0.8

971 64 10
                                    

Selamün aleyküm 🌸

Hayırlı bayramlarrr 🥳

Ramazan bitti duyguları alalım🙁

Sınır koymaya başladım çünkü emeğimin karşılığını alamıyorum.

İyi okumalar💋











Mutfağa geçip annemgile yardım etmeye başladık.Ben salatayı yapıyordum çünkü başka bir şey yapmasını bilmiyorum.

"Ee siz ne konuşuyordunuz heyecanlı heyecanlı ?" diye sordu Ada'nın annesi Göksu teyze.Dördümüz de birbirimize baktık

"Hiççç öyle laflıyorduk." dedim gayet sakin bir ses tonuyla.Ama kızlar gülmemek için kendilerini zor tutuyordular.

"Hmm iyi bakalım."

Yemeğe yardım ettikten sonra sofrayı kurduk.Sandalyelere tek tek oturduk.Ve ezanın okunmasını bekliyorduk.

"Bu Nihat Hatipoğlu da her Ramazan çıkıyor sonra kayboluyor.Acaba nereye gidiyor ?" sorum üzerine annemgil kahkahayı bastılar.

"Uzaya gidecek hali yok herhalde Masal!" Zümra'nın sözleri üzerine yüzümü astım.

"Siz sorularım ile anca dalga geçin.Hayırsız dostlar."

Ezanın sesiyle hepimiz orucumuzu açtık.Ezan demişken aklıma yine imam beye yazdığım geldi.Sıcak bastı ve yüzüm kıpkırmızı oldu.Adama rezil oldum yaa

"Kızım bir şey mi oldu kıpkırmızı oldun ?" Selda teyzenin sorusuyla ona baktım ama benim yerime Asya cevapladı

"Ezan sesini duydu ya ondandır annecim." dedi muzipçe sırıtırken.

"Oyy kuzum Allah herkese senin ki gibi iman versin.Ezan sesini duyunca bile kızarıyor maşallah"

Ahh Selda teyze bilmiyon ki ben onu için değil imam niye ezanı 3 dk geç okudun yazdım diye kızarıyorum.

"Amin Selda teyze amin " dedim daha da utanarak.

"Aynen aynen hem de ne iman anne , ezan yarım saat geç okunsa yine sesi çıkmaz benim kankamın." dedi hala iğnelercesine.

Yok bunlar dost değil düşman düşman

Elimle bacağını cimcikleyip "Asyacım sen bugün biraz fazla mı konuşuyorsun bana mı öyle geliyor haa güzel kardeşim ?"

"Yoo sana öyle geliyor."

Hepimiz yemeğimizi yiyip sofradan kalktık.Teravihe gitmeden konuyu konuşalım dedik.

Bir dakika teravih miii? Yani cami yani namaz yani imam ayy imam

Tamam niye bu kadar heyecan yaptın

Doğru

"Neyse anlat hadi Zümra çatlama" Dedi Ada

"Tamam anlatıyorum.Işte Adı melis bu imamın kardeşi.Masalı anlattım.Yani isim vermedim ama ona yazdığını söyledim."

"Eee!"

" Adam o günden sonra müezzin ile konuşmuş.Geç okumaması için uyarmış.Hatta elinden de telefon hiç düşmüyor dedi." Üçünün hınzır bakışları beni buldu.

"Yaa gerçekten saçmalamayın adam beni tanımıyor bile.Yanii müettin geç okuduğu için uyarması onun sorumluluğu sonuçta günah yani bence.Sizin aklınız hep fesatlıkta"

"Müezzin!!!" Dedi üçü de aynı anda ve bağırarak

"Off her neyse.Hep onun yüzünden geldi bunlar başına zaten." dedim yapmacıktan ağlamaklı bir sesle.

"Tamam Masal bak bir anlaşma yapalım.Sen şimdi imam beye yaz.Eğer sana cevap verirse emin ol biz hiç susmayacağız.Ama cevap vermezse konu artık kapatırız.Çünkü şuan camidedir teravih için.Eğer cevap veriyorsa seni önemsiyordur o kadar iş arasında yazıyor çünkü.Cevap vermezse susarız."

"Yaa beni tanımıyor ne önem vermesi ?"

"Dünya küçük kızım.Nerden biliyon tanımadığını ?"

"Tamam yazıyorum lan."

Allah'ım gaza geldim ama sonumu hayır eyle







Bölüm nasıldı ? 🍀

Diğer bölümde imamla olan konuşma yanii texting ve diğer bölümde de teravih olacak.

Yazmamı istediğiniz sahne 👉

Diğer bölümlerde sizi çok komik şeyler bekliyor.💓

Allah'a emanet olun 🦋

Diğer bölümde görüşmek üzere 💫

Ramazan Time | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin