16.Bölüm

523 48 48
                                    

Selamün Aleyküm 🌸

Bir gemi arıyorum pusulası imandan.
Alıp götürsün beni bu hüzün dolu limandan.
Necip Fazıl Kısakürek

Evde değildim ve hastaydım o yüzden bölüm gecikti.Ama size upuzun bir bölüm ile geldim.Paylaştığım en uzun bölüm şimdilik bu.

İyi okumalar ❤



Elimde tuttuğum telefonu indirip bir anda durdum.Aniden durduğum için kızlar şaşkın gözlerle bana bakıyordu.

"Ne oldu ?" Zümra'nın gözlerinde endişe vardı.

"Ural Bey evin önünde bana bir şey verecekmiş." Sesim saşkın ve bir o kadar mutlu çıkmıştı.

"Ne!" Sesleri şaşkın çıkmıştı ama hemen ardından gözleri muzırca bakmaya başladı.

"Sana olan ilgisi şaka mı ?" Dedi Asya tebessüm ederek.

"Ne verecekmiş söyledi mi ?"

"Hayır.Nerde olduğumu sordu.Orda bekleyebilir misin dedi.Sonra vazgeçti.Evin oraya gelin orada vereyim dedi."

"Neden vazgeçti ?" Marketin önünde durmuş öylece ayakta dikiliyorduk.

"Üşütürsün dedi." Bunu derken yüzümde kocaman bir gülümseme oluşmuş , yanaklarım kızarmış ve midemde kelebekler uçmaya başlamıştı.

Kızlarında yüzünde tebessüm belirdi.Cümlem üzerine gözlerinde parıltı oluştu.

"Seni gerçekten çok seviyor."

"Ve önemsiyor." Asya'nın lafını tamamladı Ada.

"Düşünceli insan." Dedi Zümra.

Ada iki adım atarak yanıma geldi.Elini omzuma koydu ve içtenlikle baktı.

"Sen bu adamı kaçırma.Seni sevdiği her halinden belli.Dünyadaki mutluluk cennetin yerini tutmaz ama bu adam da sana dünyada cenneti yaşatır.Mutluluğunun kaynağı olur.Bunu anlıyorum çünkü ondan bahsederken gözlerinin içi parlıyor , yüzün kızarıyor , ellerin titremeye başlıyor.Sadece bu dünyada cenneti yaşatmaz , eğer yaşamın ona benzerse diğer cenneti de yaşatır inşallah.Umarım birbirinizin cenneti kazanma vesileleri olursunuz." Cümleleri o kadar içten kurmuştu ki ağlayasım gelmişti.Benim mutluluğumu benden çok istiyordular.Onlar gerçekten dosttan da ileri kardeşimdiler.

"Yaa Ada ağlatacaksın konuşma şöyle!" Aslında çok güzel cümleler kurmuştu ama beni duygulandırmıştı.

Gelip bana sarıldı ve kulağıma yaklaşarak fısıltı halinde "gözyaşlarını kına gecene sakla." Dedi.

Kıkırdadım, benimle beraber o da kıkırdadı.

"Adam beklemekten taş olacak hadi artık gidelim." Zümra gelip beni ve Ada'yı ayırdı.

İmam Beyi bekletmemek adına hızlı adımlarla gitmeye başladık.

"İlk kendi mi yazdı ?" Diye sordu Zümra.

"Hayır ben soru sordum."

"Ne sordun ?"

"Bu konuyu sonra konuşsak." Deyip sırıttım.Ada sinirle kaşlarını çattı.

"Yine ne saçmaladın ? Ya biz sana demedik mi artık saçma sorular sorma diye !" Sesi sinirliydi.

"Saçma değildi ki sadece imam Bey biraz sorudan hoşlanmadı ve sinirlendi." Dedim sitemle.Yani bana göre saçma değildi.

Ramazan Time | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin