Selamün Aleyküm 🌸
Dediğim gibi sınır koymuyorum.Zaten kitabı eğlence amaçlı yazıyorum.Hem siz eğlenin diye hem ben eğleneyim diye.Tabi insan emeklerinin karşılığını alamayınca üzülüyor ama sorun değil sabrın sonu selamettir.
Yorum yazmayı ve vote atmayı unutmayın.🦋
İyi okumalar ❤
Elime telefonu alıp Melis'e , kızlarla yaptığımız plandan bahsettim.Onun için sorun olup olmadığını sordum.Sorun olmadığını söyleyince hazırlanmaya başladım.Son dakika yazmış oldum ama yapacak bir şey yok.Aslında dün yazacaktım, saat geç olduğu için yazmadım.
Elbise dolabımı açıp kendim için kıyafet seçtim.Üstümü giydikten sonra elime de hırka aldım ne olur ne olmaz diye.
Telefonumu da elime alıp annemin yanına geçtim.Telefondan bir şeylere bakıyordu."Naber prenses annesi ?" dedim gülerek.
"İyi kızım sen ? Bir yere mi gidiyorsun ?" dedi üstümü süzerek.
"Evet kızlarla buluşacağım."
"Tamam iyi eğlenceler ama çok geç kalma gelirken de kızlarla beraber gelin." annemin cümlesine yanıt olarak sadece kafamı salladım.
Kapıyı açıp belirlediğimiz kafeye doğru gitmeye başladım.Etraf karanlıktı çünkü gece buluşmaya karar vermiştik.Aslında gündüz buluşmak daha iyi olurdu ve ben gündüz buluşmayı daha çok seviyordum ama Ramazan olduğu için akşam buluşmayı tercih etmiştik.
Çünkü gündüz herhangi bir şey yiyip içemezdik.Ayrıca benim aklım hep yemekte olduğu için doğru düzgün sohbet de edemezdim.O yüzden akşam buluşmak şuan için daha iyi bir karar gibi duruyor.
Buluşacağımız yer zaten evime yakın olduğu için hemen gelmiştim.Bizimkiler gelmişti bile ama Melis hala gelmemişti.Yanlarına doğru gittim.
Beni görünce hepsi gülümsedi.Ada eliyle yanındaki boş yere vurarak buraya gel demek istedi.Ben de yanına gittim.
"Hoşgeldin aşkom." dedi Zümra.
"Hoşbuldum Asyacım." dedim iğnelercesine ve kulağına doğru eğilip konuştum."Hayırdır sen hoşgeldin falan diyecek kadar medeni değilsin ?"
Yüzü kızardı , gözleri çok kısa bir süreliğine Asya'nın kuzeni olan Yiğit'e kaydı ama hemen gözlerini bana dikip sessiz bir şekilde "Saçmalama Masal! Ne zaman medeniyetsizliğimi gördün ?" dedi.Gerçi doğru asıl medeniyetsiz olan Asya.Ben yanlış kişiye dedim onu.Neyse ben bu lafı Asyaya da kullanırım.
Daha fazla Zümra ile konuşmayıp Yiğit'e döndüm ve elimi uzattım."Selam Ben Masal!" dedim sevecenlikle.O da elini uzatıp "Ben de Yiğit.Tanıştığıma memnun oldum." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ramazan Time | texting
Teen FictionSiz:Gün boyu aç kalmışım Siz: Susuz kalmışım. Siz: Yorgunluktan geberdim bu da yetmezmiş gibi ezanı tam 3 dakika geç okudunuz imam bey. Siz: Hayır yani biz açız aççç.. 524*******: 1. si ezanı imam okumaz müezzin okur. 524*******: Yani ben ezan okuma...