Selamün Aleyküm 🌸
İnsanın canı sıkkın olduğu halde komik ve eğlenceli şeyler yazmaya çalışması çok zor.Morelim bozuk olsa da güzel şeyler ortaya çıkarmaya çalışıyorum.Hele ki kolay görünen ama arkasında nice zorluklar barındıran şeyleri yapıp da yine başarısızlık hissi.Gerçekten çok zor ama hep dediğim gibi "sabrın sonu selamettir."
İyi okumalar ❤
Sabah uyandığımda annemin telefonla konuşma sesi geliyordu.Kesin teyzemle konuşuyor diye düşündüm içimden.Bu saatte sadece onunla konuşurdu.
Yatağımdan kalkıp banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkadım.Salona geçtiğimde annem telefonu kapatmış hazırlanmaya başlamıştı.
"Nereye ?" Diye sordum.
"Öğretmenler toplantısı varmış ona katılacağım." Dedi.
"Hemen mi ?" Diye sordum çünkü ben Melis ile buluşacaktım.
"Hayır , birazdan çıkarım." Dedi.
Ben de tekrar odama geçtim ve hazırlanmaya başladım.Üstüme beyaz kiraz desenli bir tişört giydim.Altıma da kot pantolon.Hırkamı da alıp annemin yanına gittim.
"Bugün dersin yok diye biliyordum." Dedi bana bakarak.
"Yok zaten.Melis ile buluşacağım." Dedim.
"Akşama misafir gelecek ama."
"Ee gelsin ne yapayım ?" Dedim rahatlıkla.
"Yemeği ben yapacağım ve köstebek pasta da yapmayı düşünüyordum.Ama işim uzun sürebilir.Anca yemek yetişir.Sen de pastayı yaparsın.Olur mu ? " Dedi masumca.
Gözlerimi kıstım ve ellerimi yukarı kaldırdım.
"Eğer misafirlerin zehirlenip hastaneye gitmelerini istiyorsan tamam.Pastayı ben yaparım." Annem sözlerim üzerine sinirle bakmaya başladı.
"Masal! Yetişmez diyorum anlamıyor musun ? Ne olur bir pasta yapsan ?" Dedi.
"Ee yapmam demedim ki ! Yaparım ama sonu ne olur bilemem."
Ee sonuçta öle de bilirler !
"Eğer isteyerek yaparsan hiçbir şey olmaz.Çok da güzel olur." Dedi mutfağa doğru geçerken.
Off gene bana kaldı iş.
"Off tamam !" Dedim bıkkınlıkla.
"Kaç kere dedim sana off deme af de diye !" Dedi mutfaktan bağırarak.
"Af Allah'ım af" Diye bağırdım ben de annemin duyacağı şekilde.
"Hadi ben çıkıyorum.Sen de çıkarken anahtarı yanına al." Dedi ve vestiyerden çantasını alıp çıktı.
Ben de gidip vestiyerden beyaz bir çanta aldım.Kendi odama gidip eşyalarımı çantama koyup dışarı çıktım.
Melis ile anlaştığımız kafeye doğru gitmeye başladım.Kafeye vardığımda ise Melis'i pencere kenarındaki bir masada otururken buldum.Elindeki telefona bakıyordu.Hızlı adımlarla yanına gittim.
Beni fark edince hemen elindeki telefonu bırakıp gülümsedi.
"Hoşgeldin !" Dedi sevecenlikle.Altına siyah bir pantolon üstüne de beyaz balon kol ve dizlerinin biraz üzerine gelen bir kıyafet giymişti ve şalı siyahtı.
"Hoşbuldum." Dedim aynı sevecenlikle ben de.
"Yine çok güzelsin !" Dedi üstümü süzüp.
"Teşekkürler sen de!" Dedim tebessüm ederek.Ben hâlâ Melis'e bakarken bir tane garson yanımıza geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ramazan Time | texting
Teen FictionSiz:Gün boyu aç kalmışım Siz: Susuz kalmışım. Siz: Yorgunluktan geberdim bu da yetmezmiş gibi ezanı tam 3 dakika geç okudunuz imam bey. Siz: Hayır yani biz açız aççç.. 524*******: 1. si ezanı imam okumaz müezzin okur. 524*******: Yani ben ezan okuma...