o da iş sonuçta." dedim çok ciddi bir şekilde.
"Aynen Masal sen çok yorulursun öyle.İstersen sen sadece izle yapılan yanlışları ben düzeltirim.Malum zor iş." dedi Asya gülmemek için yanağının içini ısırırken.
"Doğru haklısın.Aferin köle.Her zaman böyle efendinizi düşünün.Ben en iyisi sadece sizi izle-" lafımı bitirmeden havadan bana doğru gelen terliği görünce çığlığı bastım."ALLAHHH"
"Beni sinir etme Masal." dedi Ada.Evet terliği atan Ada'ydı.Bu kız iyice anneme benziyor.Terlik atmak ne yaa!
"Arkadaşa şiddete hayır Ada!" dedim yine ciddi bir sesle.
"Off Allah'ım bu kız insanı çıldırtır." Vazifemiz efem :)
"Tamam Mavişim sen şöyle gel otur." Dedi Zümra kolumdan tutarak.
Kızlar keki yapmaya başlamıştı.
"Neyse konuya gelelim biz!" dedi Asya.Ben de sinirle cevap verdim.
"Hangi konu ? Rezil olduğumuz konu mu !?"
"Ayy Masal tamam rezil olmuş olabiliriz.Ama bunu senin için yaptık.Bir şeyler öğrendik de." dedi.Böyle deyince meraklanmıştım.
"Ne öğrendin ?" dedim merakla.Bütün gözler Zümra'ya çevrildi.Herkes dikkatle onun konuşmasını bekliyorudu.
"Bence Ural seni seviyor!" dedi ve şaşkınlığım daha da arttı.
"Nasıl ? Nerden biliyorsun sevdiğini ? Ayrıca adının Ural olduğunu nerden biliyorsun?" diye sordum.
"Adının Ural olduğunu sen demiştin zaten benim salak arkadaşım.Ayrıca kardeşinin arkadaşım olduğunu biliyorsunuz.O söyledi." Dedi kendini açıklarcasına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ramazan Time | texting
Teen FictionSiz:Gün boyu aç kalmışım Siz: Susuz kalmışım. Siz: Yorgunluktan geberdim bu da yetmezmiş gibi ezanı tam 3 dakika geç okudunuz imam bey. Siz: Hayır yani biz açız aççç.. 524*******: 1. si ezanı imam okumaz müezzin okur. 524*******: Yani ben ezan okuma...