1.4

975 59 16
                                    

Selamün Aleyküm 🌸

Nasılsınız bakalım ?

Biliyorum şimdi hani her gün bölüm atıyordun nerde bölümler diyeceksiniz ama açıklayabilirim mssjjdnx

Bir haftadır inanılmaz yoğunum.2 tane sunum yapmam gerekiyordu ve bir projeyle ilgilenmem gerekiyordu.

Aslında bölüm de yazmıştım ama vote ve yorum az olunca atasım gelmedi.Ama size küsemiyorum.💫💋

Yine de vote atmayı ve yorum yazmayı unutmayın.

İyi okumalar 💓









Sabah annemin sesiyle uyandım.

"Kızım kalk hadi !"

Yataktan kalktım ve banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım.Bugün camiye gidecektik malum çok imanlı insanlarız (!) İmam beyin görmeye gidiyoz.

Salona geçtim.Annem okula gitmek için hazırlanıyordu.

"Kızım günaydın.Hazırlan hadi geç kalma okula."

Şimdi diyeceksiniz böyle tip anneler ve bu davranışlar sadece filmlerde olur.Aslında evet ama annemin öyle davranmasının sebebi benim yalnız olmamdı.Yalnızlıktan kastım babamın ve kardeşlerimin olmamasıydı.Babam vefat etmişti.Canım babam...Kardeşim de zaten hiç olmamıştı.Tabi anlattığım gibi babamın vefatından sonra çok kötü oldum.Psikolojim bozuldu ve hiç kendime gelemedim.Annem de o yüzden hep böyle davranır.Çünkü onun da hayattaki tek dayanağı benim.

Baba tarafı zaten bizi sevmez ve konuşmuyoruz da.Bize babam için katlanıyordular.Babam vefat edince de bizimle iletişimi tamamen kestiler.Sadece anne tarafıyla konuşuyorduk.

Koltuğa kendimi atıp elime telefonumu aldım.Bugün okulum yoktu o yüzden rahattım.Telefona gelen bildirim ile hemen odama geçtim.Ada mesaj atmıştı.Annem görmesin diye geçtim.

Aslında annemden bir şey saklamak istemiyorum ama her şey kesin olmadan da konuyu açmak istemiyorum.Zaten eğer baba tarafı duyarsa çok kötü olur.Bizi sevmezler ama her işimizi bulaşıklar.Hemen lafımı çıkarırlar.O yüzden bu konu biraz daha saklı kalmalı.

Ada'nın mesajına tıkladım.

Askm: Evin arkasındayız çabuk gel

Askm: Üstüne güzel bir şeyler giy

Ben: Tamam.

Ben:

Ben:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


























Ben: Nasıl bunu giyeyim mi ?

Askm: Yok artık lannn nsjshxjdmsnxhc

Askm: İlk buluşmaya gelinlikle giden kız tipi

Ramazan Time | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin